Marketinški trendi nakazujejo, da bo naša stroka vse bolj in bolj temeljila na podatkih, njihovemu upravljanju in analizah. Zato smo v letošnjem letu v Društvu za marketing Slovenije prvič izvedli program Akademije za upravljanje podatkovne analitike. Na njej je 16 udeležencev s pomočjo vrhunskih strokovnjakov nadgrajevalo znanje na različnih področjih podatkovne analitike.
Program podatkovne analitike sestavlja 8 modulov izobraževanj, skozi katera so udeležence vodili vrhunski slovenski strokovnjaki:
- dr. Mitja Pirc, Cofound.it in predsednik upravnega odbora DMS
- Maja Škrjanc, Telekom Slovenije, vodja tima za podatkovno inteligenco
- Uroš Cvetko, Zavarovalnica Triglav, direktor službe za poslovno inteligenco
- Blaž Zabukovec, SAP Slovenija, SAP Analytics Presales Expert
- dr. Blaž Zupan, redni profesor na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani
- Iztok Franko, Diggintravel.com
- Rosana Lemut Strle, Odvetniška družba Pirc Musar
- Gregor Cuzak, Ascaldera
- dr. Matej Guid, Httpool in UL, FRI
- Lovro Gruden, Indigo Consulting
- Igor Panjan, SmartPA (Datafy)
Predavatelji so udeležence vodili skozi različna področja podatkovne analitike. Tako so spoznavali, kako delujejo podjetja, ki temeljijo na uporabi in obdelavi podatkov, kako pripraviti podatke in jih organizirati ter pripraviti poročila, kako predstaviti podatke, poglobili so se v strojno učenje, web analitiko ... Med drugim so jim izbrani strokovnjaki predstavili tudi uspešne (in neuspešne) primere iz prakse, podrobno pa so se poglobili tudi v GDPR in spremembe, ki jih prinaša nova uredba.