12. oktobra se bo v Klubu Cankarjevega doma odvijala že šesta B2B konferenca. Na enem mestu se bodo zbrali ambiciozni posamezniki in navdihujoči govorci, ki bodo z nami delili prebojne zgodbe in izkušnje iz B2B sveta.

Z letošnjo temo izpostavljamo, da poleg ambicije – iskrice v nas, ki nas žene k doseganju višjih ciljev – potrebujemo tudi znanje, s katerim začrtamo smer in smo kos oviram na poti. Težko pa bomo prišli, kamor želimo, če nam zmanjka goriva, torej motivacije, da želeni cilj lahko dosežemo. Več kot 14 govorcev bo predstavilo primere in dobre prakse podjetij, ki so bila dovolj pogumna, da so prebila postavljene okvirje in s svojimi idejami in inovativnostjo zgradila zgodbo o uspehu.

Med govorci šeste B2B konference so: Matjaž Grm (Greenline Yachts), Nuša Pavlinjek (Roto Group), Marko Thaler (Airnamics), Miha Kofjač (Polka Dot Cycling), Polona Krenker (Makom), Aleš Ugovšek (M Sora), Katarina Palčič (Caleffi Hidrotermika d.o.o.), Peter Mesarec (SEOS.SI), Mihaela Leskovec (TSmedia, d.o.o.), Iztok Komovec (MojeDelo.com), Mitja Jereb (PM, Poslovni mediji) in Sergej Žlahtič (Tronog).

Skozi primere dobrih praks bomo prikazali konkretne strategije, usmeritve in rešitve. Odgovorili bomo na vprašanja:

  • Kako preveriti »kondicijo« svojega marketinga in prodaje?
  • Kako načrtno graditi mednarodno blagovno znamko za dvig svojega poslovanja?
  • Kako »okužili« prodajo z marketinškim razmišljanjem?
  • Kako z uporabo GPT orodij do učinkovitejše uporabe svojega časa in boljših B2B rešitev?
  • Kako številke transformirati v poslovne priložnosti?
  • Ključni kriteriji za tržno uspešen razvoj novih izdelkov?
  • Kako bomo prišli do kadrovske agencije za robote?
  • Kako uporabiti trajnost kot način za gradnjo zaupanja pri B2B strankah?
  • Kako unikatna identiteta B2B znamke prispeva k poslovnemu uspehu?
Celoten program šeste B2B konference si lahko ogledate na spletni strani B2B konference TUKAJ.

Ne zamudite odlične priložnosti za pridobitev navdiha za prenos dobre prakse tudi v vaša podjetja. Skupaj se bomo opremili z znanjem, ki nam bo v veliko pomoč pri delu.

Pridružite se nam 12. oktobra v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam