Tudi z letošnjih dopustov se bomo v pisarne vračali v viharnih razmerah na trgih in v družbi. Cenovni pritiski, nezanesljivost dobav, pomanjkanje razpoložljivega kadra, daljši procesi odločanja, več digitalnih aktivnosti, morje marketinških tehnologij in platform, vrnitev off-line aktivnosti, zahteve strank po trajnostni naravnanosti, slabše izhodišče majhne države pri mednarodnem prodoru – v čigav urnik bomo jeseni uvrstili vse naštete izzive?
Na B2B konferenci, edinem srečanju B2B marketingašev v Sloveniji, ki jo v Društvu za marketing Slovenije organiziramo 13. oktobra 2022, bomo delili najboljše izkušnje, kako postaviti, voditi in izvajati marketing v mesecih, ki sledijo.
Skozi primere dobrih praks bomo prikazali konkretne strategije, usmeritve in rešitve:
- Kako se lahko moje podjetje diferencira od konkurence v B2B panogi? Kako prodremo na tuj trg, če smo majhno, nepoznano podjetje iz Slovenije?
- Kako ujamemo val trajnostne usmerjenosti? Kakšne so najboljše prakse?
- Kako si marketingaš izbori večjo veljavo znotraj lastne B2B organizacije?
- Kako naj organiziram marketing ob omejenih budgetih? Kakšna je v resnici znamka delodajalca v B2B panogah?
- Kako lahko podprem delo distributerjev in kako postavim strategijo mednarodnega marketinga?
- Kako naj v našem podjetju povečamo izplen digitalnih aktivnosti?