Že vseh 30 let je pomemben del SMK tudi učenje na primerih dobrih marketinških praks.
Konkretne izkušnje in vpogledi tistih, ki ste speljali uspešne marketinške in poslovne strategije, so dragocena popotnica tistim, ki svojo pot do uspeha še iščejo. Zato vas vabimo, če imate primer izjemne marketinške prakse, ki bo koristen vpogled za udeležence 30. SMK, da nam pišite.
Lahko ste veliko ali malo podjetje, mlado ali starejše, z eno ali več znamkami, iz katerekoli industrije. Pomembno je, da imate koristne odgovore in dobre poslovne oziroma marketinške rezultate na enem od naštetih področij:
- Primeri hitrega reagiranja na spremenjene razmere na trgih, spremenjene navade uporabnikov, primeri uspešnega repozicioniranja.
- Primeri mednarodne uveljavitve blagovne znamke – kako vam je to uspelo?
- Primeri uporabe AI pri snovanju in izvajanju marketinških aktivnosti, ki so prinesle preskok v kakovosti ali optimizacijo dela
- Primeri uspešnega izboljšanja prodajnega lijaka in primeri dobrega sodelovanja prodaje in marketinga.
- Primeri prepoznavanje novih vedenjskih vzorcev uporabnikov, novih tržnih priložnosti in njihove uspešne realizacije.
- Primeri identificiranih spremenjenih nakupnih poti uporabnikov in dobri primeri hibridnih UX (uporabniških izkušenj).
- Primeri izboljšanja poslovanja skozi inovativnost na področju izdelkov, prodajnih poti, segmentacije…
- Primeri prilagoditve aktivnosti ob manjšem proračunu.
- Primeri uspešnega vodenja hibridnih marketinških oddelkov, mlajših generacij, »freelancerjev« …
Primeri so lahko kompleksni ali enostavni, predstavljeni v 9 ali 14 minutah. Za mala ali velika podjetja. Za domači ali mednarodne trge. Predvsem si želimo konkretnih primerov, številk, učinkov in poučnih rezultatov (»learning points«) za vse udeležence.
Če se najdete v katerem od naštetih področij in želite svojo dobro prakso prikazati na 30. SMK, pošljite nekaj stavkov o svoji temi oziroma nastopu in razloge, zakaj je vaš primer vreden predstavitve na odru SMK. Končni izbor primerov, ki so najbolj aktualni in zanimivi za udeležence konference, bo naredil Programski svet letošnje konference.
Predstavitev prosimo pošljite na e-naslov predsednika programskega sveta Primoža Hvale (primoz.hvala@hsconsulting.si) Dopišite še svojo telefonsko številko, da vas lahko pokličemo za kratek dodaten pogovor.
Rok za prijave je petek, 24. januar 2025.