DMS tudi med poletjem skrbi, da nekoliko razgibate svoje marketinško razmišljanje. Tokrat smo za vas pripravili pregled vsebin o digitalnem marketingu, ki smo jih pripravljali v prvem delu leta. "Digitala" smo se dotaknili z vidika uporabniške izkušnje, razdelali vsebine, ki jih pripravljamo na digitalnih platformah, in podrobno preučili, katerih prijemov iz digitalnega sveta se poslužujejo B2B podjetja.

[ETIKA NA SPLETU] S svojim delom moramo biti zgled ostalim

Kako etični ste pri oglaševanju na spletu? Kaj lahko storite, ko se soočate z izzivi etičnosti? Matjaž Butara (Grey Ljubljana), Ines Markovčič (Mladina), Domen Savič (zavod Državljan D) inMatej Praprotnik (Radio Slovenija) so v pogovoru z različnih kotov oglaševalskega trikotnika osvetlili etične izzive na spletu.

>> Preberite zapis

[MARKETING MEETUP] Manj oglasnih pasic, več vsebine

O domorodnem (nativnem) oglaševanju premalo govorimo. Nataša Mithans se je na zaključnem DMS dogodku leta 2017 z Giladom de Vriesom (Outbrain), Toddom Sawickijem(Zemanta), Denisom Jakinom (W3B) in Damjanom Avscom(Studio Moderna) pogovarjala o tem, zakaj deluje ... in zakaj bo vedno bolj pomembno.


>>Preberite zapis

[B2B MARKETING] Učinkovitost inovativnih prijemov v tradicionalnih B2B panogah

Čeprav B2B okolje velja za bolj tradicionalno, v njem podjetja učinkovito uporabljajo tudi nekatere bolj inovativne marketinške pristope. Na mesečnem srečanju smo zbrali štiri slovenska B2B podjetja, ki s sodobnimi orodji učinkovito pomagajo prodaji pri sklenitvi poslov z novimi strankami.

>> Preberite zapis

[VSEBINSKI MARKETING] Toliko, kot ste vložili v vsebino, vložite tudi v distribucijo

Predavanja Jasne Suhadolc (Virtua PR) so navadno zasedena do zadnjega kotička. Strokovnjakinja za vsebinski marketing namreč na strokoven, a razumljiv način opiše korake do učinkovitega vsebinskega marketinga, vse od začetka načrtovanja do merjenja učinkov. Ključne misli predavateljice smo zbrali v podrobnem zapisu.

>> Preberite zapis


[INTERVJU] Potrošnikov ne zanima delitev na online in offline

Na Slovenski marketinški konferenci v maju 2018 smo se pogovarjali z Ivanom Kovačevićem, direktorjem digitalnega marketinga v agenciji Bruketa&Žinić&Grey. V svojem predavanju je pokazal nekaj zanimivih primerov uspešne združitve digitalnih in tradicionalnih pristopov do potrošnika.


>>Preberite zapis

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam