V Društvu za marketing Slovenije smo za naše člane pripravili novost, ki je nismo najavili na začetku leta. Prihaja marketinški žar, ki bo še bolj tesno povezal člane, ki imate izzive na določenem specifičnem področju. Najprej se bomo posvetili B2B marketingu!

Marketinški žar ponuja možnost povezovanja med člani DMS in interaktivnega reševanja konkretnih problemov v manjših skupinah. Namenjen je vsem tistim, ki imate izzive pri pridobivanju novih prodajnih priložnosti preko digitala, za začetek s poudarkom na B2B okolju. Kako bo vse skupaj potekalo?

  • Oblikovali bomo skupine po 6 članov, ki se virtualno srečajo dvakrat po uro in pol. Skupina bo zaprtega tipa, debato v skupini bo vodil moderator.
  • Člani bodo delili svoje izzive in jih tudi skupaj reševali.
  • Vsak, ki bi želel sodelovati v debati, bo moral v nekaj stavkih opisati izziv, ki ga ima glede pridobivanja novih prodajnih priložnosti, generiranja leadov. Opis problema je vstopnica in pogoj za sodelovanje.
  • Na vsakem srečanju bodo svoj problem predstavili trije člani skupine. Po predstavitvi problema bodo ostali člani delili svoje rešitve, ideje in predloge, kako rešiti problem oziroma kako bi/so se oni soočili z njim. Nosilec izziva bo zgolj poslušal in prišel do petih različnih idej.
  • Tisti, ki bodo komentirali izziv, bodo poleg svojega pristopa slišali še štiri drugačna razmišljanja in se bodo tudi iz njih lahko kaj naučili.
  • Udeleženci bodo v komentarjih (lahko) zelo odkriti, tudi pekoči, boleči ... od tod tudi ime 'žar'.
  • Rok za prijave je 23.4. na info@dmslo.si.

Če imate torej izziv na področju B2B marketinga, nam svoj izziv posredujte svoj izziv do 23. aprila. Nato si boste morali rezervirati dva popoldanska termina za aktivno sodelovanje na "žaru"! 

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam