V minulem letu je v naši knjižnici marketinškega znanja Zapisi znova nastalo ogromno zanimive in uporabne vsebine. Na enem mestu smo zbrali tiste zapise, ki ste jih v letu 2017 najraje prebirali. Najbolj so vas zanimale teme povezane s športnim marketingom, marketingom prihodnosti, vsebinskim marketingom in upravljanjem blagovnih znamk.

Description:

Sponzorjem je vedno manj pomembna nalepka na dresu ...

... materam po svetu pa ne pomeni prav nič. Kje se torej skriva recept za poslovni uspeh športnih zgodb? S strokovnjakom za športni marketing Tomažem Ambrožičem (SportMediaFocus) smo se pogovarjali o spremembah v športnem marketingu, trendih, ki se pojavljajo v tujini in prihajajo v Slovenijo ter odnosu med gospodarskimi in športnimi subjekti, ki ustvarja sijajne zgodbe, te pa dodobra presegajo klasično pojmovanje sponzorstva.

>> PREBERITE ZAPIS

Marketingaš prihodnosti je vse drugo kot organizator dogodkov

V pogovoru z direktorjem podjetja SAP Slovenija Gregorjem Potočarjemsmo gledali v prihodnost. V prihodnost, na katero se moramo pripraviti danes. Zanimiv pogovor o sodelovanju med prodajo in marketingom, digitalizaciji, nalogah marketingašev in razmislek o tem, kako pomemben dejavnik za odličen marketing postajajo podatki in njihovo upravljanje.

>> PREBERITE ZAPIS


Odgovornost kot znak samospoštovanja

Dr. med. Željko Ćurić razmišlja o tem, kako pomembno je v sodobnem svetu delovati odgovorno, s čimer postavljamo temelje tega, da nas ljudje dojemajo kot avtoriteto. V nagovoru članov DMS je izpostavil, kako v skupini ljudi uveljavljamo svojo moč in katere lastnosti ljudje pričakujejo pri vodji svoje skupine.

>> PREBERITE ZAPIS

Ne z blagovno znamko, ukvarjati se moramo z našimi potrošniki

Spremembe. Kako pogosto slišimo (marketingaši) to besedo? A navadite se, v prihodnje jo bomo še več. Petra Čadež se je na aprilskem izobraževanju Marketing TOPX poglobila v spremembe pri upravljanju blagovnih znamk. In ravno to je področje, ki so ga spremembe popolnoma obrnile na glavo. Krmilo so predale v druge roke, blagovne znamke vodijo potrošniki. Ali lahko marketingaši vodimo njih?

>> PREBERITE ZAPIS

Kaj nam pomaga dobra zgodba, če je nihče ne sliši?

Dobre zgodbe se dotaknejo kupcev, v njih zbudijo čustva, ustvarjajo zaupanje do naše blagovne znamke in povečajo njeno prepoznavnost. A pogosto pozabimo, da je predpogoj tega procesa zagotavljanje slišnosti oziroma vidnosti naših zgodb. Jasna Suhadolc (Virtua PR), Mirnes Jusufović (Wave Group), Fedja Hvastija (Advisera) in Luka Stanovnik(Bright visuals) so na majskem mesečnem srečanju govorili o tem, kako ustvariti dobre zgodbe in kako poskrbeti, da so tudi slišane.

>> PREBERITE ZAPIS

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam