Karierni center Ekonomske Fakultete v Ljubljani v interaktivni diskusiji četrtega ConnectAI Talka: "Kako se spreminja marketing in kaj so naslednji koraki?" v ospredje postavlja marketing, ki je v zadnjem desetletju doživel velike spremembe. Odpira se nov svet uporabe umetne inteligence, svet nadzorovanega poglobljenega učenja, ki je vedno bolj dostopen. Zaradi izjemne učinkovitosti ga podjetja že sedaj uporabljajo za analizo podatkov, napovedovanje trendov in izboljšanje strategij blagovnih znamk.

O prihodnosti marketinga in uporabe umetne inteligence v marketingu bodo spregovorili:

  • Luis Madureira, svetovalec, poslovodni partner in ustanovitelj podjetja ÜBERBRAND
  • Sasha Schriber, izvršna direktorica in ustanoviteljica NANOS.AI
  • Nemanja Živkovič, ustanovitelj in izvršni direktor agencije Funky Marketinga
  • Pogovor bo vodil prof. dr. Carsten Bartsch, podjetnik, svetovalec in akademik, ki ga navdušujejo nove tehnologije in inovacije

Več informacij o dogodku lahko najdete tukaj.

Pogovor bo potekal 23. novembra ob 15.00 uri, online.

O NAS

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice