V Društvu za marketing Slovenije ustanavljamo Športno središče, v okviru katerega bomo redno izvajali izobraževanja in druge aktivnosti s področja športnega marketinga, e-športnega marketinga in sponzorstev.
Društvo za marketing Slovenije sledi svojemu poslanstvu in še naprej dviguje nivo stroke v Sloveniji. Šport je že vrsto let ena najpomembnejših gospodarskih panog na svetu in kot v vseh drugih panogah je lahko tudi v športu marketing tisti, ki s strateškim pristopom in marketinško naravnanostjo zvez in klubov lahko vodi v še boljše poslovne rezultate. Dobri poslovni rezultati pa so danes zagotovo eden izmed temeljev športnih uspehov. Osnovni namen Središča je tako dvigovanje nivoja znanja s področja strateškega upravljanja sponzorstev, aktivacije sponzorstev, predstavljanje pomembnosti vložkov v sponzorstva ...
Prihajajo časi, polni najrazličnejših izzivov in tudi šport se prilagaja novi realnosti, v Društvu za marketing Slovenije pa si bomo prizadevali za to, da bo športni marketing (p)ostal učinkovit strateški marketinški kanal. Dostop do znanja želimo omogočiti širši strokovni javnosti, še posebej športnim organizacijam in zvezam, klubom in športnikom. V Sloveniji ne manjka številnih dobrih praks in strokovnjakov na tem področju, ne nazadnje to dokazujejo vsakoletne SPORTO nagrade, pri katerih DMS sodeluje že od leta 2011.
Športno sponzorstvo je ob pravilnem upravljanju lahko izjemno učinkovit kanal gradnje blagovne znamke in ugleda – tako sponzorja kot sponzoriranca. Preko športnih uspehov športnikov se na znamke prenašajo pozitivne emocije, ki vodijo v večji interes uporabnikov, boljšo prodajo in s tem boljše poslovne rezultate. Vse to ob predpostavki, da je športno sponzorstvo integrirano v strategijo blagovne znamke in ne »enkraten projekt«, ki se ga lotimo nekajkrat letno ob velikih športnih dogodkih. Tovrstne oblike sponzorstva ob pregledu rezultatov pogosto ne dosežejo želenih učinkov glede na vložena sredstva ... Dolgoročno in strateško povezovanje športa ter podjetij pa je zahtevna naloga in tu Športno središče DMS vidi svojo vlogo pri naslednjih korakih razvoja športno-marketinške stroke v Sloveniji.
Posebno mesto bomo v novem središču namenili tudi e-športu in marketingu na tem področju. Največja svetovna podjetja vlagajo vedno več sredstev v panogo, ki je po podatkih Forbesa v zaključku leta 2019 presegla magično mejo milijarde evrov letnega prometa. Po napovedih bo panoga e-športa po številu gledalcev in sredstev, ki poganjajo e-športno industrijo, kmalu ujela največje športne dogodke na svetu, kot sta Uefina liga prvakov v nogometu in košarkarska liga NBA. Če je šport zaradi koronavirusa doživel velik udarec, pa e-šport zaradi še intenzivnejše selitve ljudi za konzole v tem obdobju podira nove rekorde.
Znotraj Središča bo nastala skupnost podjetij, športnih organizacij in sponzorjev, v kateri se bodo izmenjevala mnenja, dobre prakse in iskreno verjamemo - tudi konkretne povezave in nova sodelovanja med športniki in blagovnimi znamkami.
KOMU JE NAMENJENO ŠPORTNO SREDIŠČE?
Namenjeno je vsem, ki jih zanimajo sodobni pristopi v športnem marketingu. Še posebej udeležbo na izobraževanjih v sklopu Središča priporočamo:
- športnim zvezam, klubom in športnikom, ki iščejo dodatna znanja in ideje za razvoj svojih poslovnih aktivnosti,
- podjetjem, ki že sodelujejo v sponzorskem odnosu in si želijo s športnim sponzorstvom doseči še večji učinek,
- podjetjem oziroma blagovnim znamkam, ki razmišljate o športnih sponzorstvih in ki želite spoznati aktualne primere na tem področju ter pridobiti nova znanja.
Vodja Športnega središča DMS je Peter Vidmar, direktor Agencije 101 in član upravnega odbora DMS: "Športno središče DMS postaja platforma za aktivno podporo in spodbudo aktivnostim, ki bodo pomagale pri razvoju športnega in e-športnega marketinga v Sloveniji. Cilj je povečati razumevanje glede potrebe strateškega upravljanja sponzorstev ter nasploh dvigniti pomen športa za marketing in tudi marketinga za šport. S pripravo kvalitetnih vsebin, gostovanji uglednih strokovnjakov in povezovanjem različnih entitet, bomo stremeli k razvoju dodane vrednosti za podjetja, športne organizacije in marketinško stroko."
Jernej Smisl (Vidaa Intenational in član upravnega odbora DMS), ki prav tako zelo aktivno soustvarja delovanje Športnega središča DMS, dodaja: "Vesel sem, da smo v DMS postavili v ospredje tudi športni in e-športni marketing. Športno središče DMS bo platforma za dvig športnega marketinga in marketinga v športu ter bo povezovalni člen med stroko, sponzorji in sponzoriranci."
PRILOŽNOSTI ŠPORTNEGA MARKETINGA PO ODBOBJU COVID-19
Ob ustanovitvi Športnega središča organiziramo prvo e-izobraževanje, na katerem se bomo pogovarjali o viziji, taktikah in strategijah, na kaj naj bodo slovenske športne zveze, klubi in sponzorji pozorni v naslednjih mesecih.
Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat Mg in internacionalizacijo, bo predstavil, kako Atlantic Grupa proaktivno pristopa do športnih zvez in klubov. Zaupal nam bo načrte podjetja za prihodnost, kako bo Atlatnic Grupa sodelovala s športnimi subjekti po krizi s Covid-19. Dotaknil se bo tudi pomembnosti analitičnega pristopa k vlaganju v sponzorstva. Enzo Smrekar je tudi predsednik Smučarske zveze Slovenije in podpredsednik Olimpijskega komiteja Slovenije za poslovne zadeve.
Tomaž Ambrožič, direktor agencije Sport Media Focus, se bo posvetil temu, kako naj različni deležniki v športnem in e-športnem marketingu razmišljajo po krizi s Covid-19, kaj pomeni situacija za športni in e-športni marketing v prihodnosti ter se navezal na nekatere primere dobrih praks sponzorskih aktivacij, ki so bile izvedle v času aktualne situacije.
Webinar bo povezoval športni novinar Matic Flajšman.
Prvi webinar športnega središča DMS bo v torek, 12. maja, ob 15:00. Izobraževanje je v prvi vrsti namenjeno članom DMS, na tokratni webinar pa še posebej lepo vabimo predstavnike športnih zvez, klubov in organizacij. Zanje je udeležba brezplačna. >>PREBERI VEČ