Društvo za marketing Slovenije je od letošnjega leta član širše marketinške družine EMC - European Marketing Confederation. Eden prvih skupnih projektov je bila raziskava European Marketing Agenda, s katero smo v zaključku leta 2020 raziskovali trende v globalnem marketingu in napovedovali prihodnost naše stroke.

Osnovni namen raziskave je bila določitev osrednjih izzivov in ovir, s katerimi se pri svojem delu soočajo marketingaši širom Evrope. Raziskava je potekala med skoraj 4.800 marketinškimi direktorji, tudi iz Slovenije.

Nekatere ugotovitve raziskave:
  • Digitalizacija postaja ne samo proces približevanja kupcem, ampak tudi proces optimizacije marketinških proračunov in določanja KPI-jev.
  • Fokus se je preselil na digitalnega kupca in kanale, s katerim ga dosegamo. Za to potrebujemo učinkovito upravljanje s podatki na vseh stičnih točkah uporabnika z našo znamko oziroma podjetjem.
  • Izziv sodobnega marketinga je tudi sestava pravega nabora marketinških orodij in tehnoloških platform, s katerimi še izboljšamo izkušnjo naših uporabnikov.
  • Marketing se bo moral prilagoditi tudi organizacijsko, spremeniti svojo strukturo in postati še bolj povezovalna funkcija v podjetju.
Priporočamo

Predstavitev rezultatov raziskave bo preko virtualne platforme potekala v torek, 23. februarja, med 14:30 in 16:00. Vabljeni, da skupaj preverimo, kakšni so trendi evropskega marketinga! Udeležba je za člane DMS brezplačna. Pogled slovenskih marketinških direktorjev bo predstavila predsednica DMS Petra Čadež (Atlantic Grupa). Na dogodek se lahko prijavite TUKAJ.

Vabljeni, da prenesete podroben povzetek raziskave z vsemi ključnimi poudarki.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam