Letošnja fanfara je premierno potekala v Centru kulture Španski borci. Konferenca vsako leto ustvari samosvoj, mladostniški vtis, ki ga je letos poosebljal voditelj Tin Vodopivec. Bogat program je zajemal širok spekter marketinških tem. Odprl ga je Ranko Jelača (Telekom Slovenije), ki je mladim marketingašem podal nekaj nasvetov oziroma svojih izkušenj o tem, kako zgraditi uspešno marketinško kariero.

Nove generacije dihajo digitalno, zato se je fanfara temeljito dotaknila tega področja. Mladi želijo biti kreativni, zato so na konferenci gostovali posamezniki, ki s svojo kreativnostjo na različne načine gradijo izjemne mednarodne kariere. Sveti gral marketinga je blagovna znamka in tudi tej temi je bil na fanfari namenjen prav poseben sklop. V zaključku 12. fanfare pa smo prisluhnili navdihujoči zgodbi Malih junakov in okrogli mizi, ki so jo ustvarili glasbenik Nipke, blogerka Nina Štefe (Čas za kavo) in vrhunski fotograf Arne Hodalič (National Geographic Slovenija). Pogovor je vodila Ana Ivandič (Inovatiff). Ob tej priložnosti ekipi čestitamo za izvrstno izpeljan dogodek in zares odličen program. Najglasnejša študentska konferenca v Sloveniji je bila tudi letos nekaj posebnega.

Na letošnji fanfari se je izobraževala tudi ekipa DMS. Kaj nam je najbolj ostalo v spominu?

Tanja izpostavlja misel Daniela Ackermanna (Degordian): "Pri tem, kar počneš v življenju, se moraš iskreno zabavati."

Evo je navdušil Nipke: "Brez dobre ekipe in ljudi, ki te podpirajo, ne moreš biti uspešen."

Špeli je bilo všeč razmišljanje Ranka Jelače: "Tri stvari, ki so nujne za uspeh - strast, talent in trdo delo."

O čem je po konferenci razmišljal Jaka? O besedah Anžeta Jereba: "Ne morete narediti oglasa, ki bo všeč vsem. Niste tortelini."

Ekipa DMS na 12. fanfari.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam