Strokovna komisija je izbrala projekte, ki so se postali finalisti za nagrado Marketinška odličnost 2023. Čaka nas samo še razglasitev zmagovalcev, ki bo 30. maja zvečer, na Slovenski marketinški konferenci, ko bomo podelili tudi VELIKO NAGRADO.

Predsednica komisije Petra Čadež je ocenila, da so se na letošnji razpis prijavili res odlični marketinški projekti, ki so jih odlikovale tudi vrhunsko napisane prijave. V primerjavi s preteklimi leti je po njenih besedah opazen velik napredek. Strokovna komisija je v prijavah iskala tiste prebojne projekte, ki ambiciozno rešujejo sodobne izzive poslovanja, pri tem pa je marketing glavno vodilo razvoja.

FINALISTI 1. KATEGORIJE: ODLIČNOST MARKETINŠKE STRATEGIJE

Atlantic Grupa d.d.: ARGETA: DELEŽ KRUHA

Atlantic Grupa d.d.: Odličnost izvedbe strategije repozicioniranja blagovne znamke Donat

Petrol d.d.: Razvoj organizacijske kulture in marketinške funkcije, osredotočene na kupca

FINALISTI 2. KATEGORIJE: ODLIČNOST TRAJNOSTNEGA DELOVANJA

Atlantic Grupa d.d.: Trajnostni program blagovne znamke Argeta: Spread good

Poslovni sistem Mercator d.o.o.: Bele embalaže

NLB d.d.: Okvir pomoči (2. sezona)

Zavarovalnica Triglav, d.d.: Osvežitvene vožnje za starejše

FINALIST 3. KATEGORIJE: MARKETINŠKA ODLIČNOST KOT ODZIV NA IZREDNE RAZMERE

NLB d.d.: Iz zelene v modro: Marketinška in komunikacijska podpora Sberbank banke d.d.

FINALISTI 4. KATEGORIJE: ODLIČEN KORAK PRED DRUGIMI

Atlantic Grupa d.d.: ARGETA ZELENJAVNI NAMAZI RELAUNCH

Poslovni sistem Mercator d.o.o.: Bele embalaže

NLB d.d.: Verjamemo v uspehe – aktivacija športnih sponzorstev

Društvo za marketing Slovenije se zahvaljuje vsem, ki ste bili del letošnjega državnega prvenstva v marketingu in iskreno čestita vsem finalistom!

Strokovno komisijo sestavljajo Petra Čadež (DMS, Atlantic Grupa), Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (Outfit7), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).

Podelitev nagrad Marketinška odličnost bo potekala, 30. maja, ob koncu konferenčnega dela 28. SMK.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam