Svoje predloge za poletno branje so z nami delili tudi člani upravnega odbora Društva za marketing Slovenije. V nadaljevanju preverite, katere vsebine so v zadnjem obdobju najbolj navdušile predsednika UO DMS Mitjo Pirca, Natašo Mithans (Vareo), Leo Lipovšek(Blocktrade), Jako Kladnika (Marand), Aleksandro Brank (Abena) in Matjaža Grma (Adria Mobil). Vaše predloge lahko z nami še vedno delite na info@dmslo.si.
Description:
Mitja Pirc, predsednik upravnega odbora DMS
- Michael J. Casey in Paul Vigna: The truth machine
- Nassim Taleb: Skin in the game
- Eric Ries: The lean startup: How today`s entrepreneurs use continuous to create radically successful businesses
- Ben Horowitz: The hard thing about hard things: Building a business when there are no easy answers
Nataša Mithans (Vareo)
Podcasti:
- Reivionist History, Malcolm Gladwell – reinterpretacija preteklih dogodkov, ki so bili spregledani ali narobe razumljeni. Vpliv perspektive in javnega mnenja na izid dogodkov. Malcolm je odličen pripovedovalec.
- The Turnaround, Hubspot – prenovljena verzija The Growth Showa, ki se tokrat posveča podjetjem in produktom, ki so bili tik pred pozabo, vendar so s pomočjo dobrih idej in predanih ljudi ponovno zablesteli.
Knjige:
- Garrett Jesse James: The Elements of User Experience – za vse, ki se boste lotevali prenove procesov, produktov ali spletnih strani z uporabniško izkušnjo v mislih.
- Vance Ashlee: Elon Musk: How the Billionaire CEO of SPaceX and Tesla is shaping our future – zelo dobro spisana in berljiva biografija, ki nudi vpogled v način razmišljanja in delovanja enega trenutno najbolj zanimivih podjetnikov.
- Feel Free: Essays by Smith Zadie – briljanto zapisan preplet pop kulture, visoke kulture, družbenih sprememb in politične debate. Avtorica s človeškega vidika sijajno obdela različne družbene situacije in trende ter med njimi ustvari neslutene povezave.
Lea Lipovšek (Blocktrade)
- Peter Block: Flawless consulting – tako imenovana konzultantska biblija na jasen in "common sense" način naslovi številna vprašanja, s katerimi se srečujejo ne samo poklicni svetovalci, ampak vsakdo, ki p(r)odaja znanje eksterno ali interno in želi imeti konstruktivne odnose. Ena najboljših knjig, ki sem jih kadarkoli prebrala.
- The Effortless experience: Conquering the new battleground for customer loyalty – za vsakogar, ki je morda že ugotovil, da njegove stranke ne cenijo in niso pripravljene plačati silnega impresioniranja, povsem drugače pa je, ko jim olajšamo življenje. Tudi s stroškovnega vidika zelo zanimiva knjiga.
- Alec Ross: Industries of the Future – če se tudi vi ukvarjate z razmišljanjem, kam gre tehnološki razvoj in katera znanja in kompetence bi bilo pametno (in profitabilno) nasloviti čimprej, je Ross pripravil odlično podlago – od robotike do digitalizacije finančnih trgov in genomike.
Pa še manj strokovno, ampak izjemno uporabno za uravnoteženo zadovoljstvo:
- The Book of Life – projekt mojega najljubšega sodobnega filozofa Alaina de Bottona, ki na prijazen in neobsojajoč način razmišlja o številnih bolj ali manj družbeno sprejemljivih vprašanjih, ki se podijo po naših glavah. Super pomirjujoče branje :)
Jaka Kladnik (Marand)
- The Four: The Hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google, Scott Galloway – "must read" za vse, ki želijo razumeti, kakšni so načrti štirih največjih velikanov.
- The Leader who has no title, Robin Sharma – sprememba kulture v podjetju je zahteven process – lažji je, če imaš v podjetju vodje brez nazivov.
- Ego je naš sovražnik, Ryan Holiday – vsak od nas se spopada z egom. V knjigi je moč najti veliko primerov, nekateri vam bodo verjetno zelo dobro poznani.
- Youtube kanal Toma Bilyeua. Njegov Youtube kanal ima več kot 400.000 naročnikov. Tom je uspešen poslovnež, ki z različnimi intervjuji nudi kvalitetno vsebino na tedenski ravni.
- Business model generation, Alexander Osterwilder, Yves Pigneur
- Value Proposition Design, Alexander Osterwilder, Yves Pigneur
Aleksandra Brank (Abena) vsem, ki vas zanima ustvarjanje odlične uporabniške izkušnje, priporoča knjigo Shepa Hykena: Moments of Magic.
Matjaž Grm (Adria Mobil) svetuje, da med poletjem preberete knjigo Cynthie Montgomery: The Strategist: Be the Leader Your Business Needs.