Svoje predloge za poletno branje so z nami delili tudi člani upravnega odbora Društva za marketing Slovenije. V nadaljevanju preverite, katere vsebine so v zadnjem obdobju najbolj navdušile predsednika UO DMS Mitjo Pirca, Natašo Mithans (Vareo), Leo Lipovšek(Blocktrade), Jako Kladnika (Marand), Aleksandro Brank (Abena) in Matjaža Grma (Adria Mobil). Vaše predloge lahko z nami še vedno delite na info@dmslo.si.

Description:

Mitja Pirc, predsednik upravnega odbora DMS

Nataša Mithans (Vareo)

Podcasti:

  • Reivionist History, Malcolm Gladwell – reinterpretacija preteklih dogodkov, ki so bili spregledani ali narobe razumljeni. Vpliv perspektive in javnega mnenja na izid dogodkov. Malcolm je odličen pripovedovalec.
  • The Turnaround, Hubspot – prenovljena verzija The Growth Showa, ki se tokrat posveča podjetjem in produktom, ki so bili tik pred pozabo, vendar so s pomočjo dobrih idej in predanih ljudi ponovno zablesteli.

Knjige:

Lea Lipovšek (Blocktrade)

  • Peter Block: Flawless consulting – tako imenovana konzultantska biblija na jasen in "common sense" način naslovi številna vprašanja, s katerimi se srečujejo ne samo poklicni svetovalci, ampak vsakdo, ki p(r)odaja znanje eksterno ali interno in želi imeti konstruktivne odnose. Ena najboljših knjig, ki sem jih kadarkoli prebrala.
  • The Effortless experience: Conquering the new battleground for customer loyalty – za vsakogar, ki je morda že ugotovil, da njegove stranke ne cenijo in niso pripravljene plačati silnega impresioniranja, povsem drugače pa je, ko jim olajšamo življenje. Tudi s stroškovnega vidika zelo zanimiva knjiga.
  • Alec Ross: Industries of the Future – če se tudi vi ukvarjate z razmišljanjem, kam gre tehnološki razvoj in katera znanja in kompetence bi bilo pametno (in profitabilno) nasloviti čimprej, je Ross pripravil odlično podlago – od robotike do digitalizacije finančnih trgov in genomike.

Pa še manj strokovno, ampak izjemno uporabno za uravnoteženo zadovoljstvo:

  • The Book of Life – projekt mojega najljubšega sodobnega filozofa Alaina de Bottona, ki na prijazen in neobsojajoč način razmišlja o številnih bolj ali manj družbeno sprejemljivih vprašanjih, ki se podijo po naših glavah. Super pomirjujoče branje :)

Jaka Kladnik (Marand)

Aleksandra Brank (Abena) vsem, ki vas zanima ustvarjanje odlične uporabniške izkušnje, priporoča knjigo Shepa Hykena: Moments of Magic.
Matjaž Grm (Adria Mobil) svetuje, da med poletjem preberete knjigo Cynthie Montgomery: The Strategist: Be the Leader Your Business Needs.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam