V zadnjih dneh smo člane Društva za marketing Slovenije povabili, naj z nami delijo svoje predloge za poletno branje. Iskreno se zahvaljujemo za zares širok nabor vsebin, ki je prispel v naš poštni nabiralnik! V tretjem delu delimo predloge Manice Ferenc (Družina), Mihe Rejca (iPROM) in Roka Hrastnika (Sensilab). Vaše predloge nam lahko še vedno pošljete na info@dmslo.si in z veseljem jih bomo delili.

Description:

Miha Rejc (iPROM)

Ker, podobno kot vsi ostali, precejšen del svojega življenja preživim v avtu, sem iskal način, kako si lahko ta “mrtvi” čas naredim koristen. Odgovor so podcasti, in sicer redno poslušam naslednje tri:

V vseh treh podcastih se z vedno znova zanimivimi sogovorniki prepletajo teme, kot so vodenje, trženje, podjetništvo, preizkušanje samega sebe, medsebojni odnosi – tako zasebni kot poslovni – in še mnogo drugega.

Rok Hrastnik (Sensilab)

  • CB Insights - Nudijo najboljše poglobljene analize in napovedi dogajanja v tehnološkem svetu ter na prehodu iz klasičnih segmentov v tehnološke segmente. Najboljši vir idej za bodoče strateške usmeritve.
  • Techcrunch - Neusahljiv vir tehnoloških startup novic, kjer zares vidiš, kako hitro se vse spreminja in kako se iz trenutka v trenutek dogajajo disrupcije na vseh področjih.

Manica Ferenc (Družina)

Še moj nasvet: knjiga ki jo morate prebrati to poletje je knjiga kanadskega avtorja Jordana Petersona: 12 pravil za življenje!

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice