Nagrada marketinška odličnost nagrajuje tista podjetja, ki znajo dokazati, da je za poslovno odličnost podjetja v veliki meri odgovoren marketing. "Gre za celostno nagrado. Že vrsto let v Društvu za marketing Slovenije širimo miselnost, da marketing krepko presega okvirje oglaševanja in da je marketing vse, kar je povezano s trgom in potrošniki. Nenehno delimo znanje in s tem razvijamo stroko. Ključno je, da podjetje ob prijavi jasno prikaže, da marketing obravnava kot strateško funkcijo in da je marketing soudeležen pri strateških odločitvah podjetja ter soustvarja poslovno strategijo," poudarja predsednik komisije za nagrado dr. Mitja Pirc (Deloitte).
Marketing je vse, kar je povezano s trgom in potrošniki. - dr. Mitja Pirc (Deloitte)
Katere prijave izstopajo? "Izstopajo tiste prijave, ki jasno prikažejo, da podjetje natančno razume pomen marketinga in ki dokažejo, da je marketing gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Pomembno je tudi, da dobro opišete vaše podjetje in panogo, v kateri deluje. Člani komisije ne poznajo delovanja podjetja in posebnosti branže, zato jih zares natančno opišite, saj lahko ključno vplivajo na presojo," svetuje Mitja Pirc.
Strokovni partner nagrade marketinška odličnost je podjetje Bisnode.
Kaj ocenjuje komisija? "Nabor nagrajencev v zadnjih letih je zelo raznolik. Ne ocenjujemo, ali je podjetje veliko. Če bi bilo tako, bi vsako leto zmagala velika podjetja, ki intenzivno investirajo v marketing in izvajajo ogromno aktivnosti. Podjetje mora skozi prijavo pojasniti, da ima omejen proračun, a da v sklopu razpoložljivih sredstev dosega svoj maksimum. Če pri tem pokaže še inovativne pristope, potem je to prednost. Za zgled lahko vzamete enega izmed zmagovalcev nagrade - Postojnsko jamo. Podjetje nima nobenih kompleksnih marketinških sistemov, ne izvaja podrobnih tržnih raziskav, ampak zmagujejo s svojo pristnostjo, umerjenostjo v kupca in nenehno razmišljajo o njegovih pričakovanjih ter jih tudi izpolnjujejo in celo presegajo."