Šport je že dolgo časa velik posel in jasno je, da bo športna industrija utrpela precejšnje udarce zaradi pandemije koronavirusa. World Economic Forum je pripravil poglobljeno razmišljanje o tem, kako se bo športna industrija morala prilagoditi v prihodnje in kateri bodo tisti segmenti, ki bodo zaradi pandemije COVID-19 najbolj prizadeti. Na udaru bodo predvsem televizijske pravice, ki v nekaterih športih in ligah pomenijo daleč največji vir prihodkov ...

Celoten članek Stefana Halla je na voljo tukaj.

O NAS

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice