Obvladovanje spletnih prodajnih kanalov in relevantne tehnologije so postali ključ uspeha in učinkovitosti igralcev na trgu ter zadovoljstva kupcev. Digitalizacija poslovanja, iskalne in oglaševalske tehnologije ter dobre prakse, povezovanje platform, prodaja preko meja in učinkovit nastop ter interakcija na družabnih omrežij so teme, kjer se sprejemajo ključne poslovne odločitve. Izzivi so neverjetni, znanje je nujno osveževati, meje tehnologije in trgov niso več ovira.

Digital Commerce Summit bo gostil top govorce ne samo iz regije temveč globalno. Nastopili bodo vrhunski lokalno in mednarodno priznani govorci iz Googla, Amazona, DHL, SearchNode, Hunch, LeanPay, spletne tržnice - marketplaces kot so Glovo, Bazzar, Ananas, Mimovrste in vplivneži, ki znajo Facebook in TikTok objave preliti v prodajo. Spoznali bomo najnovejše trende, dobre prakse, tehnologije in izkušnje, ki ločujejo odlične od dobrih.

Združili bodo celotni ekosistem spletne prodaje in z vami delili najboljše prakse za soočenje z izzivi, ki jih prinaša prodaja v lokalnem, regionalnem in globalnem okolju. Digital Commerce Summit bo povezal okoli 300 strokovnjakov spletne prodaje in marketinga, trgovcev, poznavalcev logistike in plačilnih platform, družbenih vplivnežev, predstavnikov agencij in svetovalcev ter ponudnikov inteligentnih rešitev za optimizacijo spletnega poslovanja.

Dogodka se lahko udeležite 100 EUR ceneje s kodo DMS-100.

Redna kotizacija: 390 EUR
Virtualna kotizacija: 240 EUR

Več o dogodku najdete na tukaj.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam