DMS-jevci smo obiskali proizvodnjo steklenih izdelkov, v kateri nastaja embalaža za nekatere najbolj priznane blagovne znamke alkoholnih pijač, kot so Hennessy, Heineken, Carlsberg, RZB, Diageo, Bacardi Martini, Pernod Ricard, Jack Daniel′s, Luigi Francoli ... Pomembna konkurenčna prednost podjetja je sposobnost, da za razliko od velikih steklarn, ki proizvajajo velike serije izdelkov, sprejemajo tudi manjša naročila. "Manjša naročila ponavadi pomenijo, da želi proizvajalec pripraviti posebno serijo svojih izdelkov, ki bo na voljo v omejenih količinah. Tako vstopamo v premium segment izdelkov, kar želimo v prihodnje še nadgraditi," nam je zaupal generalni direktor podjetja Peter Čas in poudaril, da podjetje dosega visoke tehnološke standarde v svoji proizvodnji, nadaljnji usmeritvi proizvodnje pa sta digitalizacija in vpeljevanje umetne inteligence.
 

Pozdravil nas je generalni direktor podjetja Peter Čas in nam ponudil podroben vpogled v delovanje podjetja in predstavil načrte za nadaljnjo rast podjetja.




Podjetje ima ambiciozne načrte, ki jih podpira ambiciozna marketinška ekipa z jasno zastavljeno strategijo in del ekipe nam je predstavil ključne usmeritve. Ekipo vodi direktorica marketinga Maja Lapajne, ki je predstavila marketinško strategijo podjetja: "Danes smo pozicionirani večinoma v premium segmentu, naš strateški cilj za prihodnost pa je selitev v super premium nivo. Geografsko je za nas primaren trg Evropa, trg raste in tu nimamo pretiranih skrbi. Podrobno spremljamo tudi trende, glavni trendi so pomikanje pijač v višje cenovne razrede, proizvajalci pijač se premikajo v nove kategorije, eden od trendov je skrb za zdravje in s tem tudi odgovorno pitje, vedno bolj pa se kaže pomembnost zgodbe in ne le vsebine steklenice ..."

Marketinška ekipa tesno sodeluje pri inovacijah in skrbi za to, da informacije s trga nenehno prihajajo v razvoj, za kar skrbita marketinška analitika Gregor Rojs in Matevž Martinčič. Največji izziv prihodnosti je še boljša komunikacija v digitalnem okolju, pomembna promocijska aktivnost pa ostaja tudi spekter organizacije dogodkov: sejmov, konferenc, kongresov, izobraževanj, delavnic s ciljnimi skupinami idr.

Marketinški analitik Gregor Rojs opiše marketinške aktivnosti, ki se navezujejo na ustvarjanje novih poslovnih priložnosti in na komunikacijo s končnimi kupci: "Udeležujemo se najrazličnejših dogodkov, sejmov, konferenc, na katerih komuniciramo s ciljnimi skupinami in skušamo vplivati na kupčevo odločitev. Nenehno gradimo varen partnerski odnos s poljskim podjetjem Decor Glass, ki skrbi za brezhibno poslikavo naših izdelkov ter z njimi izmenjujemo informacije o trendih in tudi potencialnih partnerjih ter novih poslovnih priložnosti. Pomembno je tudi nenehno grajenje odnosa z distributerji, prek katerih širimo potencialne trge."


Oblikovalka Mateja Š. Dimic je močno vpeta v celoten proces design managementa in opiše njegov pomen za podjetje: "Design management povezuje najrazličnejše subjekte, ki vplivajo na naše končne produkte. K temu sodijo vsa sporočila, ki jih dobimo s sejmov, z digitalnih kanalov, od različnih zunanjih in notranjih deležnikov, službe za odnose z javnostmi ... Skrbimo za kupce, ki želijo pomoč pri razvoju izdelkov, za njihove blagovne znamke, skozi to pa gradimo tudi svojo lastno."


Steklarna Hrastnik želi ostati napredno, inovativno podjetje, ki bo raslo iz leta v leto, zato v naslednjem obdobju načrtujejo tudi postavitev nove peči in novih proizvodnih linij. Proizvodne kapacitete so namreč trenutno povsem zapolnjene. "Edini način rasti so trenutno marže, zato se tako intenzivno selimo v super premium nivo. Največ poudarka dajemo proizvodnji steklenic za prestižne blagovne znamke vodk, viskijev, konjakov, ginov in ostalih žganih pijač in pa segmentu parfumerije, ki mu namenjamo čedalje več pozornosti," še poudari direktor Steklarne Hrastnik Peter Čas.

Po končanem obisku v Steklarni Hrastnik smo druženje še nadaljevali v bolj neformalnem okolju, da smo lahko uresničili še en pomemben del naših druženj - mreženje in spoznavanje članov med sabo.

Podrobnejšo vsebinsko reportažo z dogodka boste lahko v kratkem prebrali v naši knjižnici marketinškega znanja Zapisi.
 

Ekipa DMS, ki je obiskala Steklarno Hrastnik, dobitnico velike nagrade marketinška odličnost 2017

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam