Tretja generacija Akademije za mlade marketinške talente je 15. in 16. junij preživela na Bledu. Udeležencem smo pripravili razgiban izobraževalni program, skozi katerega smo se učili o marketinški strategiji, učinkovitem mreženju, vodenju oziroma sodelovanju v ekipi in asertivnem komuniciranju. Predavanja smo obogatili z druženjem udeležencev akademije v idiličnem okolju Blejskega jezera in ob številnih kulinaričnih dobrotah. Rezultat: obilica novega znanja, odlično počutje in spletene nove prijateljske vezi!

O marketinški strategiji je predaval Lovro Gruden (Indigo Consulting), ki je poudaril pomembnost načrtnega izvajanja različnih strategij v skladu z zmožnostmi posameznih podjetij. Udeleženci so pridobljeno znanje skozi predavanje preizkusili na praktični vaji, pri kateri so morali sestaviti strategije za fiktivna podjetja, ki so se znašla v različnih situacijah.

"80 % zaposlenih v podjetju navadno enostavno ne razume strategije," je med drugim poudaril Lovro Gruden (Indigo Consulting).

V naslednjem predavanju je Jasna Suhadolc (Viruta PR) predstavila korake do učinkovitega mreženja oziroma "networkinga". Z mladimi talenti je delila svoje poglede, kako lahko različne dogodke izkoristijo za sklepanje novih poznanstev, ki lahko vodijo v nove poslovne priložnosti in poslovna partnerstva. V drugem delu predavanja se je posvetila še mreženju preko spletnih družbenih omrežij, še posebej LinkedInu.

"Vsake toliko »pogooglatje« svoje ime in preverite zadetke" svetuje Jasna Suhadolc (Virtua PR).

Prvi dan so udeleženci akademije zaključili z večerjo v čudovitem ambientu restavracije Garden Village, naslednje jutro pa jih je po kavi in rogljičkih čakalo predavanje psihoterapevta dr. Sandija Kofola (O.K. Consulting), ki je z vidika človekove podzavesti predstavil odnose med različnimi subjekti v podjetju. Skozi praktične vaje je razčlenil odnose med ljudmi v ekipi ter pripravil tudi praktično vajo, s katero so člani ekipe ugotovili, katere so njihove največje odlike. Dvodnevno delavnico je zaključila Tatjana Zidar Gale, ki je marketinškim talentom predstavila ključna pravila dobrega dialoga. Še eno zelo zanimivo predavanje, ki je udeležence akademije opremilo z novimi znanji, ki jih bodo lahko uporabili v različnih življenjskih situacijah.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice