Udeleženci Marketinške akademije za mlade talente so se ta vikend udeležili dvodnevne delavnice na Bledu, kjer so pridobivali nova znanja na področju financ in postavljanja marketinške strategije ter nadgrajevali svoja znanja vodenja in delovanja v timu.

Dvodnevno delavnico smo začeli s predstavitvijo projektov »peer to peer coachinga«. Sledili sta delavnici pod vodstvom Lovra Grudna, direktorja podjetja Vision Partners.  V prvem delu delavnice so se udeleženci poglobili v finance za marketingaše. Lovro nam je v dveh urah razložil pomembnost razumevanja finančnih podatkov za strateško odločanje v marketingu.

Drugi del delavnice je bil namenjen marketinški strategiji. Posvetili smo se podrobni predstavitvi, kjer nam je Lovro predstavil vse, kar je potrebno vedeti, če želimo postaviti dobro marketinško strategijo. Po predstavitvi je sledil še praktični del, kjer so udeleženci sestavljali strategije za fiktivna podjetja, ki so se znašla v različnih situacijah in različnih pozicijah na trgu.

Drugi dan smo posvetili razvijanju vodstvenih sposobnosti in delu v timu. Delavnico je vodil psiholog Sandi Kofol iz podjetja O.K. Consulting. Sandi nam je na zanimiv način predstavil odnose v podjetju, med sodelavci, med podrejenimi in nadrejenimi, vse to z vidika človeške zavesti in podzavesti.

Idilično okolje Bleda je ponudilo tudi priložnost za druženje in ustvarjanje prijateljskih vezi med udeleženci.

Zadnji teden pred “počitnicami” zaključujemo z alumni srečanjam, kjer se zberejo vse generacije Marketinške akademije za mlade talente in njihovi mentorji. Letos izobraževanje zaključuje že šesta generacija Akademije, njihovo izobraževanje bomo zaključili s podelitvijo diplom.

Sedma generacija Marketinške akademije za mlade talente.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam