Marketinška odličnost je v polnem teku. Finaliste državnega prvenstva v marketingu bo 26. maja razglasila skrbno izbrana strokovna komisija. Člane smo povprašali, kaj jim predstavlja Marketinška odličnost ter kaj jim pomeni marketing.
Katere so vaše ključne vrednote, ki ste jih razvili skozi leta dela v marketingu? Kaj vam je kot strokovnjaku in tudi osebno najbolj pomembno?
prof. dr. Žabkar Vesna, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani: Ljubezen do učenja in odkrivanja novega, radovednost, presoja na podlagi dejstev, odgovornost.
Jure Bohinc, Direktor marketinga, A1: Sovražim hierarhijo, organizacijske silose in obrekovanje. Zato mi je pomembno, da delujem in ustvarjam okolje za ekipe, kjer vlada visoka stopnja zaupanja in opolnomočenja. Kjer se prevzema odgovornost, ne pa bojuje za pozicije. In kjer se spodbuja interno podjetništvo, ki omogoča, da se učimo iz lastnih napak. To je okolje, kjer vsak marketingaš lahko zacveti in imam privilegij, da delam v takem podjetju.
Andrej Krajner, Direktor komunikacij, NLB d.d.: Marketing v svojem bistvu nosi spremembo. Nosi gonilo po tem, da se ne zadovoljiš z obstoječim. Da iščeš več. Napredek in drugačnost. Nove prijeme, kanale, orodja, sporočila. Marketing v sebi nosi kreativnost, iskrico, norčavost, emocije. Če nisi takšen tudi osebno in če uživaš v predvidljivosti enakega, to po vsej verjetnosti ni delo zate.
Kaj se vam zdi največja vrednost nagrade MARKETINŠKA ODLIČNOST, s katero nagrajujemo podjetja, pri katerih je marketing vodilna naravnanost podjetja, razmišlja o prihodnosti in išče rešitve za dolgoročen uspeh na trgu. In seveda uporabnika postavlja v središče svojega delovanja:
prof. dr. Žabkar Vesna, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani: Prav to, da je to nagrada za iskanje rešitev za dolgoročen uspeh na trgu, ki ga vodi marketing in da so v središče delovanja postavljeni uporabniki.
Jure Bohinc, Direktor marketinga, A1: Iskreno menim, da je podjetje uspešno le, če so vsi konji primerljivo močni. Kjer ima marketingaš dobre sogovornike vsaj v prodaji, naročniški službi in IT-ju. Nagrado za Marketinško odličnost cenim, ker ne spodbuja parcialnosti, ampak celovite pristope z jasnimi cilji in uporabnikom v fokusu.
Andrej Krajner, Direktor komunikacij, NLB d.d.: Marketinška odličnost je v širši regiji eden redkih projektov, ki zna prepoznati in nagraditi organizacije, ki v jedro delovanja postavljajo prav to strmenje k nenehnim spremembam in izboljšavam. Nagrada, ki razume tisto iskrico, ki drugod tako pogosto ostane prezrta.
Razglasitev zmagovalcev in podelitev nagrad Marketinške odličnost bo potekala 30.5., ob zaključku konferenčnega dela Slovenske marketinške konference v Portorožu.