Na zboru članov je udeležence v uvodnem nagovoru pozdravil predsednik nadzornega odbora za obdobje 2015-2018 Toni Balažič (Panvita), ki je poudaril pomembnost marketinga v današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu. Uspešen poslovnež je opozoril na številne revolucije, ki se dogajajo v svetu in ki močno zaznamujejo poslovni svet. Poudaril je, da smo ravno marketingaši tisti, ki moramo te spremembe opaziti in se nanje odzvati. Za to pa potrebujemo določeno znanje, ki ga moramo nenehno dopolnjevati. In Društvo za marketing Slovenije je po mnenju Tonija Balažiča pravo okolje za to. "Društvo za marketing je v zadnjih dvajsetih letih postalo vodilna, celovita in ugledna organizacija, ki vsakemu posamezniku pomaga, da pridobi nova znanja, ki jih potrebuje za napredovanje v karieri. Društvo temelji na pravih vrednotah in ima odlično vodstvo, predvsem pa zadovoljne člane. Na trgu smo mnogi izmed nas konkurenti, v Društvu za marketing Slovenije pa moramo biti predvsem kolegi in si prizadevati za nadaljnjo rast naše stroke."

Spoznajte člane nadzornega odbora DMS za obdobje 2018-2021:

Romana Dernovšek, predsednica uprave Loterije Slovenije, d.d., je diplomirala iz kadrovskega managementa na Univerzi v Mariboru in ima več kot 20 let izkušenj na različnih vodilnih delovnih mestih. Preden je pred petimi leti nastopila mandat predsednice uprave, je na Loteriji Slovenije tri leta vodila razvoj, marketing, prodajo in logistiko, pred tem pa je bila direktorica družbe LUNA TBWA ter vodila različna področja razvoja poslovanja, trženja in prodaje v družbah LUNA TBWA in Hermes Plus. Je članica mednarodnih skupščin iger Eurojackpot in Vikinglotto, članica nadzornega sveta Športne loterije, d.d., direktorica gospodarskega združenja loterij nekdanje Jugoslavije GIZ ALO in prejemnica priznanja Artemida, ki ga za dosežke na področju razvoja ženskega managementa podeljuje Združenje Manager. Je tudi članica ekip prejemnic več zlatih priznanj za učinkovitost v komuniciranju v Sloveniji in doslej edina slovenska predstavnica na Svetovnem EFFIE festivalu v Singapurju.

Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat Mg in Internacionalizacijo, je marketinško naravnan strokovnjak s 33-letnimi izkušnjami na področju menedžmenta. 18 let je preživel v vodilnih multinacionalkah, začel je v Philip Morrisu, z 29 leti postal generalni direktor družbe Diageo za področje Slo, Cro in BiH. V Droga Kolinski je kot član uprave COO vodil poslovanje v 7 državah in sodeloval pri integracijah in pripojitvah družb (Droga in Kolinska, Grandprom, Soko Štark, Tobex) ter pri reorganizacije skupine DK. 2010 je vodil prodajni proces DK, ki je bil uspešno zaključen s prevzemom s strani Atlantic Grupe. Je predsednik Slovenskega združenja oglaševalcev in član upravnega odbora SOZ ter predsednik Smučarske zveze Slovenije. Pod njegovim vodstvom sta DK in AG v zadnjih letih prejeli številna priznanja, Enzo Smrekar pa je letos prejel tudi naziv oglaševalska osebnost leta.

Toni Balažič je bil predsednik nadzornega odbora DMS za obdobje 2015-2018 in je izvršni direktor pomurske Panvite. Svojo karierno pot je začel v podjetju Spem d.o.o., kjer je bil zadolžen tudi za ustanovitev  Londonske šole odnosov z javnostmi  (LSPR Slovenija) in bil njen prvi direktor. Poklicno pot je nadaljeval v Petrolu na mestu direktorja marketinga in v podjetju  A.T. Kearney. Leta 2007 je prevzel mesto predsednika uprave Fructala, leta 2010 mesto predsednika uprave Skupine Žito in Žito d.d. in bil nekaj let predsednik uprave Mercatorja.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam