Upravni odbor Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije sestavljajo predsednica Sara Vratanar, magistrska študentka na Fakulteti za družbene vede, Nina Đurđević, študentka dodiplomskega programa na Fakulteti za družbene vede, Kseniia Sultanova, magistrska študentka Ekonomske fakultete, Neža Perc, študentka Naravoslovnotehniške fakultete ter Tamara Kotur, študentka na Fakulteti za upravo.
Sara Vratanar je magistrska študentka Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede. Zanimajo jo vsa področja marketinga, trenutno pa v okviru študentskega dela pri podjetju A1 raziskuje svet produktnega marketinga. Prosti čas najraje nameni druženju z bližnjimi, športnim aktivnostim in občasnim pobegom v tujino. ŠSDMS ji predstavlja pomembno odskočno desko v svet marketinga. S članstvom je pridobila številne nove priložnosti, pa tudi dragocena prijateljstva. Kot članica upravnega odbora si bo prizadevala, da Študentska sekcija ŠSDMS še naprej ostane pomemben prostor, kjer se lahko študenti povezujejo, razvijajo in uresničujejo svoj (marketinški) potencial.
Nina Đurđević je študentka tretjega letnika programa Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi na Fakulteti za družbene vede. Verjame, da življenje dobi pravi pomen šele, ko je polno ustvarjalnih izzivov in navdiha. Svojo kreativnost izraža skozi pisanje, pogovore z ljudmi in projekte, ki jo spodbujajo k razmišljanju izven ustaljenih okvirjev. To je glavni razlog, zakaj jo navdušuje področje marketinga, kjer lahko združuje strategijo, kreativnost in pristno pripovedovanje zgodb. Zase upa, da bo njena karierna pot prežeta s temi barvami – z ustvarjalnostjo, radovednostjo in pogumom. Aktivnim in bodočim članom želi pokazati, da se prava rast zgodi takrat, ko si drzneš preizkusiti več stvari hkrati in se popolnoma prepustiš raziskovanju idej, občutkov ter ljudi.
Kseniia Sultanova je magistrska študentka na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, smer ekonomija s podatkovno analizo, kjer je pred tem zaključila dodiplomski študij bančnega in finančnega managementa. Njeno zanimanje sega od financ do marketinga, organizacije dogodkov in razvoja ustvarjalnih projektov, kar združuje v svojem delu kot članica upravnega odbora ŠSDMS. Kot ena izmed vodij dogodkov si prizadeva ustvarjati vsebine, ki povezujejo študente, spodbujajo kreativnost in jim omogočajo dostop do uporabnih znanj ter stikov s strokovnjaki iz prakse. Verjame, da so prav dobra energija, sodelovanje in iskreno zanimanje za ljudi tisti elementi, ki naredijo vsak dogodek in projekt nepozaben. V prihodnje želi, da bi ŠSDMS še naprej rasel kot skupnost, kjer se združujeta učenje in prijateljstvo ter se rodi marsikatera lepa priložnost za prihodnost.
Neža Perc je diplomantka grafičnih in interaktivnih komunikacij Naravoslovnotehniške fakultete Univerze v Ljubljani. Med študijem je sodelovala pri različnih projektih, tako samostojnih kot skupinskih, kjer je pridobila izkušnje pri delu z naročniki, timskem delu in razvoju vodstvenih veščin.V prostem času rada bere knjige o osebni rasti, saj jo zanima, kako odkrivati in razvijati svoj polni potencial. Rada se sprehaja v naravi in uživa ob skodelici dobrega čaja. V ŠSDMS se je prijavila, ker ji to predstavlja izziv tako na osebni kot strokovni ravni. Poleg tega je prav v Študentksi sekciji pridobila ogromno dragocenega znanja, izkušenj, priložnosti in kar je najpomembneje, čudovita prijateljstva, ki jih ceni iz srca.
Tamara Kotur pravi, da ji je študij managementa dal širino razumevanja poslovnega sveta, marketing pa je našla kot področje, kjer lahko to znanje združi z ustvarjalnostjo in delom z ljudmi. S področjem se je pobližje spoznala prav prek ŠSDMS in kasneje pri sodelovanju na različnih projektih, kjer je še poglobila svoje znanje ter utrdila ljubezen do marketinga. Skupaj s Kseniio opravlja vlogo vodje dogodkov v ŠSDMS. Prizadevala si bo za organizacijo dogodkov, ki bodo članom omogočili pridobivanje znanja, izkušenj in priložnosti za rast. Želi, da ŠSDMS ostane prostor, kamor člani radi prihajajo, se povezujejo, učijo in rastejo – tako osebno kot strokovno.
.png)

