Kaj bo oblikovalo marketing letos in v prihodnje, kaj opažajo strokovnjaki v panogi trenutno ter katera znanja bodo morali osvojiti vsi, ki delajo v marketingu v prihodnosti? To je le nekaj vprašanj in tematik, ki jih je izpostavil programski svet letošnje že 29. Slovenske marketinške konference. Osrednji marketinški dogodek leta se bo tudi letos odvijal konec maja v Portorožu.
Programski svet 29. SMK, ki že pridno sestavlja tradicionalno bogat strokoven program:
- Primož Hvala, predsednik programskega sveta 29. SMK, H&S Consulting
- Urška Agnič, direktorica marketinga, Cosylab
- Zenel Batagelj, ustanovitelj in partner, Valicon
- Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
- Živa Čižman, direktorica marketinga, WeTeh Ltd.
- Peter Frankl, direktor in glavni urednik, Časnik Finance
- Timotej Gala, namestnik direktorja, Httpool
- Tatjana Pogačnik, direktorica Poslovne Akademije, Časnik Finance
- Peter Vidmar, soustanovitelj in direktor, Agencija 101
Zakaj je obisk SMK nujen za vse, ki delate v marketingu?
»Na konferenci se zbere celotna marketinška skupnost. Vsako leto naredimo prerez najboljših marketinških vsebin in ob tem upoštevamo kaj je v trendu, kaj še bo v trendu, poiščemo res najboljše prakse, iz katerih se lahko vsi nekaj naučimo. Na Slovenski marketinški konferenci dobimo navdih za delo v prihodnosti, ki ga težko črpamo iz vsakodnevnega sedenja v pisarni,« pravi Tanja Kavran, izvršna direktorica Društva marketinga Slovenije.
Rezervirajte si četrtek 30. in petek 31. maj za Slovensko marketinško konferenco.
Za najnovejše informacije o 29. SMK nas spremljajte na spletni strani, Instagramu ali LinkedInu.