Za nami je druga izvedba Akademije športnega marketinga, ki je v oktobru 2025 ponovno združila strokovnjake, športnike in podjetja s skupno strastjo do športa in marketinga.

Predsednica Društva za marketing Slovenije ter direktorica marketinga SPP Delikatesni namazi v podjetju Atlantic Grupa Petra Čadež je v uvodnem nagovoru Akademije poudarila pomen povezovanja med športom in blagovnimi znamkami:

»Argeta že od nekdaj uporablja šport v svoji komunikaciji, pa ne zato, ker bi verjeli, da je šport samo zmaga ali poraz, ampak zato, ker vemo, da je šport disciplina, da so to vrednote, čustva in da zelo lepo povezujejo nas, šport in naše blagovne znamke.«

Dodala je še, da na presečišču blagovne znamke in športa ne govorimo le o nekem dogodku ali pa športnem znamčenju. »Tu govorimo o dostopu do čustev, do ekipnih duhov, do navijačev in to verjamemo, da je najbolj neprecenljiva vrednost, ki jo marketing ima in jo lahko dobi samo s povezovanjem v športu.«

Petra Čadež je v uvodnem nagovoru Akademije poudarila pomen povezovanja med športom in blagovnimi znamkami.

Petra Čadež je svoj nagovor zaključila z mislijo, ki je odmevala skozi celotno akademijo:

»Šport ima nekaj, česar ne moreš kupiti z oglasnim prostorom.« Petra Čadež, predsednica Društva za marketing Slovenije

Tudi letošnja izvedba Akademije je potekala v treh vsebinsko bogatih modulih, kjer so se udeleženci posvetili ključnim temam, kot so osnovni marketinški koncepti, trendi v športni industriji, oblikovanje sponzorske pogodbe, aktivacija sponzorstev, organizacija športnih tekmovanj in dogodkov, upravljanje in komunikacija družbenih omrežij.

Program so s svojimi predavanji, delavnicami in pogovori sooblikovali vrhunski strokovnjaki iz marketinga, športnih organizacij in poslovnega sveta:

  • Petra Čadež, Atlantic Grupa
  • Peter Vidmar, Agencija 101
  • Tomaž Ambrožič, Sport Media Focus
  • Valentina Erčulj Džuban, Atlantic Grupa
  • Ivan Todorović, LUNA \TBWA
  • Aleš Petejan, Mastercard
  • Anže Ulčar, HK Olimpija
  • Špela Hus, Gimnastična zveza Slovenije
  • Tomaž Lesjak, NK Celje
  • Alenka Potočnik Anžič, Hisense Europe
  • Jožko Križan, SLOSKI
  • Matej Avanzo, Spontanzo
  • Žiga Koščak, Fundacija Goran Dragić
  • Eva Šterk, PRISTOP
  • Jure Tovrljan, PRISTOP
  • Andreja Potočnik Krajnik, OKS-ZŠZ
  • Andrej Krajner, Skupina NLB
  • Sanja Martinec, Fabulatorij
  • Nik Jerovšek, Spontanzo
  • Alen Djordjević, Odbojkarska zveza Slovenije
  • Gašper Pavli, Sport Media Focus
  • Maša Čeplak, Zavarovalnica Triglav
  • Alenka Hlebec, Zavarovalnica Triglav
  • Živa Deu, Atlantic Grupa
  • Jan Kukovec, 916HUB
  • Ana Lampič, Turizem Ljubljana
  • Aleš Hostnik, Sport Media Focus
  • Dejan Vinčič
Na Akademiji športnega marektinga je svoje znanje delilo 28 strokovnjakov.

Vrhunec zaključnega modula je bil pogovor z Dejanom Vinčićem, nekdanjim odbojkarskim reprezentantom in članom Alpacem Kanala, ki je udeležencem približal pogled športnika na pomen predanosti, timskega duha in profesionalnosti – vrednot, ki so skupne športu in marketingu. Pogovor je vodil športni novinar Matic Flajšman.

Tretji modul Akademije smo zaključili s pogovorom z Dejanom Vinčićem.

Akademijo smo zaključili na dogodku Športno središče s podelitvijo certifikatov, s čimer smo proslavili novo skupino 36 udeležencev, ki so v treh modulih pridobili poglobljena znanja in praktične izkušnje s področja športnega marketinga.

Certifikate je prejelo 36 udeležencev Akademije športnega marketinga

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam