Danes, 27. maja, praznujemo mednarodni dan marketinga. Evropska konfederacija za marketing (EMC) je namreč 27. maj razglasila za mednarodni dan marketinga, da bi poudarila pomen marketinga na poslovanje in družbo.
EMC je leta 2023 prvič podelil nagrado za življenjske dosežke, ki jo je prejel Philip Kotler. Lanskoletni nagrajenec je Simon Sinek. Letošnji prejemnik nagrade za življenjsko delo v marketingu pa je dr. Byron Sharp, priznani avtor knjige How brands Grow in eden najvplivnejših marketingašev.
ZAKAJ 27. MAJ?
Za praznovanje mednarodnega dneva marketinga je bil izbran 27. maj, ker se je na ta dan leta 1931 v Chicagu rodil priznani tržnik in teoretik Philip Kotler, ki ga pogosto imenujemo 'oče sodobnega marketinga'.
Philip Kotler je avtor več kot 80 knjig in je močno vplival na razvoj marketinga po vsem svetu.
Vodilo DMS - večja vloga marketinga v podjetjih
Tudi v Društvu za marketing Slovenije obeležujemo ta dan in poudarjamo, da je moč marketinga v njegovem strateškem razmisleku, povezovanju in ustvarjanju vrednosti – tako za podjetja kot za družbo. S svojimi izobraževanji, Klubom marketinških direktorjev, Slovensko marketinško konferenco, B2B konferenco in podeljevanjem nagrad Marketinška odličnost, si želi opolnomočiti marketing, da bodo marketinški oddelkih v podjetjih soodločali o strateških vprašanjih.
S prijavljenimi projekti v tekmovanje za nagrado Marketinška odličnost, ki smo ga poimenovali kar državno prvenstvo v marketingu, podjetja prispevajo k širjenju najboljših praks in dokazujejo, da marketing ni le podpora, temveč gonilo rasti, inovacij in trajnostnih sprememb. Skozi proces priprave prijave ekipe poglobljeno reflektirajo svoje delo, kar pomeni dodano vrednost tako za interno rast kot za strokovno skupnost. Marketinška odličnost je več kot nagrada – je gibanje za močnejšo, samozavestnejšo in še bolj relevantno marketinško stroko. Utrjuje strateško vlogo marketinga v podjetjih, spodbuja razvoj in utrjuje povezovanje med strokovnjaki.
Prejemnike nagrade Marketinška odličnost 2025 bomo razglasili v četrtek, 29. maja, v Portorožu, na Slovenski marketinški konferenci. Kdo so letošnji finalisti, pa si lahko preberete tukaj.
