Tudi letos iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo izstopati. Če želite svojo dobro prakso deliti na 24. SMK, vas vabimo, da oddate prispevek do četrtka, 31. januarja 2019.

Obvladajte svojo rast

Rast je za ljudi od nekdaj privlačna. Otroci želijo biti večji. Športniki želijo napredovati. Hitreje, višje, močneje. Če nekaj ne raste, je za marsikoga že čudno, slabo. V poslu se zahteva po rasti še stopnjuje. Rast, rast in pogosto samo rast. Iz leta v leto. 10 odstotkov, 20 odstotkov, 100 odstotkov ni več dovolj, potrebna je še večja rast.

Na 24. Slovenski marketinški konferenci (SMK) želimo pokazati, kako obvladati premišljeno, zdravo rast podjetij, znamk in tudi karierno rast marketingarjev.

S primeri želimo odkriti ozadja, glavne dejavnike, koncepte in filozofijo primerov uspešne, stabilne in vzdržne rasti. Tudi primere velike rasti. Kaj je bilo v ozadju? Kakšno vlogo je odigral marketing in kako? Kakšna je vloga strategije in kakšna kulture podjetja pri doseganju rasti? Kako in o čem mora danes razmišljati marketingar, da bi svoji znamki, podjetju zagotavljal rast? Ali smo se kaj naučili o rasti znamk v zadnji recesiji?

Program SMK je vedno odprt za tiste, ki menijo, da imajo kaj posebnega pokazati domači marketinški javnosti.

Tudi letos iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo stopati iz povprečja. Lahko ste veliko ali malo podjetje, mlado ali starejše, z eno znamko ali več znamkami, iz katerekoli industrije. Samo da se najdete v enem od spodnjih področij in imate dobre poslovne oziroma marketinške rezultate.

Letos iščemo predvsem primere na teh področjih:

  • poslovna oziroma marketinška strategija za rast,
  • kultura in organizacija za rast,
  • inovacije, razvoj izdelkov oziroma uporabniške izkušnje za rast,
  • kako smo rasli na podlagi cenovno-portfeljsko-segmentnih odločitev,
  • umetna inteligenca in tehnologija v funkciji rasti,
  • globalna rast,
  • karierna rast marketingarja, graditev položaja v lastnem podjetju,
  • podjetniška rast oziroma podjetniške zgodbe o rasti,
  • primeri rasti v B2B-okolju,
  • kako smo se rešili iz težav/zaostrenih razmer/recesije.

Tudi letos bo en sklop namenjen zelo praktičnim, enostavnim marketinškim aktivnostim, ki so prinesle hiter učinek in jih lahko vsakdo uporabi dan po konferenci. Imenujemo jih MARKETING V AKCIJI. Iščemo primere preprostih marketinških akcij, ki so prinesle večjo zvestobo, večji zaslužek, novo ciljno skupino ali novo ponudbo … Vezani so lahko na raziskovanje porabnikov, prodajne akcije, uporabo novih tehnologij, aktivnosti digitalnega marketinga.

Na lanskoletni SMK je v sklopu Marketing v akciji Gorazd Kos (Telekom Slovenije) pojasnil, kako so z drugačno cenovno politiko vplivali na porabnike, da so izbrali bogatejše pakete.

Če se najdete v enem od področij ...

in želite svojo dobro prakso predstaviti na 24. SMK, nam sporočite, o čem bi lahko govorili in zakaj je vaš primer vreden javne predstavitve, na e-naslov predsednika programskega sveta Primoža Hvale (primoz.hvala@hsconsulting.si). Dopišite še svojo telefonsko številko, da vas lahko pokličemo za kratek dodaten pogovor.

Rok za prijave je četrtek, 31. januarja 2019. Hitrost šteje dvojno.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam