V ponedeljek, 6. julija, ob 14:00 v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije pripravljamo predstavitev raziskave o sponzorstvih v novi realnosti in vplivu pandemije covid-19 na šport v letu 2020. Raziskavo bo predstavil avtor dr. Gašper Pavli (Sport Media Focus), sledil pa bo pogovor s partnerji, ki so sodelovali pri projektu.

Globalna pandemija je močno spremenila svet športa. Šport združuje, povezuje in navdihuje. Praznina, ki jo za sabo puščajo odpovedana tekmovanja in prazne tribune športnih aren, bo imela dolgoročne posledice. Tekmovanja, ki se vendarle nadaljujejo tudi v teh nepredvidljivih časih, ljudem dajejo upanje, veselje in spodbujajo pozitivna čustva.

Prenos pozitivnih čustev iz športa na blagovno znamko je cilj vsakega pravega strateškega športnega sponzorstva. Zaradi ohlajanja gospodarstva se zmanjšujejo tudi vložki v šport, zato smo se športno-marketinški partnerji odločili, da raziščemo, kaj se trenutno dogaja na področju športnih sponzorstev in kakšni bodo vplivi pandemije covid-19.

Raziskavo o sponzorstvih v novi realnosti in vplivu pandemije COVID-19 v letu 2020 na naš in vaš posel pripravlja organizator konference SPORTO podjetje Sport Media Focus, v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije, Olimpijskim komitejem Slovenije, Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani ter Fakulteto za šport Univerze v Ljubljani. Rezultati raziskave, v katero so bili vključeni odločevalci na strani sponzorskih znamk in lastnikov pravic, bodo predstavljeni na dogodku v organizaciji Športnega središča DMS.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice