Programski svet 23. Slovenske marketinške konference za vas znova pripravlja odličen program, v katerem ne bo manjkalo izvrstnih govorcev, ki se bodo podrobno posvetili širokemu spektru aktualnih marketinških tem.

Description:

Zadnjih 22 let vedno znova ugotavljamo, da so uspešna tista podjetja, ki marketing živijo. Tudi če nimajo oddelka marketinga. Sočasno ugotavljamo, da se okolje in potrošniki vsako leto spremenijo. Torej se mora spreminjati tudi marketing. In vemo, da se ljudje težko spreminjamo. Vendar vedno znova vidimo, da je marketinško razmišljanje bilo in bo ključ do uspeha. Prihodke podjetjem pač nosijo kupci, potrošniki. Tisti, ki je boljši v odnosu z njimi, ima boljšo osnovo za dobiček, za rast, za razvoj. Kako se danes in kako se bodo jutri dosegali dobiček, rast, razvoj? O tem bomo govorili na 23. SMK, pravi Primož Hvala, ki bo tudi tokrat vodil programski svet.
Tisti, ki je boljši v odnosu s kupci, strankami, ima boljšo osnovo za dobiček, za rast, za razvoj. - Primož Hvala, predsednik programskega sveta 23. SMK
Slovenska marketinška konferenca je že leta osrednji dogodek, na katerem se predstavijo najnovejši trendi in dobre prakse v slovenskem in tujem marketinškem okolju. Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance vsako leto pripravita izvrsten program, v katerem ne manjka vrhunskih tujih in domačih govorcev, in ki pokriva širok razpon tem, ki so tako ali drugače povezane z marketingom. Slovenska marketinška konferenca bo tudi letos izvedena konec meseca maja (29. in 30. maja 2018, rezervirajte datum!), priprava programa pa se začenja precej prej, programski svet konference je že oktobra začel sestavljati program.


Programski svet 23. Slovenske marketinške konference:

  • Primož Hvala, predsednik programskega sveta, H&S Consulting
  • Nataša Mithans, direktorica strategij na digitalni agenciji Renderspace
  • Uroš Cvetko, direktor službe za poslovno inteligenco, Zavarovalnica Triglav d. d.
  • Aleksandra Kregar Brus, direktor korporativne strategije, Atlantic Grupa / Droga Kolinska
  • David Rozman, Digital strategy and marketing technology, Hocoma AG
  • Matjaž Grm, izvršni direktor prodaje in trženja, Adria Mobil
  • Mitja Pirc, predsednik UO DMS in svetovalec v podjetju Indigo Consulting
  • Peter Frankl, direktor in glavni urednik, Časnik Finance
  • Tatjana Pogačnik, direktorica Poslovne akademije, Časnik Finance
  • Jasna Špende, namestnica direktorice Poslovne akademije, Časnik Finance
  • Tanja Kavran, izvršna direktorica, Društvo za marketing Slovenije (DMS)


o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice