Letošnja 25. SMK bo ponudila primere, kako marketing ustvarja višjo vrednost za kupce, delničarje, partnerje, zaposlene in same marketingarje. Razkrivali bomo, kako marketing lahko prinese več deležnikom in marketingarjem. Kako bolje in lažje upravičiti svoj obstoj in svojo rast. Želimo pokazati nasvete, orodja, primere, ko je marketing dvignil vrednost za kupce oziroma potrošnike. Želimo odkriti, kaj vse lahko naredimo, da bi na koncu bili vredni več oziroma bi lahko zaračunali več.

Program SMK je vedno odprt za tiste, ki menijo, da imajo kaj posebnega pokazati domači marketinški javnosti. Tudi letos iščemo primere izjemnih marketinških praks, ki si upajo izstopati. Lahko ste veliko ali malo podjetje, mlado ali starejše, z eno ali več znamkami, iz katerekoli industrije. Samo, da se najdete v enem od spodnjih področij in imate dobre poslovne/marketinške rezultate.

Iščemo primere dobre prakse na 5 različnih področjih, kjer marketing dodaja vrednost:

1.      Ustvarjanje vrednosti za kupce/potrošnike: inovativnost, razvoj izdelkov, kreiranje uporabniške izkušnje, upravljanje blagovnih znamk, luksuzne znamke, oblikovanje cenovnih strategij ali izdelčnega portfelja, diferenciacija za doseganje višje vrednosti, on/off-line komunikacija … torej »klasične« marketinške teme … ta del bo zavzel največji del programa.

2.      Ustvarjanje vrednosti za lastnike: dobri finančni rezultati, ROMI, rast, zviševanje vrednosti znamke, uspešni prevzemi …

3.      Ustvarjanje vrednosti za organizacijo: primeri, ko je bil marketing gonilo sprememb, primeri tesnega sodelovanja R & D, prodaje, proizvodnje in marketinga, primeri uspešne vzpostavitve znamke delodajalca, primeri gradnje marketinške kulture, povezovanje s HR.

4.      Ustvarjanje vrednosti za okolje: primeri uspešnega sodelovanja s partnerji ali distributerji na mednarodnih trgih, primeri uvajanja okoljske vzdržnosti, uporaba marketinške logike v športu, izobraževanju, na ravni mesta, regije, države …

5.      Ustvarjanje vrednosti za marketingarja: primeri, kako se razvijati, da bom sebi prinesel več, da bom bolje pozicioniran na trgu dela, znotraj organizacije, kako se prodati CEO-ju …

Toplo vabljeni k sodelovanju s svojim primerom. Primeri so lahko kompleksni ali enostavni, predstavljeni v devetih ali 14 minutah. Za mala ali velika podjetja. Za domači ali mednarodne trge.

Če se najdete v katerem od naštetih področij, če želite svojo dobro prakso prikazati na 25. SMK, pošljite nekaj stavkov o svoji temi oziroma nastopu in zakaj je vaš primer vreden javne predstavitve, na e-naslov predsednika programskega sveta Primoža Hvala (primoz.hvala@hsconsulting.si). Dopišite še svoj telefonski kontakt, da vas lahko pokličemo za kratek dodaten pogovor. Rok za prijave je četrtek, 6. februar 2020. Hitrost šteje dvojno.


O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam