Na letošnji Slovenski marketinški konferenci ne bomo govorili o covidu-19. Zanima nas slika novega, drugačnega marketinga, ki bo oživil naše znamke in nam pomagal pri rasti.

Razmere so kaotične, uporabniki se na spremembe drastično odzivajo, danes še težje napovemo kakšno bo družbeno in življenjsko okolje, kam bo šla tehnologija, kakšno bo nakupno vedenje uporabnikov ... Te dinamične razmere pa so pravzaprav priložnost za postavitev novega okvirja marketinškega razmišljanja.

Iščemo primere dobre prakse na 5 različnih področjih:

  • Novi poslovni modeli: Uspešni poslovni modeli in novosti, ki se bodo obdržale. Trajne in pozitivne spremembe na nivoju strategije, vedenja, organizacije, vloge marketinga.
  • Skupne točke rastočih podjetij: še posebej vloga marketinga pri rasti in primeri, kjer je bil marketing gonilo transformacije poslovanja.
  • Pravi izdelki ob pravem trenutku: primere, ko je podjetje pravočasno odreagiralo na spremembe pričakovanj in želja potrošnika v "kaotični" realnosti. Vpeljava elementov trajnosti, nagovarjanje novih generacij, spremljanje trendov in njihovo vključevanje v razvoj.
  • Prodor na tuje trge: primeri uspešnih podjetij, ki so digitalno realnost izkoristila za prodor izven meja Slovenije. Iščemo podjetja, ki so "naredila razliko" v primerjavi s konkurenco in očarala mednarodne kupce. Podjetja, ki so znala stopiti korak pred ostale.
  • Marketinška kultura: Iščemo primere, kjer je marketing znal v težkih razmerah pokazati in dokazati svojo vrednost. Primere, kjer je znal postaviti prave KPI-je in se s pomočjo podatkov hitro prilagoditi situaciji ter to dokazati vodstvu podjetja. Kjer je marketing znal v izzivov polnih časih nagovoriti različne deležnike - zaposlene, uporabnike, partnerje ...

Toplo vabljeni k sodelovanju s svojim primerom. Primeri so lahko kompleksni ali enostavni, predstavljeni v devetih ali 14 minutah. Za mala ali velika podjetja. Za domači ali mednarodne trge.

Če se najdete v katerem od naštetih področij, če želite svojo dobro prakso prikazati na 26. SMK, pošljite nekaj stavkov o svoji temi oziroma nastopu in zakaj je vaš primer vreden javne predstavitve, na e-naslov predsednika programskega sveta Primoža Hvala (primoz.hvala@hsconsulting.si). Dopišite še svoj telefonski kontakt, da vas lahko pokličemo za kratek dodaten pogovor. Rok za prijave je petek, 12. marec 2021

Iskreno vabljeni, da svojo uspešno zgodbo delite z udeleženci 26. Slovenske marketinške konference!

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam