Če kdo, potem smo se marketingaši v zadnjem letu morali navadili še hitreje reagirati na spremembe. Spreminjanje razmer pa zahteva nove načine razmišljanja. Zato bomo 4. in 5. oktobra v Portorožu postavljali temelje za novo marketinško razmišljanje. Še več. Na 26. Slovenski marketinški konferenci se bomo spraševali, ali je že čas za novo (marketinško) renesanso.
Jesen na morju je lepa, predvsem pa verjamemo, da bo še bolj sproščena kot letošnja pomlad. Tudi epidemiološko. Dobra stran premika v jesen je tudi to, da bodo lahko vprašanja, ki si jih zastavljamo v slovenski marketinški skupnosti, do oktobra dozorela. In z njimi tudi jasnost in odločnost odgovorov.
Slovenska marketinška konferenca v Portorožu bo znova ponudila marketinški krog navdiha, v katerem bomo zelo konkretno razmišljali o tem, kaj lahko stori marketing v novem obdobju, da bo še vedno otipljivo ustvarjal dodano vrednost za podjetje, blagovno znamko in uporabnika. In da bomo resnično zaživeli čas renesanse naše stroke in posledično gospodarstva.
Program konference z odgovori ustvarjajo vrhunski marketinški strokovnjaki:
• Toni Balažič, izvršni direktor, Panvita
• Petra Čadež, Marketing Director, SBU Savoury Spreads, Atlantic Grupa, predsednica DMS
• Peter Frankl, direktor in glavni urednik, Časnik Finance
• Maruša Grah, vodja marketinga, Mobik
• Matic Grobelšek, direktor za poslovni trg, A1 Slovenija
• Mic Melanšek, kreativni in marketinški direktor ter soustanovitelj, Hooray Studios d.o.o.
• Karmen Pangos, generalna direktorica, Žito
• Tatjana Pogačnik, direktorica Poslovne akademije Finance
• Peter Vidmar, soustanovitelj in direktor Agencije 101
• Primož Hvala, H&S Consulting, predsednik programskega sveta 26. SMK
Iskreno vabljeni, da oktobra skupaj v Portorožu soustvarimo marketinško pomlad in vstopimo v renesanso.