Smo kot stroka dovolj samozavestni?

Optimizem ni prepričanje, da bo pot mirna in brez ovir, ampak samozavest, da si kos vsemu, kar pride naproti.

Rdeča nit letošnje 29. Slovenske marketinške konference - SMK je samozavest. Menimo, da zelo upravičeno, saj smo ravno marketingaši tisti s sposobnostjo hitrega prilagajanja spremembam, nenehnega učenja in iskanja novih poti. V resnici bi morali biti zelo ponosni nase. Ne glede na to, kaj se dogaja in kako nor je morda svet, mi uspešno delujemo in dosegamo rezultate. In lahko se zanesemo na nasvet in podporo drug drugega.

Torej imamo vse razloge za optimizem ter samozavest glede prihodnosti. Govorci letošnje konference vas bodo opremili z vsem potrebnim znanjem in vpogledi, da boste lahko samozavestno delali še naprej. Letos bomo še večji poudarek dali vsebinam, ki vam bodo lahko v pomoč tudi kot posameznikom v življenju in ne samo kot poznavalcem marketinga.

Razkrivamo prva govorca 29. SMK

Mark Adams (Mach49) je z razlogom samozavest na dveh nogah, saj s svojimi predavanji vedno navduši dvorano. Digitalni inovator, ki je s svojimi drznimi idejami že prepričal številne svetovno znane osebnosti, upravljalce znamk in vlagatelje. Zaslužen je za vzpon zvezdnikov kot sta Lady Gaga in Usher. Družbo Vice Media je popeljal med najbolj kreativno podjetje današnjega časa in osvojil številna priznanja med drugim Emmy in Kanski levi. Da je njegovo nastopanje res izjemno in navdihujoče potrjuje dejstvo, da je bil lani kar dvakrat nagrajen z nazivom govornik leta.

Mark Adams je s svojim drznimi idejami pripomogel k vzponu številnih znanih osebnost, med drugim Lady Gagi in Usherju.

Naš drugi govorec Enej Kuščer (NU) je ustanovitelj vodilnega podjetja, ki raziskuje dolgoživost - nekaj, česar si vsi želimo tako zase kot za svoje blagovne znamke. Svoje strokovno znanje iz genetike in sintetične biologije usmerja v področja biotehnologije, trajnostnih rešitev in zdravstva. Z združevanjem najnovejših znanstvenih odkritij, močjo naprednih tehnologij in umetne inteligence s podjetjem NU postavljajo nove standarde in presegajo meje možnega na področju optimizacije zdravja in podaljševanju življenjske dobe oz. dolgoživosti.

Enej Kuščer s podjetjem NU presega meje možnega na področju optimizacije zdravja in podaljševanju življenjske dobe oz. dolgoživosti.

Mark Adams in Enej Kuščer bosta na odru 29. Slovenske marketinške konference z nami delila edinstvena znanja in izkušnje. Zabeležite si 30. in 31. maj, ko se dobimo na osrednjem marketinškem dogodku leta v Portorožu.

Zagotovite si svoje mesto na 29. SMK že danes, ugodnejše zgodnje vstopnice so na voljo na spletni strani www.smk.si.

Osrednji marketinški dogodek leta - 30. in 31. maj v Grand Hotelu Bernardin, Portorož.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam