Med že potrjenimi gosti konference bodo predstavniki športnih organizacij, agencij in podjetij kot so McLaren Group (John Allert,  direktor marketinga McLaren Pro Cycling in član upravnega odbora pri McLaren Racing), Angleška nogometna zveza (Marzena Bogdanowicz, direktorica marketinga ženskega nogometa), agenciji Octagon (Joel Seymour-Hyde, direktor britanske izpostave) ter Y Sport (Sally Hancock in Sally Horrox, izvršni partnerici), ki je specializirana za področje ženskega športa. Na 16. po vrsti SPORTO konferenci bodo svoje izkušnje delili tudi Guy-Laurent Epstein (direktor marketinga pri UEFA Events S.A), Sally Burtt-Jones (vodja poslovnega razvoja pri Rakuten Viber) in Scott Kegley (izvršni direktor za digitalne medije in inovacije pri ekipi ameriškega nogometa Minnesota Vikings).

Več podrobnosti in nadaljnje novosti lahko spremljate na spletni strani www.sporto.si.

Odprte so tudi prijave na SPORTO Awards, ki tradicionalno nagrajujejo najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev, (digitalnega) komuniciranja in marketinga v športu v Sloveniji ter državah v regiji. SPORTO nagrade so odlična priložnost, da lahko blagovne znamke, imetniki pravic in agencije dobijo strokovno priznanje v nenehno se razvijajočem sektorju, najboljši sponzorski projekti pa pridobijo vstopnico za vseevropsko tekmovanje »ESA Best of Europe«. Mednarodni partner SPORTO Awards je Evropsko sponzorsko združenje (ESA), v Sloveniji pa Društvo za marketing Slovenije (DMS).  Vse informacije in napotki za prijavo so na voljo na spletni strani www.sportoawards.si.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam