Šport bo po letu 2020 zaradi pandemije covid-19 v marsičem drugačen. Nova realnost prinaša izzive in prilagoditve, tudi za konferenco SPORTO. Tokratni SPORTO bo v svoji 17. izvedbi potekal prek spleta, konferenca bo namreč gostovala na posebni digitalni/virtualni konferenčni (On AIR) platformi Cankarjevega doma v Ljubljani.
Digitalna izvedba bo poleg aktualnih vsebin in vpogleda s strani vodilnih poznavalcev in »igralcev« iz globalne/regionalne športno-marketinške in sponzorske industrije, omogočala tudi interaktivnost v obliki vprašanj za predavatelje, anket, mreženja med udeleženci ter vključevanja partnerjev konference. Vsebine konference želimo s cenovno dostopnostjo omogočiti vsem deležnikom v industriji – kotizacija za dostop do okvirno 10 ur programa do 31. decembra znaša le 99 € + DDV.
Potrjeni govorci SPORTO konference:
- RICARDO FORT (COCA-COLA), podpredsednik za globalna športna partnerstva
- KIM SKILDUM-REID (POWER SPONSORSHIP), ustanoviteljica in direktorica
- LEWIS WILTSHIRE (SEVEN LEAGUE/MAILMAN), direktor
- EMEAFLORIAN LAMBLIN (TOUR DE FRANCE, A.S.O.), direktor mednarodnega razvoja
- MATTHEW ENTWISTLE (TWO CIRCLES), direktor skupine
- SAM MATHEWS (FNATIC), ustanovitelj in izvršni direktor
- LUCA MASSARO (WE PLAY), ustanovitelj in izvršni direktor
- STEFAN GUNNARSSON (Nogometna zveza Islandije), direktor marketinga in prodaje
- GUY EDRI (VIDAA INTERNATIONAL), izvršni podpredsednik za poslovni razvoj
- FRANJO BOBINAC (HISENSE INTERNATIONAL), podpredsednik za globalni marketing
Posebna gosta:
- ARSENE WENGER (FIFA, direktor globalnega nogometnega razvoja in legendarni trener)
- MARK CUBAN (DALLAS MAVERICKS, NBA), lastnik franšize