Letos mineva 25 let od ustanovitve Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije ŠSDMS, ki v slovenskem prostoru skrbi, da mladi že zgodaj pridobijo poglobljena znanja, koristne izkušnje in poznanstva znotraj marketinške stroke. V četrt stoletja se je stroka izjemno razvila, različne pa so tudi generacije študentov. Današnja generacija je odrasla na valu sodobnih tehnologij in skrbi za svet okoli nas.
Naša Študentska sekcija vse od svojih začetkov ambicioznim študentom omogoča, da že tekom študija pridobivajo praktična znanja z različnih področij marketinga. Ta znanja so nadgradnja tistega, kar slišijo na predavanjih, dodana vrednost je predvsem v tem, da večina znanja, ki se deli preko dogodkov in aktivnosti, temelji na konkretnih primerih iz prakse.
»Mladi vedno prinašajo nove ideje in nove poglede. Komaj čakajo nove trende in danes uspešno jezdijo na valu sodobnih tehnologij. So pa od nas tako zelo različni, s svojimi idejami, prepričanji in željami. Zanima jih kaj se dogaja s svetom in jim ni vseeno za to, kar se dogaja okoli nas. To je nasploh lastnost te generacije študentov,« povzema Tanja Kavran, direktorica Društva za marketing Slovenije.
Na ustanovnem srečanju dve polni predavalnici študentov
Mladi so se prvič sestali leta 1994, ko se je pet študentov marketinga odločilo, da ustanovijo lastno sekcijo mladih, ambicioznih in radovednih marketinških navdušencev. Prve skupne zgodbe je študentska sekcija pisala pod vodstvom Alenke Repič, ene izmed ustanoviteljic in prve predsednice ŠSDMS. »Združitev študentov v študentsko sekcijo se je zdela logična poteza. Nekdo je pač moral poskrbeti za interese študentov. Na prvo ustanovno srečanje je prišlo toliko študentov, da je bilo potrebno predavalnico povezati še s sosednjo. Samoiniciativnosti in ambicioznosti nam ni manjkalo, praktično pokali smo po šivih,« se je četrt stoletja v preteklost ozrla Alenka Repič.
Jubilej smo proslavili s slavnostnim dogodkom v Ljubljani, na katerem smo na okrogli mizi gostili tudi nekdanje člane in predsednike sekcije, danes uspešne podjetnike in marketinške strokovnjake Anžeta Miklavca, direktorja in ustanovitelja EQUA in Goat Story, Lauro Sabljaković, vodjo blagovnih znamk v Fructalu in Tanjo Šket, direktorico agencije za zaposlovanje Atama. Osrednji namen dogodka pa je bilo druženje različnih generacij Študentske sekcije in obujanje spominov na študentske dni.