Člani ŠSDMS so na volitvah izglasovali nov upravni odbor, ki bo vodil našo Študentsko sekcijo v letu 2020. Predsednica ŠSDMS je Ninna Adelyn Kaplar. Z novim upravnim odborom študentska sekcija načrtuje še aktivnejše delovanje ŠSDMS. Tudi v letu 2020 bo osrednji dogodek študentska marketinška konferenca fanfara, ki bo svoja vrata odprla 19. marca.

Ninna Adelyn Kaplar

Ninna Adelyn Kaplar je študentka 3. letnika Trženja na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. V času študija je sodelovala pri organizaciji poslovnih dogodkov in tekmovanj, mednarodnih projektov ter konferenc, nemalokrat se je preizkusila tudi v vlogi vodje projekta. Svojo kreativnost izraža skozi tekstopisje v agenciji Futura DDB, navdih pa rada črpa iz umetnosti, gledališča in svojih najljubših knjig. Njena predanost ji omogoča, da dosega svoje cilje, svojo radovednost pa poteši z udeležbo na marketinških dogodkih in delavnicah.

Matic Žmuc

Matic Žmuc je v nenehnem stiku s projektnim delom že vse od gimnazijskih let, ko je ustvarjal različne dogodke. Danes ga do zaključka študija Trženja na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani loči le še magistrska naloga in tudi ta bo povezana z dogodki. Matic je vodja projektov v marketingu v podjetju MBILLS d.o.o. , kjer z veseljem namenja svoj čas snovanju kampanj, strateškemu marketingu, sodelovanju na dogodkih in koordinaciji vseh sodelujočih. V prostem času se rad odklopi z dobro serijo ali prijetno kavo s prijatelji.

Nikolina Janković

Nikolina je 21-letna študentka Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede. Navdih za marketing je našla v organizaciji dogodkov in vodenju projektov, vendar vedno rada odkriva nove plasti marketinga. Najbolje jo opisujejo besede kreativnost, vztrajnost in organiziranost! V prostem času gre rada v hribe, telovadi, bere dobre knjige in kuha zelo okusno hrano!

Tinkara Kern

Tinkara je študentka tretjega letnika Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede. Če bi se opisala v treh besedah, bi to bile ambicioznost, vedoželjnost in kreativnost. Izjemen pomen pripisuje konstantnemu vlaganju vase in posledično tudi karierni in osebnostni rasti. Verjame namreč, da lahko človek le z nenehnim premagovanjem svojih šibkosti in z iskanjem vedno novih in večjih izzivov, v življenju doseže tisto res pravo zadovoljstvo.  

In njeni hobiji? Teh ima kar malo preveč in včasih v svojem buhtečem koledarčku le stežka najde tistih par minutk za vsakega od njih. Ena glavnih radosti v njenem življenju so zagotovo potovanja – daljša, krajša, na sever ali jug – samo da lahko raziskuje nove kraje, ljudi in kulture. Ob tem pa jo posebej osrečuje tudi dobra hrana, družba prijetnih ljudi, rekreacija v naravi, meditacija, pisanje pesmi in petje, snemanje potovalnih vlogov in še mnogo, mnogo drugega.

Klemen Ciglar

Klemen Ciglar študira vzporedno na fakulteti za strojništvo in ekonomski fakulteti. Marketing mu predstavlja predvsem veliko strast. Rad se uči in neprestano izboljšuje na tem področju, pri čemer veliko vlogo igra tudi ŠSDMS. Poleg marketinga ga zanima vsa nova tehnologija - predvsem AI. V prostem času se rad ukvarja s športom, najraje ima nogomet, košarko in bordanje. Vsako priložnost izkoristi za pobeg v kakšno novo državo. Je komunikativen, odgovoren, ciljno usmerjen in iskren. Njegova želja je imeti lastno podjetje. Kot član UO si bo prizadeval, da bo delovanje ŠSDMS-ja še boljše in predvsem, da bodo člani dobili čim več uporabnih nasvetov, idej in znanja.

Novi člani upravnega odbora ŠSDMS.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 280 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
večkot 70 dogodkov letno
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice