Preverite, kateri marketinški projekti so letos prepričali strokovno komisijo za Marketinško odličnost in se uvrstili med 20 finalistov. Finalisti se potegujejo za naslov državnega prvaka leta 2025 v marketingu.
Zmagovalce vseh kategorij ter prejemnika velike nagrade Marketinška odličnost 2025 bomo razglasili v četrtek, 29. maja, na slovesni podelitvi na odru SMK v Portorožu.
1. KATEGORIJA: ODLIČNOST CELOVITE MARKETINŠKE STRATEGIJE PODJETJA
ATLANTIC GRUPA d. d.
ARGETA, ŠTEVILKA 1 MESNA IN RIBJA PAŠTETA V EVROPI
OPIS PROJEKTA: Argeta, številka 1 med mesnimi in ribjimi paštetami v Evropi, je sinonim za kakovost in zaupanje. Na domačih trgih je že uveljavljena kot močna in prepoznavna znamka, medtem ko na zahodnih trgih šele gradi svojo prisotnost. Izziv je bil oblikovati strategijo, ki povezuje ti dve različni fazi razvoja v enotno in učinkovito zgodbo. Z novo marketinško strategijo so nadgradili temelje za rast na obeh frontah, z jasnim sporočilom o kakovosti in vodilnem položaju. Tako pri obstoječih kot potencialnih novih uporabnikih Argete gradijo zaupanje v blagovno znamko in dosegajo izjemne poslovne rezultate.
KOMISIJA: Argeta je znamka, ki konsistentno kaže marketinško odličnost. Njen presežek je ves čas prisoten, v svoji marketinški strategiji pa jasno pokažejo strateško vlogo marketinga, njegovo povezovalno funkcijo in usmerjenost k uporabniku. Širok pogled na konkurenčno okolje kažejo s strateško usmeritvijo v pridobivanje deleža kruha in ne police. Kot svojo konkurenco razumejo vse, kar dajemo na kruh, kar je zelo drugačen pristop od konkurence.

PETROL d. d., Ljubljana
MOČ MARKETINGA – STRATEGIJA ZA USPEH
OPIS PROJEKTA: Petrol z ambiciozno strategijo dokazuje, da je marketing gonilo poslovne rasti. S celostnim pristopom k izboljševanju uporabniške izkušnje in jasno arhetipsko pozicijo dosegajo vidne učinke na trgu. Marketing je v podjetju povezovalec različnih funkcij in usmerjevalec, da kupca nenehno postavljajo v središče vsake aktivnosti. Marketinška strategija, ki izhaja iz poslovne strategije, temelji na podatkovno podprtem upravljanju in dosledni krepitvi blagovne znamke. Kljub izzivom regulacije cen in konkurenci so presegli zastavljene cilje, dosegli rekordne poslovne rezultate in postavili trdne temelje za nadaljnjo rast.
KOMISIJA: Pri Petrolu se skozi zadnja leta jasno vidi strateška vloga marketinga. Marketing je tisti, ki ima v podjetju povezovalno funkcijo in skrbi za usmerjenost k uporabniku.
SPAR SLOVENIJA d. o. o.
MARKETINŠKA STRATEGIJA SPAR SLOVENIJA
OPIS PROJEKTA: V hitro spreminjajočem se okolju slovenskega maloprodajnega trga, kjer se prepletajo visoka inflacija, cenovna občutljivost in intenzivna konkurenca, je Spar Slovenija svojo vlogo trgovca redefiniral skozi strateško moč marketinga. V letu 2024 marketing ni bil zgolj komunikacijska funkcija – postal je motor razvoja, integrator med oddelki ter ključni nosilec uporabniku usmerjenih sprememb. Z jasno vizijo, postavljanjem uporabnika v središče pozornosti in globokim razumevanjem trga so Spar pozicionirali kot trgovca, ki presega klasične, racionalne dejavnike izbire. Kupcev ne nagovarjajo le z logiko prihranka, temveč gradijo zaupanje, čustveno pripadnost in uporabniško relevantnost. Na tej poti ima marketing povezovalno vlogo – med poslovnimi cilji in vsakodnevnimi izkušnjami kupcev. Njihov cilj je bil jasen: postati trgovec številka 1 v Sloveniji. Z usklajenim strateškim delovanjem, povezovanjem ključnih funkcij in doslednim osredotočanjem na potrošnika jim je to tudi uspelo.
KOMISIJA: Spar Slovenija je svojo strateško usmerjenost h kupcem podprl z vsemi aktivnostmi, ki so jih izvajali. Vsak produkt, ki so ga ustvarili, je podpiral njihovo željo, da so kupčev vsakodnevni zaveznik. To usmeritev so zelo dobro podprli tudi z različnimi vsebinami, zato lahko komunikacijska platforma zares izstopa. Raznolikost produktov, storitev in nagovora so uspeli celostno povezati pod isto streho.

TELEKOM SLOVENIJE, d. d.
VEDNO NA BOLJŠE – MARKETINŠKA STRATEGIJA ZA B2C TRG
OPIS PROJEKTA: Telekomu Slovenije je uspelo, kar se je zdelo nemogoče – obrniti večletni trend padanja prihodkov in tržnih deležev. S celovito marketinško transformacijo, prenovljeno pozicijo znamke in izjemno izvedbo na vseh točkah stika je postavil nov standard tržne prisotnosti. Strategija Vedno na boljše temelji na treh ključnih zavezah: največ za več, naj varnost in najboljša uporabniška izkušnja. Rezultat: rast v vseh ključnih segmentih, rekordno zadovoljstvo uporabnikov in ponovno vodilno mesto na trgu.
KOMISIJA: Marketinška strategija jasno kaže dolgoročno naravnanost, kaže smer, v katero želijo nadaljevati ter napredek in transformacijo, ki se je dogajala. Pri svojem delovanju so v izjemno konkurenčnem okolju uspeli obdržati konsistenco. Uspešnost marketinške strategije kaže tudi dejstvo, da so uspeli povečati tržni delež in se lotiti tudi drugih področij.
2. KATEGORIJA: ODLIČNOST TRAJNOSTNEGA DELOVANJA IN DRUŽBENA ODGOVORNOST
STEKLARNA HRASTNIK d. o. o.
TRAJNOSTNI TEDEN: PREOBLIKUJEMO INDUSTRIJO STEKLENE EMBALAŽE
OPIS PROJEKTA: »Sustainable week« oz. »Trajnostni teden« je bil osrednji trajnostni dogodek Steklarne Hrastnik, namenjen predstavitvi ključnih pobud za zeleno transformacijo steklarske industrije. V enem tednu je podjetje izpostavilo trajnostno steklo z nizkim ogljičnim odtisom, lansiralo hibridno peč ter ponudilo rešitve za certificiranje in ogljično izravnavo. Dogodek je predstavljal vrhunec celoletnih trajnostnih aktivnosti in utrdil pozicijo podjetja kot vodilnega inovatorja v EU. Med glavnimi cilji so bili zmanjšanje ogljičnega odtisa, povečanje deleža trajnostnih izdelkov ter pridobivanje novih trajnostnih projektov.
KOMISIJA: Gre za odličen primer trajnostnega delovanja na dolgi rok, kjer se je vse zložilo na svoje mesto. S transformacijo embalaže so hkrati dosegli nizek ogljični odtis ter visoko estetsko vrednost, kar je še posebej pomembno za proizvodnjo, ki je v energetsko negotovih časih tako zelo odvisna od (cen) energentov.

TELEKOM SLOVENIJE, d. d.
UŽIVAJMO PAMETNO − POMEN ODGOVORNE, ZMERNE IN VARNE RABE INTERNETA IN SODOBNIH TEHNOLOGIJ.
OPIS PROJEKTA: Telekom Slovenije naslavlja vedno večjo težavo sodobne družbe, nepremišljeno uporabo digitalnih tehnologij, še posebej pri otrocih. Za spremembo na boljše je treba najprej izobraziti starše. Telekom Slovenije je kot družbeno odgovoren operater vzpostavil dolgoročno, strokovno podprto trajnostno pobudo, ki s pomočjo tleska, podkastov, komunikacijske platforme vsebin in šolskih delavnic spodbuja odgovorno digitalno vedenje. Rezultati kažejo izjemen odziv uporabnikov, veliko zanimanje za vsebine in rast uporabe varnostnih rešitev.
KOMISIJA: Gre za trajnostni oz. družbeno odgovoren projekt osnovne dejavnosti podjetja. Zelo dobro so v Telekomu Slovenije razumeli problem in platformo Uživajmo pametno nadgradili še z ozaveščanjem o spletnih prevarah, ponaredkih in drugih tveganjih ter pri tem sodelovali s številnimi drugimi inštitucijami. Ujeti jim je uspelo duh časa, kar so zelo dobro izkoristili za svoje delovanje.
3A. ODLIČNOST MARKETINŠKEGA PROJEKTA / NOVOST ALI INOVACIJA NA ENEM OD 7P
ATLANTIC GRUPA d. d.: ARGETA MEATLESS – BREZMESNA, NE BREZVEZNA
OPIS PROJEKTA: Argeta Meatless je inovativna linija brezmesnih namazov z avtentičnim mesnim okusom, ki jo je Argeta lansirala kot odgovor na potrebe fleksitarijancev. Kot sinonim za mesne paštete se je znamka soočila z izzivom, kako vstopiti v plant-based segment, ne da bi ogrozila svojo identiteto, temveč jo strateško okrepila. Izdelek je bil podprt z drzno komunikacijo »Brezmesna, ne brezvezna«, ki je neposredno nagovorila stereotip o neokusnih rastlinskih izdelkih. S premišljenim pristopom je Argeta uspela potrošnike vključiti v zgodbo, okrepiti povezanost z izdelkom ter utrditi svojo vodilno pozicijo kot pionir v novi kategoriji.
KOMISIJA: Tudi pri tem projektu se kaže konsistentnost v poslovni in marketinški strategiji. Pri Argeti so prepoznali novo ciljno skupino, ljubitelje rastlinskih namazov z mesnim okusom, in jih sodeč po rezultatih zelo dobro dosegli. S takšnim marketinškim pristopom so bili vidnejši od konkurence, kar krepi blagovno znamko in pomaga pri razvoju njihovega asortimana. Vlaganje v razvoj razumejo kot investicijo.
PETROL d. d., Ljubljana
PRESKOČI VRSTE! HITRI NAKUP IZDELKOV NA PRODAJNIH MESTIH PETROLA Z APLIKACIJO PETROL GO - BREZ OBISKA BLAGAJNE.
OPIS PROJEKTA: V okolju, kjer so razlike med ponudniki goriv in trgovinami na poti vse manjše, so v Petrolu iskali način, kako preseči zgolj cenovno konkurenčnost in lojalnostne programe. Ključni izziv je bil odgovoriti na potrebe sodobnega potrošnika, ki pričakuje hitrost, enostavnost in neodvisnost. Na osnovi že prenovljene aplikacije Petrol GO so razvili storitev »hitri nakup«, ki uporabniku omogoča povsem neodvisen nakup izdelkov na prodajnem mestu, brez blagajne in interakcije s prodajalcem. Storitev, ki je bila najprej testirana na 7 lokacijah, danes deluje na vseh 306 HipShop-ih po Sloveniji in predstavlja pomemben korak v razvoju Petrolove strategije »Super App«.
KOMISIJA: Svojim uporabnikom so kot prvi trgovec v Sloveniji omogočili neodvisen nakup brez obiska blagajne. Premišljenost marketinškega projekta se kaže tudi v dostopnem in razumljivem komunikacijskem pristopu z jasnim prikazom delovanja storitve, ki je pomagal preseči psihološke ovire uporabnikov ob prvi uporabi.
TELEKOM SLOVENIJE, d. d.
INO.LAB – OD INOVACIJ DO PAMETNE TOVARNE PRIHODNOSTI
OPIS PROJEKTA: V svetu industrijske transformacije je INO.LAB Telekoma Slovenije spremenil pravila igre. Je prva platforma v Sloveniji, kjer podjetja prihodnost ne le vidijo, temveč jo doživijo. V manj kot letu dni je omogočil prvo industrijsko uvedbo 5G zasebnega mobilnega omrežja v Cinkarni Celje, skeptike spremenil v zaveznike in postavil nov standard predstavitve naprednih rešitev. Telekom Slovenije je z INO.LAB-om postal inovacijski partner industrije, marketing pa ključni akter poslovne transformacije.
KOMISIJA: Marketinški projekt INO.LAB ob inovaciji odlikuje tudi odlična realizacija. V svoji industriji so B2B uporabnikom ponudili nekaj, česar drugi nimajo. V preseganje nezaupanja odločevalcev o praktičnih uporabnostih 5G zasebnih mobilnih omrežij so vložili ogromno dela, kar je na koncu prineslo tudi odlične rezultate.
3C. ODLIČNOST MARKETINŠKEGA PROJEKTA / TRANSFORMACIJA ALI OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV
PETROL d. d., Ljubljana
KO SRCE PODJETJA BIJE ZA UPORABNIKA – MOČ POVEZANE EKIPE.
OPIS PROJEKTA: V Petrolu so se soočali z izzivom, kako v času regulacije ne le preživeti, temveč navdušiti uporabnike in preseči konkurenco. Vodilo jim je bilo, da s srčnostjo in odločnostjo okrepijo svoje najmočnejše točke ter uporabnikom ponudijo tisto nekaj več, kar jih čustveno poveže z blagovno znamko. Marketing je bil gonilo sprememb — usmerjal je izvajanje aktivnosti za izboljševanje uporabniške izkušnje na ključnih področjih v podjetju, razvijal kompetence, povezoval ekipe in širil dobre prakse, vse z enim ciljem: ustvariti izkušnjo, ki bo pustila pečat. Rezultati iz leta 2024 potrjujejo, da so na pravi poti, saj napredek čutijo tako uporabniki kot zaposleni. Osredotočenost na uporabnika pri njih ni zgolj strategija, ampak srce njihovega delovanja.
KOMISIJA: Marketinški projekt z jasno strategijo in jasno definiranimi cilji, ki so na koncu tudi doseženi. Ko je uporabnik v središču aktivnosti, je delo še posebej težko, a ta projekt kaže velik napredek na področju uporabniške izkušnje.
SPAR SLOVENIJA d. o. o.
SEGMENTIRANA PONUDBA
OPIS PROJEKTA: Personalizacija kot ključ do uspeha, segmentacija kot pot do rasti – skozi strateško bogatenje in uporabo prvoosebnih podatkov je Spar Slovenija v letu 2024 dokazal, da prihodnost maloprodaje temelji na relevantnosti. Trg trgovcev je izrazito cenovno konkurenčen, kupci pa vse bolj zahtevni glede relevantnosti ponudb in uporabniške izkušnje. V poplavi splošnih akcijskih promocij pričakujejo več: individualno obravnavo, prilagojeno njihovi življenjski situaciji, prehranskim preferencam in vsakodnevnim potrebam. Pričakujejo, da jim trgovci ponudijo izdelke, ki jih potrebujejo v točno določenem trenutku in podpirajo njihov življenjski slog. Spar Slovenija je v letu 2024 s projektom »Segmentirana ponudba« preoblikoval svojo komunikacijo v podatkovno vodeno personalizacijo. Na podlagi lastnih prvoosebnih podatkov – predvsem nakupnih navad uporabnikov SPAR plus kartice in aplikacije – so oblikovali ključne potrošniške segmente in jih vsak teden nagovarjali z njim prilagojenimi izdelki in vsebinami. S tem so podatke ne le zbirali, temveč jih aktivno bogatili in smiselno uporabili za bolj relevantno komunikacijo. Projekt, ki povezuje marketing, analitiko, IT, nabavo in prodajo, je že v prvem letu pokazal višjo odzivnost in prodajo segmentnih izdelkov, hkrati pa prispeval k optimizaciji stroškov in utrjevanju lojalnosti.
KOMISIJA: Na podlagi številih podatkov, ki so na voljo, so v Sparu izvedli vedenjsko segmentacijo svojih kupcev ter oblikovali čisto nove segmente. Dobri poslovni rezultati kažejo, da so se segmentacije lotili na pravi način.
TELEKOM SLOVENIJE, d. d.
UPORABNIŠKA IZKUŠNJA, KI SPREMINJA IGRO VEDNO NA BOLJŠE.
OPIS PROJEKTA: Telekom Slovenije je s strateško zavezo »Najboljša uporabniška izkušnja« le-to postavil v središče svojega poslovanja. Z uporabo podatkov, analitike in umetne inteligence ter močnim sodelovanjem vseh oddelkov je uspešno optimiziral 34 ključnih stičnih točk z uporabniki. Zadovoljstvo uporabnikov se je rekordno povečalo, blagovna znamka je ponovno zasedla prvo mesto na trgu, uporabniki pa gredo s Telekomom Slovenije dejansko »Vedno na boljše«.
KOMISIJA: Marketinški projekt, ki kaže, kako pomembna je za Telekom Slovenije uporabniška izkušnja in ki s številnimi aktivnostmi posega na področje operativnega poslovanja vseh organizacijskih enot v podjetju, kar kaže na povezovalno in strateško vlogo marketinga.
ZAVAROVALNICA TRIGLAV, d. d.
VSI SMO V REDU. VSI SMO TRIGLAV.
OPIS PROJEKTA: Z namenom podpore strateškim ciljem Skupine Triglav in preoblikovanja organizacijske kulture so zasnovali celostno znamko delodajalca, ki temelji na konstruktivnih vedenjskih slogih in vključevanju zaposlenih. Pod sloganom »Vsi smo v redu. Vsi smo Triglav.« so okrepili pripadnost in avtentičnost, hkrati pa naslovili izzive panoge, ki jo javnost pogosto dojema kot togo. Z dosledno implementacijo arhetipa blagovne znamke v pozicijo suverenega skrbnika in ciljno usmerjeno komunikacijo so povečali zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati kažejo, da so večino ambiciozno zastavljenih ciljev dosegli, kar potrjuje uspešnost pristopa in pomen notranje kulture kot temelja za privlačnost delodajalca.
KOMISIJA: Marketinški projekt, ki ga odlikuje dobra diagnoza. Kar je bilo najprej vidno navznoter, so zelo dobro uspeli pokazati tudi navzven, pri čemer so se iz arhetipa vladarja premaknili v arhetip suverenega skrbnika.
.jpg)
3D. ODLIČNOST MARKETINŠKEGA PROJEKTA / ODZIV NA IZREDNE OKOLIŠČINE
ATLANTIC GRUPA d. d.
ARGETA JUNIOR
OPIS PROJEKTA: Argetina podznamka Argeta Junior, namenjena otrokom, v arhitekturi blagovne znamke opravlja strateško vlogo zgodnjega rekrutiranja otrok v kategorijo paštet s ciljem grajenja dolgoročne baze potencialnih Argeta kupcev v prihodnosti, hkrati pa pomaga nagovarjati že tradicionalno negativno percepcijo o kategoriji paštet, kar je v segmentu paštet za otroke še toliko bolj pomembno, in s tem dviguje tudi vrednost materinske znamke.
KOMISIJA: Argeta Junior je v preteklih letih uspešno zasledovala strateške in prodajne ciljne, a se je v post-covidnem obdobju znašla pred velikim izzivom, ki je načenjal emocionalni kapital blagovne znamke in hkrati ogrozil tudi grajenje prihodnje baze kupcev. Z osrediščenjem komunikacije okoli nosilne maskote linije kot znamčnega gradnika in nosilca emocionalnega kapitala, zgrajenega v preteklih letih, je Argeta Junior uspela ponovno nagovoriti starše in njihove otroke ter se uspela vrniti na njihov mentalni nakupovalni listek. Argeta Junior je tako s premišljeno strategijo, ki je presegla cenovni boj znotraj kategorije, obrnila negativni trend rasti ter stopila na pot okrevanja.
PETROL d. d., Ljubljana
AMBASADORJI PETROL – MOČNEJŠI OD OGLASOV: MARKETING, KI GOVORI SKOZI LJUDI.
OPIS PROJEKTA: V okolju, kjer se podjetja spopadajo s pomanjkanjem kadra v maloprodaji, je Petrol s projektom »Ambasadorji Petrol« pokazal, da lahko marketing preseže klasično oglaševanje. S pristnimi zgodbami svojih zaposlenih je ustvaril kampanjo, ki nagovarja kandidate skozi njihove izkušnje, dviga ugled Petrola kot delodajalca in vpliva na zaposlitvene rezultate. Projekt je temeljil na sodelovanju med marketingom, kadrovsko službo in maloprodajo, s poudarkom na mentorstvu, podpori in kulturi podjetja. Kampanja je dosegla 60 % odrasle populacije, več kot podvojila število prijav in prispevala k stabilizaciji kadrovske baze.
KOMISIJA: Kampanja, ki je v ospredje pripeljala prodajalce, ki niso več pasivni subjekti iz videov in prispevkov, pač pa aktivni deležniki. Jasno je razviden tudi strateški pristop in uspešno nadaljevanje projekta iz preteklega leta.
ZAVAROVALNICA TRIGLAV, d. d.
ALI TVEGANJE ŽIVI NA VAŠEM NASLOVU?
OPIS PROJEKTA: Po katastrofalnih poplavah leta 2023, ki so povzročile rekordno visoko škodo in razgalile ranljivost nezavarovanih ali neustrezno zavarovanih nepremičnin, je Zavarovalnica Triglav okrepila svojo vlogo suverenega skrbnika z inovativnim projektom za dvig zavarovalniške pismenosti. Na podlagi uparjanja javnih in lastnih podatkov so razvili novo funkcionalnost »ocena tveganja«, ki uporabnikom v digitalni poslovalnici i.triglav omogoča hitro in enostavno preverjanje izpostavljenosti njihove nepremičnine naravnim nesrečam. S kampanjo, ki je temeljila na spremenjenem nagovoru, digitalni rešitvi in preventivni naravnanosti, so uspešno ozaveščali javnost in jo spodbudili k odgovornemu ravnanju. Rezultati govorijo zase: več kot 15.000 uporabnikov je preizkusilo novo funkcionalnost, medem ko je dobra četrtina zavarovancev svoj dom dodatno zavarovala s pravimi in zadostnimi kritji – in so dokaz, da lahko strateški marketing rešuje resnične življenjske izzive.
KOMISIJA: Marketinški projekt, ki pooseblja kategorijo Odziv na izredne okoliščine. V Zavarovalnici Triglav so zaznali potrebo na trgu, se dobro odzvali in uporabnikom ponudili opredelitev tveganja oz. nevarnosti za njihovo lastnino, kar se je v času številnih vremenskih ujm pokazalo za še posebej učinkovito.
3E. ODLIČNOST MARKETINŠKEGA PROJEKTA / STRATEŠKO PARTNERSTVO
ATLANTIC GRUPA d. d.
Dobra stran športa
OPIS PROJEKTA: Projekt Dobra stran športa je strateška nadgradnja Argetine sponzorske platforme z namenom preseči omejitve športnih sponzorstev na zimske športe in vzpostaviti celoleten model komunikacije blagovne znamke v povezavi s športom in trajnostjo, kar se je že v preteklih letih izkazalo kot izredno uspešno pri grajenju čustvene povezave z uporabniki in ugleda blagovne znamke. Z dolgoročnim partnerstvom z RTV Slovenija projekt temelji na pristnih, navdihujočih zgodbah iz zakulisja slovenskega športa, ki odražajo temeljne športne vrednote in krepijo emocionalno povezavo z uporabniki. Argeta s tem utrjuje svoj položaj družbeno odgovorne blagovne znamke, gradi svoj ugled in aktivira ključne vedenjske metrike, kot so nakupna namera in pozitiven WOM ter zaznavo blagovne znamke kot nosilke družbeno relevantnih vsebin in vrednot.
KOMISIJA: Skupaj z radijskim in spletnim medijem so vzpostavili celostno in celoletno športno komunikacijo in prisotnost na trgu ter promocijo športnega življenjskega sloga. Gre za večletni projekt, ki kaže na konsistentno delovanje znamke.
STEKLARNA HRASTNIK d. o. o.
ZDRAVICA TRAJNOSTNI PRIHODNOSTI
OPIS PROJEKTA: Partnerstvo z Združenjem JRE se je začelo z izzivom, kako v vrhunski gastronomiji trajnostno in estetsko redefinirati strežbo vode. Nastala je steklenica Re.Water, ki je s prisotnostjo v več kot 400 restavracijah (190 z Michelinovimi zvezdicami) postala sinonim za trajnost v strežbi vode. Uspeh je vodil do razvoja Re.Vine – 100 % ogljično nevtralne vinske steklenice, ki je bila predstavljena s podporo JRE in podpisom manifesta A Toast to a Sustainable Tomorrow. Ključ partnerstva je v tem, da trajnost postane del izkušnje gosta in vrednot celotne panoge.
KOMISIJA: V Steklarni Hrastnik so našli res pravega strateškega in razvojnega partnerja za projekt, ki obema partnerjema prinaša številne prednosti. Niso se ustrašili zahtevnih razmer na trgu in pogumno vstopili v izstopajoč razvojni in trajnostni projekt, pri katerem je jasno vidna gonilna vloga marketinga.
TELEKOM SLOVENIJE, d. d.
E-OSKRBA NA DOMU
OPIS PROJEKTA: Projekt E-oskrba na domu je ob skoraj nični prepoznavnosti in brez medijskega proračuna uspel v zgolj štirih mesecih nagovoriti digitalno manj dostopno populacijo starejših in realizirati ciljno število novih uporabnikov. Ključno vlogo je odigralo partnerstvo z ZDUS, lokalna prisotnost, osebni pristop ter interna mobilizacija vseh ključnih oddelkov. Namesto klasičnega oglaševanja so gradili zaupanje z več kot 10.000 osebnimi predstavitvami, kar je vplivalo tudi na sistemske učinke z vključitvijo e-oskrbe v Zakon o dolgotrajni oskrbi. Projekt ni le dosegel ambicioznih ciljev, temveč prispeval tudi k zmanjšanju digitalne in socialne izključenosti starejših v Sloveniji.
KOMISIJA: Družbeno zelo relevanten projekt, ki se ga je Telekom Slovenije lotil skupaj z Zvezo društev upokojencev Slovenije (ZDUS). Nagovarja več družbenih izzivov današnjega časa, povezanih s starajočo družbo in potrebo po dolgotrajni oskrbi. Ob tem pa projekt dosega tudi zavidljive rezultate.
ZAVAROVALNICA TRIGLAV, d. d.
MIKROMOBILNO SOBIVANJE
OPIS PROJEKTA: Urbana središča postajajo vedno bolj prostor udeležencev različnih hitrosti, starosti in spretnosti, ki se srečujejo na različnih mikromobilnih prevoznih sredstvih. Gre za skupni prostor, ki ga strogo ne urejajo prometni znaki in ločene površine, zaradi česar se na njem pogosto zgodijo nesreče. Za varno srečevanje je tako potreben dogovor med udeleženci v prometu, predvsem pa opazovanje, predvidevanje in prilagajanje. Vsa ta dejstva so Zavarovalnico Triglav, ki voznike vseh oblik mobilnosti podpira in spremlja skozi celoten življenjski cikel, spodbudila, da prične z raziskovanjem mikromobilnosti in njenih uporabnikov ter srečanj, do katerih pride na skupnih površinah. Projekt Mikromobilno sobivanje je bil zasnovan z namenom ozaveščanja in izobraževanja o ključnih vidikih varne vožnje v urbanem prometu. Skupaj z dolgoletnimi partnerji in skozi različne aktivnosti: izkušnjo sobivanja v Križišču mikromobilnosti, preizkus reakcij na simulatorju e-skiroja, dogodke, raziskave, ljudi ozaveščajo o pomembnosti preudarne vožnje. S tem pa želijo prispevati k bolj varnemu sobivanju v vedno bolj dinamičnem urbanem okolju.
KOMISIJA: Marketinški projekt mikromobilnega sobivanja, ki ga je je Zavarovalnica Triglav izpeljala skupaj z Zavodom Vozim in Butan plinom, odlikuje relevanten izhodiščni izziv in kaže na dobro razumevanje širših družbenih izzivov in gospodarskega okolja, izstopa pa tudi dobro postavljena diagnoza.