Upravni odbor Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije sestavljajo predsednik Matej Mivšek, študent dodiplomskega programa Ekonomske fakultete, Miša Marguč Jensterle, študentka Naravoslovnotehniške fakultete, Žiga Pavlica, študent Ekonomske fakulteteEva Bizjak in Maruša Pajer, obe študentki Fakultete za družbene vede,

Matej Mivšek je dodiplomski študent na Ekonomski fakulteti UL. Svojo kreativno pot je začel razvijati v filmskih vodah. Kot režiser in scenarist se je podpisal pod več kratkih filmov in video spotov. Zdaj študij usmerja v svet denarja in financ, vendar hkrati še vedno ostaja v pomembnem stiku s svetom marketinga. V naslednjem letu si bo prizadeval za tesnejše sodelovanje ŠSDMS-ja z ostalimi študentskimi organizacijami, glavni cilj društva pa bo še vedno ostal graditi okolje, v katerem lahko študentje napredujejo in razvijajo svojo karierno pot. V prostem času je voditelj dokumentarne oddaje Popotnik.

Eva Bizjak je magistrska študentka Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede. Zanima jo vse, povezano z marketingom, v prihodnosti pa bi si želela delati v agenciji, ki ima veliko projektov s področja turizma. Vsem trenutnim in bodočim članom želi po svojih najboljših močeh omogočiti nepozabno izkušnjo v društvu, ki zajema nenehno učenje in spoznavanje novih ljudi s podobnimi interesi ter jih spodbuditi, da stopijo izven svoje cone udobja. V prostem času obožuje potovanja in odkrivanje novih kultur, igranje tenisa in branje kriminalk.

Miša Marguč Jensterle je študentka grafične in medijske tehnike na Naravoslovnotehniški fakulteti UL. Njena strast do oblikovanja jo je povezala z agencijskim delom, kjer se je spoznala z marketingom. Aktivnim in bodočim članom želi predstaviti, kako pomembno je sodelovanje ekip iz različnih področij. Navdihuje jo razumevanje psihološkega pristopa k marketingu in oblikovanje kreativ. Veliko časa posveča učenju oblikovalskih programov in spremljanju trendov v grafičnem oblikovanju ter marketingu. Ko Miša ni za računalniškim zaslonom, je sigurno v hribih z dobro družbo, hrano in pijačo.

Maruša Pajer je študentka magistrskega programa Medijske in komunikacijske študije na Fakulteti za družbene vede. Svoje veselje in zanimanje za delo v marketingu je prvič začutila pred dvema letoma, ko se je pridružila društvu ŠSDMS in od takrat aktivno sodeluje v več organizacijah na tem področju. Pri svojem delu najraje povezuje marketing z organizacijo dogodkov. V prihodnjem letu si bo prizadevala, da bodo člani društva na bolj praktičen način pridobivali znanje, ki ga potrebujejo za delo v marketingu in pa različne kompetence, ki jim bodo dobro služile tako v nadaljnji karieri kot tudi na vseh ostalih področjih življenja. Maruša je mnenja, da se z vztrajnostjo in prizadevanjem da premostiti tudi najtežje zaplete, k čemur bo v prihodnjem letu tudi sama stremela.

Žiga Pavlica je trenutno študent 2. letnika na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, smer podjetništvo. S širokim naborom izkušenj in raznolikimi interesnimi dejavnostmi si je pridobil veliko povezav in znanje, ki mu odlično služi pri vsakem nadaljnjem koraku. Poleg podjetništva ga zanima tudi marketing, saj sta marketing in prodaja ključnega pomena vsake podjetniške zgodbe. Rednim aktivnostim društva (sestankom, izobraževanjem in hekatonom) bi dodal več teambuildingov in delavnic, saj meni, da je mreženje z vrstniki ter predvsem starejšimi člani, ki lahko igrajo vlogo mentorjev, največ kar ti lahko članstvo v takšnem društvu doprinese. Tako bi timsko sodelovanje dvignili na višjo raven, kar bi društvu oblikovanje novih projektov in sodelovanj z vplivnimi podjetji in strokovnjaki. S tem bi našim članom omogočili neprecenljivo mreženje, izpopolnjevanje veščin ter krepitev potenciala za uspeh na trgu dela.

V prvi vrsti čepijo novoizvoljeni člani upravnega odbora Študentske sekcije DMS: Eva Bizjak, Matej Mivšek, Miša Marguč Jensterle, Žiga Pavlica in Maruša Pajer. V drugi vrsti z leve so člani upravnega odbora 2022/23: Tilen Tkalec, Armina Selimanović, Veronika Osolin, Gašper Potočnik in Živa Rus.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam