Marketing <3 FMCG

FMCG ljubi marketing oziroma marketing ljubi FMCG. Velikokrat imamo možnost na marketinških dogodkih slišati primere marketinških aktivnosti s področja FMCG. Vendar se na nobenem ne posvečamo samo FMCG oziroma marketingu na policah.

Na praktičnem seminarju FMCG Marketing, ki bo v torek, 11. februarja, bo pozornost usmerjena na marketing izdelkov in blagovne znamke na prodajnih policah. Člani DMS lahko ob prijavi izkoristite 10 % popust (popusti se seštevajo). >>PREBERI VEČ

Seminar FMCG <3 Marketing bo v torek, 11. februarja.
14. Sales Summit

Prodajna konferenca Sales summit je dogodek, ki povzema trenutne glavne trende v prodaji in daje napoved za prihodnje leto. Konferenca skuša osvetliti nekaj ključnih področij prodaje v našem prostoru. Vsako leto se zbere okoli 150 prodajnih menedžerjev v želji po novem prodajnem znanju in izkušnjah.

Prodajna konferenca, ki vsa leta nastaja pod taktirko Primoža Hvale in neodvisnega programskega sveta, bo v četrtek, 13. februarja 2020, v hotelu Lev v Ljubljani. Člani lahko ob prijavi na konferenco izkoristite 10 % popust (popusti se ne seštevajo). >> PREBERI VEČ

Prodajna konferenca Sales summit bo v četrtek, 13. februarja.
Effie dan: Znanje in navdih

Na prvem Effie dnevu, 11. marca dopoldne v Hotelu Slon v Ljubljani, bodo vrhunski strokovnjaki predstavili uspešne strategije globalnih tržnih znamk, podali poglobljen vpogled v psihologijo potrošnikov na spletu in osmislili vlogo medijev.

Med govorci bodo Nathalie Nahai, spletna psihologinja in avtorica knjižne uspešnice, Karen Crum, globalna direktorica za strategije tržnih znamk v najučinkovitejši agenciji McCann Worldgroup, in Barry Cupples, direktor specializirane agencije za zunanje oglaševanje, Talon Outdoor, z globalnimi medijskimi in upravljavskimi izkušnjami  ter izkušnjami z delom v več milijardnih ameriških naložbenih portfeljih. Člani DMS lahko izkoristite 10 % popust ob prijavi. >> PREBERI VEČ

Prvi Effie dan bo v sredo, 11. marca.
Pomagajte prepoznati trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji

iPROM in Valicon izvajata raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v 2020, s katero želita že drugo leto zapored preveriti stanje na slovenskem trgu. Z raziskavo želita ugotoviti, kakšni trendi bodo v letu 2020 oblikovali digitalni medijski ekosistem.

Vabimo vas k sodelovanju v raziskavi, tako da izpolnite kratko anonimno anketo tukaj. Vsem zainteresiranim bodo ob zaključku raziskave poslali tudi izsledke raziskave, preden bodo ti predstavljeni širši javnosti. Lanskoletno poročilo si lahko preberete tukaj.

Hvala, ker pomagate pri razvoju digitalnega medijskega ekosistema.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam