[MARKETINŠKI ZAJTRK Z ENZOM SMREKARJEM] Marketing mora stopiti iz balončka zadovoljstva

V Sloveniji ni veliko managerjev, ki tako zelo živijo marketinško miselnost, kot to pri svojem delu počne Enzo Smrekar. In morda se ravno v tem skriva recept za uspeh blagovnih znamk Droge Kolinska. Vsekakor pa je razgibana poslovna zgodba Enza Smrekarja polna dragocenih nasvetov, kako lahko z marketinško naravnanostjo dosegamo (naj)boljše rezultate.


>> Preberite zapis

[INTERVJU] Junakom dajem vsak dan vsak trenutek res celega sebe in občutek je fantastičen

Hurra Studios sta ustanovila in ga vodita Mic Melanšek in Rado Daradan. Mic je »prvi vizijonar« Malih junakov in mu največ pomeni “prazen list papirja” na katerem lahko razvija ideje in zapiše “prihodnost”. Rado pa je »prvi pozitivni pesimist« Malih junakov in mu največ pomenijo Micove ideje, ki so podprte z razmišljanjem o planu B.

>> Preberite zapis

[MARKETING TOPX] Razmišljajmo kot potrošniki, raziskave ne bodo pokazale vsega

Petra Čadež je strokovnjakinja za strateško upravljanje blagovnih znamk, ki ima za seboj uspešno dvajsetletno kariero v svetu telekomunikacij. Svoje bogate izkušnje danes uporablja pri delu v podjetju Atlantic Grupa, na aprilskem izobraževanju Marketing TOPX pa je pojasnila, katere so tiste spremembe, ki najbolj vplivajo na upravljanje z blagovnimi znamkami in na kaj moramo biti še posebej pozorni, ko razmišljamo o grajenju odnosa z našimi potrošniki.

>> Preberite zapis

[UPORABNIŠKA IZKUŠNJA] Poslušajte svoje stranke in ustrezno odgovarjajte na njihove izzive

Blagovne znamke rade trdijo, da v upravljanje odnosov s strankami investirajo veliko časa in denarja. Pa to delajo prav? V zadnjem času zelo veliko govorimo o zbiranju podatkov o naših strankah, na katerih temelji zbiranje prodajnih sledi in priložnosti. A podjetja pogosto pozabljajo te podatke uporabiti tudi za izgradnjo nadaljnjega odnosa s strankami, kar lahko kupce precej razočara.

>> Preberite zapis

[MARKETING IN HR] Vodič do privlačne znamke delodajalca

Že besedna zveza znamka delodajalca jasno sporoča, da se morajo pri njeni gradnji dopolnjevati kadrovska in marketinška znanja. Predstavljamo štiri korake, ki so osnova za začetek upravljanja z vašo (obstoječo) znamko delodajalca. Ja, to znamko zagotovo že imate, ne glede na to, kako aktivno ste se z njo do sedaj ukvarjali.

>> Preberite zapis

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam