“Akademija za mlade marketinške talente je eden najuspešnejših projektov Društva za marketing Slovenije.” O tem je prepričana podpredsednica DMS Špela Žorž (Grey Ljubljana), ki je z uvodnim nagovorom pozdravila četrto generacijo Akademije za mlade marketinške talente. 20 ambicioznih mladih marketingašev bo skozi predavanja in delavnice leto dni nabiralo nova znanja in kompetence. Dodano vrednost Akademije pa predstavljajo druženja, ko se bodo marketinški talenti denimo preizkusili tudi v kuharskih spretnostih.

DMS s svojim delovanjem že vrsto let dviguje raven marketinga v Sloveniji. “V tej smeri je zasnovan tudi program Akademije za mlade marketinške talente. Mladi so prihodnost marketinga v Sloveniji, zato jih moramo opremiti s potrebnimi znanji. Na začetku kariere je pomembno, da so potrpežljivi, lačni znanja in izkušenj. Na začetku kariere denar ne sme biti prioriteta, to pride kasneje. Z več znanja in izkušnjami se laže prodaš. Potrpežljivost, proaktivnost in želja, to so tri stvari, ki so na začetku kariere najpomembnejše. Morda se vam bo zdelo, da je vaša kariera zavita regionalna cesta, po kateri se ne pride prav daleč. A z nabiranjem znanja in vztrajnostjo se boste kar naenkrat znašli na avtocesti in odprta vam bodo vsa vrata,” mlade marketingaše spodbuja Špela Žorž (Grey Ljubljana).

"Potrpežljivost, proaktivnost in želja, to so tri stvari, ki so na začetku kariere najpomembnejše," meni Špela Žorž (Grey Ljubljana).

Že od samega začetka Akademijo za mlade marketinške talente podpira podjetje Mercator. Na uvodnem srečanju je udeležence nagovorila izvršna direktorica marketinga za celotno regijo Viktorija Radojević Mavrič. Marketinška strokovnjakinja je opisala svojo karierno pot, ki jo je od mlade ambiciozne začetnice popeljala do regijske direktorice marketinga v skupini Mercator. Viktorija je svojo pot začela v komercialnem oddelku trgovinske verige IDEA, ki je takrat obsegala vsega 30 trgovin. Z vstopom v Agrokorjev sistem so se v podjetju začele velike spremembe, ki so zaznamovale Viktorijino kariero. “Izzivov je bilo ogromno, sem se pa na vsaki stopnički kariere naučila nekaj novega in to znanje tudi uporabila. Borila sem se, vztrajala, se prilagajala na spremembe in počasi napredovala na višje pozicije. Ko zasedeš vodilne položaje, se moraš privajati na nove zahteve. Kot marketingaš delaš zanimive, kreativne projekte, kot vodja pa je tvoja glavna naloga reševanje problemov zaposlenih. Tega ne zmore vsak,” je prepričana Viktorija Radojevič Mavrič.

Gostja uvodnega srečanja četrte generacije Akademije za mlade talente je v nadaljevanju opisala svoj pogled na marketing in razvoj naše stroke. “Marketing je že davno presegel zgolj okvirje komunikacije. V Sloveniji je razvoj marketinga že zelo opazen, v Srbiji pa pogosto še vedno ni sprejet kot strateška funkcija podjetja. A če se ozremo okrog sebe, uspešna so tista podjetja, kjer je CEO marketinško usmerjen in ima navadno tudi izkušnje iz marketinga in prodaje. Po mojem mnenju je marketing glavno gonilo idej v podjetju in njegova naloga je, da za sabo povleče tudi ostale oddelke in ekipe. Poleg financ je marketing najpomembnejša funkcija v podjetju.”

"Po mojem mnenju je marketing glavno gonilo idej v podjetju in njegova naloga je, da za sabo povleče tudi ostale oddelke in ekipe. Poleg financ je marketing najpomembnejša funkcija v podjetju,” svoje stališče predstavlja Viktorija Radojević Mavrič (Mercator).

Udeleženci akademije so uvodno srečanje zaključili v sproščenem pogovoru z gostjo, program pa začenjajo z marčevskim Marketing TOPX izobraževanjem. Pred koncem meseca jih čaka tudi prvi teambuilding - kuharska delavnica v eni od priznanih ljubljanskih restavracij, poleg rednih izobraževanj pa vrhunec programa Akademije dvodnevna delavnica na Bledu, ki mlade talente čaka v juniju.

Četrta generacija Akademije za mlade marketinške talente.

o dms

Več kot

700

članov
Več kot

300

zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam
VEČ KOT 200 UR IZOBRAŽEVANJ
MREŽENJE Z VEČ KOT 700 ČLANI
RASTEMO ŽE VEČ KOT 40 LET
spoznajte vse prednosti članstva
v društvu
razišči NIVOJE članstvA
dostavljamo NOVICE IZ SVETA
MARKETINGA
prijava na e-novice