Marketinška akademija za mlade talente je eden izmed najuspešnejših projektov Društva za marketing Slovenije. Štirim generacijam mladih marketinških talentov smo že pomagali prehoditi most med potencialom in napredovanjem, v minulem tednu pa se je prvič zbrala peta generacija ambicioznih in radovednih posameznikov, ki bodo skozi bogat program Marketinške akademije leto in pol krepili svoje kompetence in širili znanja na različnih področjih marketinga.

Na uvodnem srečanju sta udeležence nagovorili idejna vodja Marketinške akademije Nataša Mithans (Vareo), ki že vsa leta aktivno soustvarja načrtovanje progama in Petra Čadež (Atlantic Grupa), predsednica Društva za marketing Slovenije, ki poudarja: "Pravi strateški marketing absolutno mora pokrivati vse štiri P-je in skozi izobraževanja v Marketinški akademiji boste pridobili znanja in kompetence, ki zagotovo slonijo na tej filozofiji. Načrtovanje marketinških aktivnosti ali celo strateško planiranje "po občutku" je zelo zastarela miselnost, ki v sodobnem marketingu ne preživi. Samo trg je tisti, ki je pravo merilo našega uspeha, naloga marketingašev pa je, da naše trge in uporabnike temeljito raziščemo in odločitve sprejemamo na podlagi pravih podatkov. Predpogoj za to pa je odlična ekipa." V nadaljevanju večera so udeleženci Marketinške akademije na kuharski delavnici preizkusili svoje kulinarične spretnosti.

Poletje bodo mladi talenti izkoristili za letošnjo novost - "peer to peer coaching", znotraj katerega bodo skupaj reševali aktualne izzive udeležencev pete generacije Marketinške akademije. Tradicionalna strateška delavnica na Bledu bo letos potekala jeseni.

Peta generacija Marketinške akademije na uvodni kuharski delavnici. Foto: Črt Piksi

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam