Strokovna komisija je izbrala finaliste, ki se potegujejo za nagrado Marketinška odličnost 2025. Zmagovalce bomo razglasili v četrtek, 29. maja, v Portorožu.

V 1. kategoriji Odličnost celovite marketinške strategije podjetja so si finale prislužili (vse finaliste objavljamo po abecednem vrstnem redu podjetij): Atlantic Grupa za strategijo Argeta, številka 1 mesna in ribja pašteta v Evropi, Petrol za strategijo Moč marketinga – strategija za uspeh, Spar Slovenija za Marketinško strategijo ter Telekom Slovenije za strategijo Vedno na boljše – marketinška strategija za B2C trg.

Državne prvake v marketingu, torej zmagovalce v posameznih kategorijah ter prejemnika velike nagrade bomo razglasili na slavnostni podelitvi na Slovenski marketinški konferenci, ki bo v četrtek, 29. maja zvečer, v Portorožu.

V 2. kategoriji Odličnost trajnostnega delovanja in družbena odgovornost sta finalista Steklarna Hrastnik s projektom Trajnostni teden: Preoblikujemo industrijo steklene embalaže ter Telekom Slovenije s projektom Uživajmo pametno – pomen odgovorne, zmerne in varne rabe interneta in sodobnih tehnologij.

Največja konkurenca je bila v najnovejši podkategoriji

3. kategorija Odličnost marketinškega projekta je imela več podkategorij. V podkategoriji Novost ali inovacija na enem od 7P so se v finale uvrstili Atlantic Grupa s projektom Argeta meatless – bremesna, a ne brezvezna, Petrol s projektom Preskoči vrste! Hitri nakup izdelkov na prodajnih mestih Petrola z aplikacijo Petrol GO – brez obiska blagajne in Telekom Slovenije s projektom INO.LAB – Od inovacij do pametne tovarne prihodnosti.

V podkategoriji Transformacija ali optimizacija poslovnih procesov so finalisti postali Petrol s projektom Ko srce podjetja bije za uporabnika – moč povezane ekipe, Spar Slovenija s projektom Segmentirana ponudba, Telekom Slovenije s projektom Uporabniška izkušnja, ki spreminja igro Vedno na boljše ter Zavarovalnica Triglav s projektom Vsi smo v redu. Vsi smo Triglav.

V podkategoriji Odziv na izredne okoliščine so se v finale uvrstili Atlantic Grupa s projektom Argeta Junior, Petrol s projektom Ambasadorji Petrol – močnejši od oglasov: marketing, ki govori skozi ljudi ter Zavarovalnica Triglav s projektom Ali tveganje živi na vašem naslovu?

V letos novi podkategoriji Strateško partnerstvo pa so finalisti postali Atlantic Grupa s projektom Dobra stran športa, Steklarna Hrastnik s projektom Zdravica trajnostni prihodnosti – Strateško partnerstvo med JRE-Jeunes Restaurateurs in Steklarno Hrastnik, Telekom Slovenije s partnerstvom E-oskrba na domu ter Zavarovalnica Triglav s projektom Mikromobilno sobivanje.

Ob koncu izjemno živahne razprave članov strokovne komisije, ki so jo sestavljali Mojca Avšič (Petrol), Tjaša Kolenc Filipčič (Zavarovalnica Triglav), Andrej Krajner (NLB Skupina), Andreja Lenart (Telekom Slovenije), Viktorija Radojević Mavrič, Janez Rakušček (Luna \TBWA), Klavdija Vidic (Atlantic Grupa – Donat), Anja Šeme Todorović (Agencija 101), dr. Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT), je predsednik komisije Janko Hočevar (Aragon) dejal: »Prijetno sem presenečen nad prijavami. Bile so zelo dobre in napredek v stroki je zelo otipljiv. Vidita se znanje in volja v slovenskem marketingu.«

Izbor najboljših vedno zaupamo strokovni komisiji, ki jo sestavljajo vodilni strokovnjaki s področja marketinga.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam