Znani so zmagovalci SPORTO Awards 2021, ki vsako leto nagrajujejo najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev, (digitalnega) komuniciranja in marketinga v športu v Sloveniji ter državah v regiji. Izbor najboljših marketinških praks iz sveta športa in sponzorstev poteka v okviru mednarodne SPORTO konference.

Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji SPORTO Sponsorship Award prejeli najvišje ocene, so se avtomatsko uvrstili na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja ESA Excellence Awards v kategoriji »Best of Europe«.

Žirija je nagradila naslednje projekte:

Zmagovalec v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo

»Nič mi ne manjka« (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov – Slovenski paralimpijski komite, prijavitelji: Luna\TBWA, Drom agency, Taktik)

Zmagovalec v podkategoriji Najboljše osebno sponzorstvo

»Pogačar lahko premaga tudi lakoto« (sponzor: Engrotuš d.o.o., nosilec pravic: Tadej Pogačar, prijavitelj: Agencija 101)

Zmagovalec v kategoriji Najboljši športni dogodek

»Slovenska bakla – Imamo olimpijske sanje« (nosilec pravic in prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez)

Zmagovalec v kategoriji Najboljše digitalno komuniciranje

»Argeta osvaja Planico 2021« (sponzor: Atlantic Droga Kolinska d.d. – Argeta, nosilec pravic: Smučarska zveza Slovenije, prijavitelj: Luna\TBWA)

Zmagovalec v kategoriji Najboljše komuniciranje športnih subjektov

»Imamo to. Imamo Tokio!« (nosilec pravic in prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez)

Posebno nagrado žirije je prejel projekt »Jeklena volja – slovenska bakla« (sponzor: Skupina Sij, nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez, prijavitelj: Skupina Sij).

Projekta iz posamezne države prijaviteljice, ki sta v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo prejela najvišje ocene in sta se uvrstila na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe« sta naslednja -

  • najboljši slovenski projekt: »Nič mi ne manjka« (sponzor: Lidl Slovenija, nosilec pravic: Zveza za šport invalidov – Slovenski paralimpijski komite, prijavitelji: Luna\TBWA, Drom agency, Taktik) in
  • najboljši srbski projekt: »Doncafe in Olimpijski komite Srbije« (sponzor: Strauss Adriatic, nosilec pravic: Olimpijski komite Srbije, prijavitelj: Strauss Adriatic).
Mednarodni partner SPORTO Awards je Evropsko sponzorsko združenje (ESA), v Sloveniji Društvo za marketing Slovenije (DMS), v Srbiji IAA Srbija in na Hrvaškem HURA.

Prijave v vseh SPORTO Awards kategorijah je pregledala in ocenila mednarodna strokovna žirija, ki jo je sestavljalo 7 članov in ji je predsedoval predsednik Evropskega sponzorskega združenja (ESA) Andy Westlake. Ostali člani žirije so bili: Tina Cipot (Vodja korporativnega komuniciranja | Lidl Slovenija), Uroš Stanić (Strokovni sodelavec v marketingu | HNK Rijeka), Matjaž Germ (Kreativni direktor | Agencija 101), Lea Lipovšek (Partner Marketing Advisor| Microsoft, predstavnica Društva za marketing Slovenije), Urban Kramberger (Manager blagovne skupine | Pivovarna Laško Union) in Olivera Nikodijević (Marketing consultant).

Žirija je ocenjevala po vnaprej določenih kriterijih, usklajenih z ESA Excellence Awards. Ocena žirije predstavlja 100 % skupne ocene projektov.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam