Znani so zmagovalci SPORTO nagrad 2025, ki se podeljujejo v sklopu SPORTO konference za najuspešnejše sponzorske in marketinške projekte na področju športa. Društvo za marketing Slovenije je nacionalni partner nagrade.
Nagrade so podeljene za najboljše projekte na področju športnih kampanj, digitalnih projektov, trajnostnih iniciativ ter športnih blagovnih znamk v regiji.
V kategoriji najboljši športni dogodek je nagrado prejel projekt »24-urni plezalni maraton z Janjo Garnbret, ki ga predstavlja Allianz« (Allianz, Janja Garnbret, Elevatum Sports), ki je žirijo prepričal s svojo edinstveno izvedbo, družbenim vplivom in izstopajočo aktivacijo vrhunske športnice.
V kategoriji najboljše digitalno komuniciranje je zmagal projekt »S Klanca v klanc – Pogi challenge«, ki sta ga pripravila Extrem in Fundacija Tadeja Pogačarja skupaj s Pogi Teamom. Digitalna kampanja je navdušila z inovativnim vključevanjem javnosti ter ustvarjanjem močnega digitalnega gibanja okoli enega najbolj prepoznavnih športnikov na svetu.
Nagrado za najboljšo sponzorsko aktivacijo je prejela kampanja »Argeta Planica: Živi IRL, ne URL« (Atlantic Grupa, Argeta; SZS / FIS World Cup Ski Jumping Finals Planica 2025; Luna \TBWA), ki je z močno izkoriščenim dogodkom ter sodobnim ustvarjalnim pristopom izstopala med prijavami.
Nagrado za najboljšo trajnostno akcijo je prejela iniciativa »Trajnostna izvedba turnirja Lige narodov v odbojki« (NLB in OZS), ki je izstopala z jasno strategijo zmanjševanja okoljskega odtisa in dolgoročno usmerjenostjo k trajnostni organizaciji športnih tekmovanj.
Posebno omembo žirije si je prislužil projekt »Moje mesto Celje, moj klub NK Celje« (NK Celje, Zavod Celeia Celje, Cinkarna Celje, GRAWE, NLB), ki je s celostnim povezovanjem lokalne skupnosti in kluba dokazal izjemno širino in vpliv na lokalno okolje.
V kategoriji najboljše športno sponzorstvo je žirija kot najboljšega prepoznala projekt »The Mime Behind the Blue Line« (Telekom Slovenije, Dirka po Sloveniji, Pristop), ki je izstopal s prepoznavno kreativno idejo in odličnim povezovanjem med blagovno znamko ter športnim produktom.
Posebno nagrado žirije ob sedemnajsti podelitvi SPORTO nagrad pa je prejel projekt »Botrstvo v športu«, ki ga soustvarjajo OKS – ZŠZ, ZPM, Anita Ogulin, Spontanzo, RTV Slovenija in Europlakat. Nagrado je prejela ekipa, ki je v samo nekaj letih vzpostavila največjo športno-humanitarno mrežo v državi.
SPORTO BRANDS 2025 by Mediana
Organizatorji SPORTO konference so tudi letos v sodelovanju z Mediano, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev, izvedli raziskavo prepoznavnosti in moči športnih blagovnih znamk v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji. Rezultati znova prikazujejo najbolj prepoznavne, priljubljene in marketinško privlačne športnike ter klube v regiji.
Slovenija
- športnik: Luka Dončić
- športnica: Janja Garnbret
- športni klub: NK Celje
Hrvaška
- športnik: Luka Modrić
- športnica: Zrinka Ljutić
- športni klub: GNK Dinamo Zagreb
Srbija
- športnik: Novak Đoković
- športnica: Ivana Španović
- športni klub: KK Crvena zvezda









