NADZORNI ODBOR

Enzo Smrekar

Glavni direktor Atlantic Droga Kolinska, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat in Internacionalizacijo, Atlantic Grupa

Enzo Smrekar, MBA, glavni direktor Atlantic Droga Kolinska, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat in Internacionalizacijo je poslovno naravnan strokovnjak za trženje, ki želi kar najbolje izkoristiti svoje znanje in izkušnje v lokalnem oziroma mednarodnem okolju. Ima 30 let izkušenj na področju trženja in managementa, od tega 18 let v multinacionalkah kot so Philip Morris, Diageo in LVMH. Ima podjetniške izkušnje s start up-i s področja management consultinga, marketinga in HRM. V Drogi Kolinski je vodil poslovanje z letnimprometom 350 mio evrov v 4 poslovnih enotah, 6 tržnih enotah in 7 državah s skupno več kot 3000 zaposlenimi. Sodeloval je pri več integracijah in pripojitvah družb (IDV in UD,Droga in Kolinska, Grandprom, Soko Štark) ter pri reorganizaciji skupine DK v sodelovanju z družbo Stearn & Stewart. Leta 2010 je vodil prodajni proces Droge Kolinske, ki je bil uspešno zaključen s prevzemom s strani Atlantic Grupa.

Romana Girandon

Predsednica uprave, Loterija Slovenija d.d.

Romana Girandon, predsednica uprave Loterije Slovenije, d.d., je diplomirala iz kadrovskega managementa na Univerzi v Mariboru in ima več kot 20 let izkušenj na različnih vodilnih delovnih mestih. Preden je pred petimi leti nastopila mandat predsednice uprave, je na Loteriji Slovenije tri leta vodila razvoj, marketing, prodajo in logistiko, pred tem pa je bila direktorica družbe LUNA TBWA ter vodila različna področja razvoja poslovanja, trženja in prodaje v družbah LUNA TBWA in Hermes Plus. Je članica mednarodnih skupščin iger Eurojackpot in Vikinglotto, članica nadzornega sveta Športne loterije, d.d., direktorica gospodarskega združenja loterij nekdanje Jugoslavije GIZ ALO in prejemnica priznanja Artemida, ki ga za dosežke na področju razvoja ženskega managementa podeljuje Združenje Manager. Je tudi članica ekip prejemnic več zlatih priznanj za učinkovitost v komuniciranju v Sloveniji in doslej edina slovenska predstavnica na Svetovnem EFFIE festivalu v Singapurju.

Toni Balažič

Izvršni direktor, Panvita

Toni Balažič, izvršni direktor v družbi Panvita, je svojo karierno pot začel v podjetju Spem d.o.o. kot direktor projektov in razvoja, kjer je bil zadolžen tudi za ustanovitev Londonske šole odnosov z javnostmi (LSPR Slovenija) in bil njen prvi direktor. Poklicno pot je nadaljeval v Petrolu na mestu direktorja marketinga in v podjetju A.T. Kearney, kjer je deloval kot svetovalec predvsem za področji energetike in potrošniških dobrin, zadolžen pa je bil tudi za marketing v JV Evropi.

Leta 2005 je pridobil naziv MBA na IEDC – Bled School of management. Leta 2007 je prevzel mesto predsednika uprave Fructala in bil leta 2010 imenovan na mesto predsednika uprave Skupine Žito in Žito d.d. Leta 2012 je postal predsednik uprave v družbi Mercator.

dr. Aleksandra Kregar

Senior Management Consultant, Habitus consulting

Aleksandra Kregar kot svetovalka deluje na področjih razvoja strategij podjetja in strateških marketinških odločitev, v zadnjem času pa je njen velik fokus na postavitvi in usklajevanju kulture in strategije podjetja. Podjetja namreč prepoznavajo, da za dobro implementacijo strategije potrebujejo 'pravo' kulturo, ki pa mora biti v harmoničnem odnosu s strategijo.

V letu 2020 je delovala na področju znamke zaposlovalca v podjetju Competo, pred tem je bila zaposlena v skupini Atlantic Grupa, ki je v letu 2010 prevzela podjetje Droga Kolinska, kjer je bila od leta 2016 direktorica Korporativne strategije. Do oktobra 2016 je bila direktorica Centralnega marketinga, odgovorna za širjenje in postavitev novih marketinških principov, modelov in znanj na nivoju Atlantic Grupe. Aleksandra je bila v prehrambeni industriji od leta 2000 (podjetje Droga), v letu 2005 je sodelovala v združitvenem procesu (združitev Droge in Kolinske, nakup Grand Prom in Štark v Srbiji) ter sodelovala pri postavitvi politike združenega podjetja.

dr. Mitja Pirc

Dr. Mitja Pirc, direktor, Kearney

Dr. Mitja Pirc je direktor v družbi Kearney in že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot tridesetim startupom in več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. Več let je vodil Pristop Poslovno svetovanje ter Indigo Consulting. V preteklosti je delal za A.T. Kearney, SAS Institute in Deloitte ter bil soustanovitelj start-upa. Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih.

Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije. Je tudi prejemnik Arhimedove nagrade evropske komisije. Predaval je na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah in dogodkih, predaval je za številne slovenske stanovske organizacije - DMS, SOZ, SMK, Združenje Manager. Leta 2014 je bil predavatelj na TEDx Ljubljana. Dr. Mitja Pirc je bil predsednik upravnega odbora DMS v obdobju 2017-2020, v trenutnem mandatu pa je član nadzornega sveta DMS.

Datoteke

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam