Inga Batur

Vodja oddelka za upravljanje vsebin, Zavarovalnica Triglav

Inga Batur je vodja oddelka za upravljanje vsebine Zavarovalnice Triglav. S svojo ekipo zdaj skrbi za ustvarjanje učinkovite digitalne vsebine in za kanale družbenih medijev podjetja. Sodelovala je pri vzpostavljanju portala vsebinskega marketinga Vse bo v redu, ki je prejel številna priznanja strokovnih marketinških združenj v Sloveniji in tujini kot tudi pohvale bralcev. Na začetku je bila njena ključna naloga priprava vsebin, danes je odgovorna urednica portala. Rada ima izzive na področju pisanja, zato v prostem času vodi družinski popotniški blog in je izdala tri knjige, ki so na voljo preko Amazona. Njeni članki so bili objavljeni v Huffington Postu, reviji Elle in številnih drugih medijih.

Irena Potočar Papež

Irena Potočar Papež je univ. dipl. pedagoginja in profesorica slovenščine. Po 24 letih delovne dobe, v kateri je »prepotovala poslovne kraje« od vrtca, dveh osnovnih šol in srednje šole (vključno z gimnazijo) do lokalne javne uprave in gospodarstva, še vedno iskreno na »zlajnano« vprašanje Kaj bi študirala, če bi se še enkrat odločala? z navdušenjem odgovori, da točno to, kar je. Svoje življenjsko poslanstvo Z novimi (spo)znanji do osebnih zmag in zadovoljstva uresničuje v okviru lastnega podjetja Peresa in pravi, da so občutki ob tem izjemni. Predstavi se z inicialkami svojega imena in doda, da v njej harmonično domujeta oba JAZA – zasebni in poslovni.


Znanje, ki si ga je pridobila s formalnim izobraževanjem (univ. dipl. pedagoginja in profesorica slovenščine), je nadgrajevala na številnih seminarjih in delavnicah. Odlična izkušnja ji je bilo delo na regionalnih radijskih postajah, pri časopisih in na Televiziji Novo mesto, kjer je imela med drugim dve avtorski oddaji: POVEJ! in Moja sLOVEnščina. Več let je imela redno rubriko o jezikovnih namigih v mesečniku, piše članke za različne revije in lektorira različna besedila. Ukvarja se tudi s kreativnim pisanjem za različne naročnike. V izobraževalna druženja vnaša izkušnje in primere dobrih praks iz šolskega okolja, javne uprave in politike ter gospodarskega sveta.

Irena Stanjko Meršol

Vodja prodaje v Ceneje.si

Irena Stanjko Meršol je vodja prodaje v Ceneje.si, ki velja za središče pametnega in informiranega nakupovanja v vseh fazah nakupnega procesa ter se ukvarja prav z vprašanji o tem, kako spletnim trgovcem pomagati izboljšati uporabniško izkušnjo in s tem tudi povečati prodajo.

Irena Čebulj

Gorenjska banka

Iva Starc

Specialistka za digitalne kanale, Donat

Iva Starc, specialistka za digitalno komunikacijo. Leta 2018 je kot študentska začela delati v poslovni enoti Donat v Atlantic Grupi, kjer je še danes zadolžena za trajnostne projekte. Njeno delovno mesto zajema področje marketinga in trajnostnega razvoja, kar združuje tudi obe področji na katerih se je in se še vedno izobražuje. Dokončala je podiplomski študij na ljubljanski Ekonomski fakulteti, program IMB; tako na dodiplomskem kot podiplomskem študiju izbrala usmeritev marketing. Trenutno študira na 3. stopnji (doktorski študij) na Univerzi v Novem mestu na fakulteti za poslovne in upravne vede, študijska smer upravljanje z okoljem, ki daje znanje s področja trajnostnega razvoja

Ivan Kovačevič

Direktor digitalnega marketinga, Bruketa & Žinić & Grey

Ivan Kovačević je direktor digitalnega marketinga v podjetju Bruketa & Žinić & Grey. Agencija je nedavno postala Digital shopper hub za Grey Group globalno. Ivanova kariera na področju digitalnega marketinga sega v začetek leta 2000, ko je raziskoval email marketing in partnerski marketing, medtem ko je delal kot novinar za različne revije. Pred se je pridružil ekipi Greyja, je delal na različnih funkcijah znotraj koncerna Agrokor. Najprej v takrat na novo ustanovljenem oddelku za nove tehnologije, nato v podjetju Tisak (del Agrokor skupine) in nato znova v Agrokorju kot direktor za digitalni marketing na nivoju skupine. Stičišče marketinga in tehnologije je že dolgo njegovo glavno področje zanimanja, zlasti se ukvarja z uporabniško izkušnjo, nakupno potjo potrošnika, e-commercom in location marketingom. Vedno stremi k inovativnim načinom pripovedovanja zgodb, ki bodo izpolnili tako poslovne cilje kot tudi poskrbeli za navdih.

Ivan Todorović

Direktor športnega marketinga, Luna \TBWA

Ivan Todorović je že več kot 16 let član kreativne posadke na oglaševalski agenciji Luna \TBWA in ima dolgoletne izkušnje s področja športnega marketinga. Kot bivši profesionalni rokometaš se dobro zaveda pomembnosti športnih sponzorstev, kar se odraža v uspešnosti kampanj, ki jih soustvarja. Med najbolj odmevnimi so “Laško Stava”, prvi TV-oglas v živo, nagrajena s nagrado ESA “Best of Europe”, “Podpiramo žensko moč” za Lidl Slovenija in poročanje z ZOI 2018 v Pjongčangu. Sodeloval je z različnimi klubi, zvezami in blagovnimi znamkami, njegova bogata zbirka podpisanih dresov in spominkov s snemanj pa ga vsakodnevno opominja, da pri športnih sponzorstvih, tako kot v športu, le trdo delo in nenehno izboljševanje vodita do vrhunskih rezultatov.

Ivan Vučetić

Steklarna Hrastnik

Ivana Vrviščar

Direktorica prodaje, GENERALI d.d.

V 25 letih kariere je Ivana Vrviščar izkušnje pridobivala v različnih panogah in na več področjih, vedno s poudarkom na prodaji in marketingu. Svojo poslovno pot je začela kot komercialistka v podjetju UPS, takrat pogodbenem partnerju Intereurope, pred prihodom na Generali je sooblikovala zgodbo podjetij Podravka in Kraš, dveh vodilnih blagovnih znamk v Sloveniji in CE regiji. V slednji tudi v vlogi direktorice podjetja kjer je bila prav povezanost prodaje in marketinga z ostalimi funkcijami v podjetju ključen faktor uspeha.. Pri svojem delu strmi k ustvarjanju timskega duha, povezanosti, inovativnosti, uspešnemu povezovanju korporativne strategije z lokalno strategijo prodaje in marketinga, hkrati pa ne pozabi na vidike vseh deležnikov.

Ivo Radaković

direktorja trženja v Vip Mobile in A1 Slovenija

Izr. prof. dr. Katarina Katja Mihelič

Izredna profesorica za področje managementa in organizacije, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani

Katarina Katja Mihelič je izredna profesorica za področje managementa in organizacije na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Raziskovalno se ukvarja s konflikti med delovnim in zasebnim življenjem, napovedovalci (ne)etičnega in proaktivnega vedenja ter ravnanjem s talenti. Njeni znanstveni članki so objavljeni v revijah s faktorjem vpliva, med njimi v Human Resource Management, Journal of Business Ethics, Personnel Review, Business Ethics: A European Review. Kot vodja partnerjev v Sloveniji sodeluje v mednarodnem projektu Global Entrepreneurial Talent Management 3 (H2020).

Iztok Franko

Diggintravel.com

Iztok Franko je svoj poklicno pot začel v IT-ju, kjer je med drugim opravljal vlogo IT Managerja v ameriški multinacionalki, Colgate-Palmolive in IT direktorja v podjetju Adria Airways. Po prvem stiku z digitalnim marketingom in spletno prodajo, je v podjetju Adria Airways prevzel vlogo direktorja marketinga. Od takrat marketinga, predvsem pa digitala, ni več zapustil.  Trenutno se s spletno rent a car platformo vehicle-rent.com, ki je del skupine Car Target, navdušuje nad izzivom, kako uspeti na globalnem trgu v "travel" industriji. Je ljubitelj analitike, zgodovine in windsurfinga.

Iztok Sila

Jaka Ažman

Soustanovitelj in CMO, Lushna

Jaka Ažman je soustanovitelj in CMO podjetja Lushna, kjer vodi celostno identiteto znamke, B2B strategijo in operativno izvedbo. Lushna je danes prisotna po večjem delu Evrope in ZDA ter velja za eno najbolj inovativnih glamping znamk na področju trajnostnega turizma.

Pred tem je nabiral izkušnje v kreativnih agencijah, raziskovalnih podjetjih in telekomunikacijah, soustanovil pa je tudi dva startupa. Njegovo najljubše in najmočnejše področje je vodenje podjetij skozi fazo rasti – iz malega v večje – s pomočjo jasnega pozicioniranja, premišljenega vrednotenja in komunikacije, ki izstopa. Verjame, da je v svetu povprečja ključno ustvarjati presežke s pogumom, jasno vizijo in dosledno izvedbo.

Jaka Dobnik

Strategy & Operations Consultant, Deloitte

Jaka Dobnik je poslovni svetovalec, ki od leta 2019 deluje znotraj svetovalne hiše Deloitte. Magister mednarodnega poslovanja na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani je izkušnje pridobival v podjetjih Plastika Skaza, Mercator in NLB, med letoma 2016 in 2018 pa je vodil marketinški oddelek podjetja Rog in bil med najzaslužnejšimi za osvežitev legendarne slovenske blagovne znamke.

Jaka Jauh

Direktor službe Trženjsko komuniciranje, Zavarovalnica Triglav

Jaka Jauh je direktor službe Trženjsko komuniciranje v Zavarovalnici Triglav. Že več kot 15 let deluje na različnih področjih prodaje in marketinga. Svoje izkušnje je najprej nabiral v video produkciji, na področju športne industrije in v digitalnem marketingu. V podjetjih najdi.si in kasneje TSmedia je odločneje (v)stopil v digitalno sfero, svet oglaševanja in upravljanja z blagovnimi znamkami. Nato ga je pot zanesla v finančno industrijo, kjer že več kot 13 let deluje na področju marketinga.

V Zavarovalnici Triglav, matični družbi Skupine Triglav, ki je največja zavarovalno-finančna skupina v Sloveniji in regiji Adria, je bil vrsto let odgovoren za področje medijske strategije in medijskega zakupa ter vodenje različnih projektov. Zdaj pa kot direktor službe Trženjsko komuniciranje z osredotočenostjo na stranke, širokim strateškim pogledom in inovativnim pristopom skrbi za razvoj marketinga skozi trženjsko-komunikacijske aktivnosti in krepitev blagovne znamke na ravni Skupine Triglav ter strateške funkcije marketinga, ki z integriranim pristopom prispeva k večji prepoznavnosti, zaupanju, zadovoljstvu in zvestobi strank ter k uresničevanju poslovnih in strateških ciljev Skupine Triglav.

Jaka Jelenc

LCA Expert, Product Sustainability

Jaka Jelenc je po izobrazbi univerzitetni diplomirani inženir kemijskega inženirstva. Od leta 2014 se ukvarja s trajnostnim razvojem ter krožnim gospodarstvom. Specializiral se je na področju implementacije LCA pristopa ter trajnostnih praks. Svoje znanje je izpopolnil v podjetju AquafilSLO, sedaj pa je zaposlen kot LCA ekspert v ESG oddelku Danfoss ClimateSolutions segmenta. Med drugim se izobražuje za EPD presojevalca ter je umeščen na seznam odobrenih LCA strokovnjakov na Spirit Slovenija. Ima tudi svojo svetovalno podjetje Greenium, preko katerega izdeluje LCA-je ter svetuje organizacijam pri implementaciji trajnostnih ter krožnih praks.

Jaka Kladnik

ustanovitelj, Switch to Eleven

Jaka Kladnik je digitalni marketing ekspert z več kot 20-letnimi izkušnjami, Scrum Master, business model designer, Corporate rebel, strokovnjak za uvajanje novih in naprednih načinov dela in transformacije organizacij iz tradicionalno hierarhičnih v progresivne in prihodnost usmerjene organizacije. Leta 2015 je spoznal, da marketing ni strateška funkcija v podjetjih, temveč se ga dojema kot napredno tajništvo, takrat mu je pot prekrižala agilnost. S svojim znanjem in bogatimi izkušnjami že od leta 2015 omogoča posameznikom, ekipam in organizacijam vpogled in pomoč pri implementaciji drugačnega, bolj agilnega, transparentnega in na zaupanju temelječega pristopa k delu.

Jaka Oman

Flow state & LSP method enthusiast, Resna Igra

Jaka Oman je svoje celotno življenje posvetil iskanju flow stanja, čeprav tega do leta 2020 ni vedel. Je ustanovitelj Resne igra, prvi Flow Research Collective certificirani flow coach v Sloveniji in izkušeni LEGO® SERIOUS PLAY® facilitator, ki je svoje znanje o flowu in Lego kocke ponesel že v 8 držav v regiji na več kot 120 delavnicah. Po izobrazbi je tržni komunikolog in izhaja iz marketinga. Na tem področju zadnjih 5 let tesno sodeluje s podjetjem Valicon, kjer dela na razvoju identitet blagovnih znamk in pridobivanju uvidov v razmišljanja kupcev. Sam v flow največkrat pade pri kajtanju na valovih, boardanju pri velikih hitrostih in downhill spustih z gorskim kolesom. Zadnje čase pa vedno večkrat tudi pri igranju kitare.

Jaka Repanšek

Predsednik Oglaševalskega razsodišča

Jaka Repanšek je predsednik Oglaševalskega razsodišča (mandata 2020 / 2022 in 2023 / 2025). V tehnoloških, medijskih, oglaševalskih in internetnih podjetjih deluje že več kot 20 let. Jaka je soavtor zbornika Medijsko pravo, sodeloval je pri zagonu projektov MOSS, NRB in RPB, spisal poglavje o avtorskih pravicah v oglaševanju v zborniku Dobra praksa in predaval na SOF, Akademijah SOZ in izobraževanjih IAB Slovenija. Diplomiral je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, specialistični podiplomski študij evropskega prava pa je opravil na skupnem programu Univerze v Cambridgeu in Pravne fakultete v Ljubljani ter zaključil podiplomski študij MBA v ZDA (CIMBA). V zadnjih letih se poglobljeno posveča področju digitalne regulative EU in sodeluje pri projektih s področja varstva elektronske zasebnosti. Jaka je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj ter visokošolski učitelj na Visoki šoli za poslovne vede in Fakulteti za aplikativne vede. Pogosto predava na konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini. V prostem času je strasten popotnik in športni pilot (PPL).

James Hall

Višji svetovalec & poslovni direktor, PARK - guiding design leaders

James je ustvarjalni vodja z dokazanim ozadjem iz korporativnega oblikovanja, ki je usmerjal, upravljal in dal na trg veliko potrošniških izdelkov po vsem svetu. Vedno je usmerjen k poslu in išče možnosti, kako kapitalizirati in pomagati ljudem sprejeti nove načine razmišljanja ter pridobivanja izkušenj.

James se je pridružil podjetjema GROW in PARK po obsežni karieri v oblikovanju izdelkov v dveh vodilnih svetovnih podjetjih – LEGO in Hasbro. Kot mentor in usmerjevalec pri podjetju GROW ima James zanimivo korporativno zgodovino na področju usmerjanja, vodenja in mentorstva vseh vidikov oblikovanja, tako za posameznike kot za velike svetovne skupine.

Jan Habat

Soustanovitelj podjetja Alternative+

Jan Habat je diplomiral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, med študijem pa se je izobraževal tudi v tujini, in sicer v Kanadi na Queen's University. Na svoji poslovni poti se zavzema za spremembo v industriji zobnih past. Meni, da so trenutne zobne paste zastarele, nezdrave in hkrati škodujejo okolju. Prepričan je, da so zobne paste v tabletkah prihodnost ustne higiene.

Jan Kukovec

Direktor podjetja 916 Hub

Jan Kukovec je vodil revolucijo TikToka in vertikalnih videov v Jadranski regiji. Že več kot štiri leta uporablja napredne tehnologije za ustvarjanje inovativnih vsebin v 916 HUB-u. Z razvijanjem mladih talentov in ustvarjanjem motivirajočega delovnega okolja je postavil sistem produkcije vsebin s svetovno privlačnostjo. Ta sistem sta Jan in ekipa preoblikovala v produkt na platformi hyptT, ki pomaga tudi drugim do uspeha. Ekipa 916 HUB uporablja umetno inteligenco pri ustvarjanju vsebin ter je uspešno lansirala virtualne like in AR filtre za družbene medije.

Jan Omahen

Digitalni kreativni direktor, Luna \TBWA

Jan Omahen je digitalni kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA, kjer že desetletje soustvarja številne večkrat nagrajene projekte za lokalne in mednarodne blagovne znamke. Navdih za svoje delo išče v človeški naravi, internetni kulturi in tehnoloških inovacijah.

Jan Trost

Baritonist, Perpetuum Jazzile

Jan Trost je član vokalne zasedbe Perpetuum Jazzile že od leta 2006. Med leti 2007 in 2018 je bil član upravnega odbora društva in v obdobju 2013 do 2017 tudi predsednik. Sam pravi, da v "prostem času" skrbi za marketing, poslovni razvoj in IT v revizijsko-svetovalnem podjetju Mazars, skupaj z ženo Uršo vodita spletno trgovino Ursanina.si in skrbita za 10-letnega Tineta. Med leti 2003 in 2016 je bil Jan vodja in kasneje direktor oglaševalskih projektov na agenciji Mayer McCann. Skrbi tudi za digitalno podobo vokalne zasedbe Perpetuum Jazzile.

Janez Križan

Director of New Business Development & Innovation, A1

Janez Križan je direktor razvoja novih poslovnih modelov in inovacij v podjetju A1. V dve desetletji trajajoči karieri je spoznal zakonitosti razvoja in implementacije učinkovite korporativne strategije, ki podjetju omogoča nadaljnjo rast in razvoj. Njegova strast je spreminjanje idej v uspešne projekte. V zadnjem obdobju se še posebej posveča novim tehnologijam in prihajajočem omrežju pete generacije.

Janez Rakušček

Izvršni kreativni direktor, Luna \TBWA

Janez Rakušček je v oglaševalski svet vstopil leta 1989, še kot študent na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Prva leta svoje kariere je delal kot tekstopisec, in sicer v agencijah Magenta, Luna inStudio Marketing/JWT, kjer je leta 1995 napredoval najprej na mesto kreativnega direktorja, nato pa tudi v vodjo kreativnega oddelka. Z agencijo Luna \TBWA sodeluje od leta 2001, najprej kot kreativni, danes pa kot izvršni kreativni direktor. Sodeluje z najpomembnejšimi domačimi in mednarodnimi naročniki agencije. V svoji karieri je prejel mnogo mednarodnih in domačih oglaševalskih nagrad (Epica, Golden Drum, SOF, Effie), leta 2011 pa je prejel prestižno priznanje Oglaševalska osebnost leta. Janez je predsednik Art Director's Kluba Slovenija (ADC*SLO) ter član Upravnega odbora Evropskega kluba Art direktorjev (ADC*E), član mnogih slovenskih in mednarodnih žirij ter predavatelj na oglaševalskih festivalih v Evropi in Aziji (SOF, Golden Drum, Kyiv International Festival,ADStars International Festival Busan, Južna Koreja, Ad Black Sea Batumi, KaktusBeograd itd).

Janez Öri

Direktor za marketing in strategijo, Iskratel

Janja Štrumbelj

Ustanoviteljica lePotica

Janja Štrumbelj je po izobrazbi ekonomistka in odnekdaj, uživa v vsem, kar je povezano s kulinariko. Skoraj dve desetletji je bila zaposlena v računovodstvu, nato pa je precej po naključju zajadrala v novinarske vode, kjer je pokrivala področje gastronomije. Vedno bolj je čutila, da lahko vse svoje znanje, izkušnje in sposobnosti najbolje izkoristi v podjetništvu. In tako je prišla do blagovno znamke »le Potica«, pod katero že 9 let peče le in samo potice. Poslovna ideja je prejela številne nagrade, med drugim tudi 1. nagrado Gospodarske zbornice Slovenije za najbolj inovativne podjetniške ideje, zlato priznanje Turistične zveze Slovenije za najboljši kulinarični turistični spominek osrednje Slovenije in certifikat za izdelavo Slovenske potice kot zaščitene tradicionalne posebnosti.  lePotica je bila izpostavljena tudi v slovenskem paviljonu na svetovni razstavi EXPO 2015 v Milanu, sodelovala pa je tudi v prvi sezoni oddaje Štartaj Slovenija. Pred tremi leti so v Ljubljani odprli tudi svojo prvo »potičarno« Butik lePotica.

Janko Hočevar

Ustanovitelj in direktor, Aragon

Janko Hočevar je ustanovitelj in direktor podjetja Aragon. Z več kot 30-letnimi izkušnjami na področju tržnega raziskovanja Janko združuje analitično natančnost s strateško vizijo, da naročnikom – tako domačim kot mednarodnim – pomaga sprejemati informirane poslovne odločitve. Kot diplomirani sociolog je v zadnjih 25 letih osredotočen na strateški razvoj blagovnih znamk, prevajanje poslovnih strategij v učinkovite blagovne znamke ter ustvarjanje novih tržnih priložnosti.

Vodil je razvoj podjetja Aragon v eno vodilnih raziskovalnih družb v regiji. Podjetje je več kot dve desetletji dosegalo dvomestno rast prihodkov, predvsem zaradi inovativnega pristopa in uvedbe naprednih raziskovalnih metod, kot so conjoint analiza, max-diff, ZMET, ORC, eye-tracking in druge. Pod njegovim vodstvom so postali pionirji digitalizacije raziskovalnih procesov.

Jankov pristop temelji na kombinaciji inovativnosti, akademske doslednosti in praktične uporabnosti, kar naročnikom zagotavlja najboljše vpoglede za strateško odločanje.

Jasna Suhadolc

Ustanoviteljica in direktorica, podjetja Actuado

Jasna Suhadolc je ustanoviteljica in direktorica podjetja Actuado, ki je HubSpot Platinum Solutions partner. Svojo več kot 20-letno kariero na področju digitalnega marketinga je začela kot svetovalka za digitalni PR, nato pa se je osredotočila na vsebinski marketing. V zadnjih letih se posveča predvsem digitalizaciji in optimizaciji ključnih procesov marketinga, prodaje in podpore v podjetjih, s poudarkom na odpravljanju ozkih grl ter zagotavljanju nemotenega pretoka podatkov in informacij med oddelki. Njena vloga zajema tako implementacijo HubSpot rešitev kot tudi strateško svetovanje in izobraževanje zaposlenih, da bi podjetja čim bolje izkoristila digitalna orodja za izboljšanje poslovnih rezultatov, izkušnje strank in zadovoljstva zaposlenih. Z zanimanjem spremlja razvoj AI orodij in raziskuje načine njihove uporabe v poslovnem okolju.

Navdušenje nad novimi tehnologijami aktivno deli kot predavateljica na konferencah in prek internih delavnic v podjetjih. Jasna je bila s svojim predavanjem 'Kako AI pomaga marketingašem izboljšati učinkovitost in optimizirati odločitve v praksi' najbolje ocenjena predavateljica B2B konference 2024. Jasna je tudi avtorica knjige Nove priložnosti e-komuniciranja, pogosto vabljena članica strokovnih žirij ter mentorica v različnih združenjih. Ves čas je vpeta v mednarodno okolje. Na temo digitalizacije marketinga, prodaje in podpore je predavala že v več kot 10 državah po svetu.

Jelena Agafonova

BIT-roots

Jelena Agafonova je startup managerka v podjetju Bit-Roots. Podjetje je zagnala Zavarovalnica Triglav, ki z njim cilja na globalne digitalne porabnike. Jelena je bila pred tem v Zavarovalnici Triglav na poziciji tehnološke managerke, kjer je skrbela za poslovne analize in optimizacijo procesov. Za njo je bogata mednarodna kariera, ki jo je prek Finske in Litve pripeljala v Slovenijo, kjer živi in dela od leta 2010.

Jeremy Waite

Chief Strategy Officer, IBM

Jeremy Waite je pred kratkim nastopil novo funkcijo v podjetju IBM, kjer ‎je sedaj Chief Strategy Officer, Pred tem je bil evangelist za podjetje IBM v regiji EMEA ter vodja programov CMO za podjetje IBM po vsem svetu. Potuje po svetu in predava o marketinških in potrošniških trendih ter o revolucionarnih zmožnostih kognitivnega računalništva podjetja IBM v prihodnostih. Izbran je bil za najbolj vplivno osebo na Twitterju za #BigData (slo. veliki podatki) in enega izmed desetih najbolj vplivnih marketinških strokovnjakov na svetu. Pred tem je bil med drugim tudi vodja strategije za Salesforce Marketing Cloud in vodja socialne strategije za Adobe Marketing Cloud. Jeremy je avtor treh knjig, pri čemer je najnovejša #TenWords (slo. Deset besed). Knjiga izbranih citatov in zgodb 140 ljudi, ki so jim zbrani citati spremenili življenje in vplivali na industrije, v katerih delujejo oziroma so delovali. Celoten dobiček od prodaje knjig se zbira za NHS (slo. nacionalno zdravstveno službo), in sicer za nakup inkubatorjev za njihovo neonatalno intenzivno enoto.

Jernej Damjan

Marketing manager, Smučarska zveza Slovenije

Jernej Damjan je izkušen strokovnjak z raznolikim ozadjem v športu, medijih in organizaciji dogodkov. Kot profesionalni smučarski skakalec je zastopal Slovenijo na štirih olimpijskih igrah in osvojil več medalj na svetovnih prvenstvih. Poleg svoje športne kariere je Jernej služil kot policist v športni enoti ter kot član upravnega odbora Smučarske zveze Slovenije. Ima obsežne izkušnje na področju odnosov z javnostmi, upravljanja družbenih medijev in organizacije dogodkov. Jernej je tudi aktiven predstavnik športnikov v mednarodnih organizacijah, kot je FIS, bil je vodja slovenske ekipe na zimskih olimpijskih igrah v Pekingu 2022. Tekoče govori več jezikov in združuje svoje športno znanje z močnimi komunikacijskimi, organizacijskimi in tehničnimi veščinami.

Jernej Pintar

CEO in vodja tehnološke skupnosti, Tehnološki park Ljubljana

Jernej Pintar je CEO in vodja tehnološke skupnosti v Tehnološkem parku Ljubljana, ki je največji ekosistem za komercializacijo tehnologij in znanja. Je diagnostik za izzive podjetij in povezovalec podjetij za poslovna sodelovanja ter izmenjavo dobrih praks (internacionalizacija, marketing, prodaja, vodenje…). Zaradi naboja in prodornosti so mu ScaleUp podjetja nadela naziv 'doc Dynamite', ki ga od takrat v šali, a z marketinškim pridihom, uporablja na dogodkih. Jernej je sicer zgradil že več skupnosti, od študentskih do podjetniških, najbolj pa uživa v ustvarjanju vsebin ter povezovanju ljudi. Svojo izobraževalno pot je zasledoval na United World College na Norveškem, London School of Economics, University of Edinburgh ter jo zaključil z doktoratom na Univerzi v Ljubljani.


O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam