Milan Eržen

Milan Eržen je vodja ekipe Bahrain Victorious, ene izmed petih največjih kolesarskih ekip v svetovni seriji, kjer je aktiven vse od njene ustanovitve. Njegova dolgoletna vpletenost v kolesarstvo vključuje tudi vlogo športnega direktorja pri ekipi Adria Mobil, kjer je med drugim sodeloval s Primožem Rogličem. Pogosto poudarja, da uspeh v kolesarstvu ne temelji zgolj na talentu, temveč na trdem delu, ki se začne že v najstniških letih. Eržen je zagovornik povezovanja kolesarskih ekip za boljši skupni nastop na trgu, saj so ekipe v veliki meri odvisne od sponzorskih sredstev, kar jih loči od večine drugih športov, ki večji del prihodkov prejemajo iz televizijskih pravic.
Milana Simonič

Milena Fornazarič

Milena Fornazarič je diplomirala iz novinarstva in mednarodnih odnosov na FSPN v Ljubljani, opravila MBA na Nizozemskem (The Netherlands Institute for Management, Maastricht, 1990) in magistrirala iz poslovodenja na Poslovni šoli Bled (2006). Doktorirala je iz trženja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na temo odnosov mladih do spletnega oglaševanja. Poklicno pot je začela kot novinarka gospodarske in zunanjepolitične redakcije Dela, bila vodja projektov na Poslovni šoli Bled ter več kot deset let direktorica projektov, izvršna direktorica in direktorica dveh oglaševalskih agencij (Studio Marketing, Luna). Deset let je bila direktorica takrat največjega medijskega zakupnika družbe Media Pool in programska direktorica mednarodnega seminarja o medijskih trendih SEMPL. Od leta 2010 je v svojem podjetju Arista svetovalka za medijske in strateške projekte, svetuje pri reorganizaciji trženja in vodenja v več slovenskih medijskih hišah, agencijah in podjetjih. Je specialistka za medijski zakup, marketinške strategije in vodenje. Svetovala je tudi upravam več podjetij v prodajnih postopkih. Je habilitirana predavateljica na visokošolskem študiju trženja na Visoki šoli B2 pri predmetih Integrirane tržne komunikacije, Odnosi z mediji, Mediji in branding, na Katoliškem inštitutu ter na magistrskem študiju marketinga Fakultete Doba v Mariboru.
Miloš Suša

Miloš Suša kot vodja spletnih medijskih specialistov v družbi iPROM že več kot dvanajst let vodi in razvija uspešne oglaševalske strategije za domače in tuje blagovne znamke kot so UniCredit banka, Hyundai, Mömax, Bosch, Microsoft, Petrol, A1 in druge. Njegovo delo obsega širok spekter specializiranih področij, med katerimi so programatični zakup, prikazno oglaševanje, digitalna transformacija in poglobljeno razumevanje zahtev sodobnega potrošniškega sentimenta.
Miran Ališič
.jpg)
Miran Ališič je dolgoletni novinar in komentator formule ena. Njegova kariera pa ni povezana samo s športom, od 25. junija do septembra 1991 je kot akreditirani novinar poročal za švicarski radio Radio Z (Zürich) o osamosvajanju Slovenije in vojni na Hrvaškem.
Med 1991–95 je bil urednik športne redakcije pri časopisu Slovenske novice, od 1991–94 urednik športa revije Avto magazin, od 1994–2002 lastnik in urednik revije Grand prix magazine, od 2001–02 urednik revije Playboy Slovenija. Kot komentator formule 1 je bil zaposlen na POP TV (od 1996 do 2009) in na RTV Slovenija (od 2011). Do konca 2013 je bil prisoten na 390 dirkah Formule 1. Kasneje je za RTV Slovenija prenašal tudi tekme svetovnega pokala v alpskem smučanju.
Mirella Miškič

Mirella Miškič je direktorica NLB Kontaktnega centra. Del NLB Skupine je že od devetnajstega leta, ko se je kot pripravnica zaposlila v NLB d.d. Usposabljali so jo za tržnico, vendar sta njen mentor in izpitna komisija ob pripravi pripravniške naloge prepoznala, da je njeno pravo področje marketing. Do leta 2008 je v centralni hiši NLB d.d. pridobila bogate izkušnje na petih različnih delovnih mestih.
Mirella je priznana strokovnjakinja za razvoj prodajnih kanalov, upravljanje marketinga, digitalizacijo, razvoj CRM sistemov, strategijo in izvedbo uporabniške izkušnje, strateško upravljanje, poslovno načrtovanje ter vodenje. Svojo strokovnost dopolnjuje z več kot 200 izvedenimi prodajnimi in motivacijskimi treningi. Je izkušena vodja, usmerjena v ljudi in doseganje rezultatov. Njena formalna izobrazba vključuje magisterij iz ekonomije na Gea College, trenutno pa nadgrajuje svoje znanje z MBA študijem na IEDC Bled School.
Mirnes Jusufović

Miro Košutnik

Mitja Jereb

Mitja Jereb, strateški direktor naročnikov in svetovalnega oddelka, z več kot 20 let izkušenj s področja marketinga, tako na strani agencij, medijev kot naročnikov. Ves čas je usmerjen v digitalni marketing in učinkovito digitalno transformacijo komunikacije, produktov in poslovnih modelov. Med drugim je bil direktor marketinga na najdi.si in Tsmedia, strateški direktor v agenciji Renderspace in direktor marketinga v visoko tehnološkem podjetju Eligma. Je eden soustanoviteljev IAB Slovenija in prve konference o digitalnih komunikacijah v Sloveniji Diggit. V svoji karieri je delal z naročniki iz zelo različnih branž, kot so na primer Telekom Slovenije, Petrol, NLB, Zavarovalnica Triglav, Rutar, BTC City, Vrhovno sodišče RS...
Mitja Jermol

Mitja Petrovič

Mitja Petrovič je v svoji bogati marketinško-oglaševalski karieri soustanovil oglaševalsko agencijo PAN, ki je v sredini devetdesetih postala ena najkreativnejših agencij na trgu. Kot kreativni direktor je leta 1998 osvojil prestižno nagrado agencija leta. Bil je tudi generalni direktor ter “creative chairman” Skupine Publicis v Sloveniji. Bil je član upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice, član strokovnega sveta tekmovalnega programa SOF in član žirij raznih domačih in tujih oglaševalskih festivalov, kot so New York advertising festival, Golden Drum, The Cup, Effie, Eurobest, SOF…
Marca 2010 je prejel najvišje stanovsko priznanje Oglaševalska osebnost leta. Isto leto je v Parizu, kot edini Evropejec, osvojil nagrado Publicis Lions za posebne dosežke pri razvoju agencije.
Mitja Tuškej

Mitja Tuškej je dolgoletni Formitasov strateg tržnih znamk in partner. Svojo pot je začel kot direktor projektov, med leti 2012 in 2019 nadaljeval kot direktor medijske agencije. Vsa ta leta pa je bil tudi strateg tržnih znamk. Mitja je soavtor in sokreator projekta Štartaj Slovenija, ki je svojo uspešnost dokazal z letošnjim Zlatim Effie-jem, Tuškejev prispevek pa je bil ovrednoten s posebno Effie nagrado za projekt, ki je v svoji izvedbi najbolje uporabil podatke. Za svoje strateško delo je v letu 2022 prejel prestižno nagrado in naziv oglaševalske osebnosti leta.
Strokovnost, analitika in poglobljeni vpoglede v znamke in potrošnike so njegova specialnost. Dokaz, da veliko ve in zna sta tudi njegovi dve knjigi. Prva »Brez frendov ni brendov« je bila proglašena za marketinško knjigo leta 2015, druga »Hokus pokus: fokus« prav tako velja za odlično delo o znamčenju.
Mišo Duplančič

Mišo Duplančič je izkušen vodja na področju upravljanja produktov, ki je tudi uspešno vodil ekipo v podjetju NiceLabel, kjer je imel ključno vlogo pri rasti in prodaji podjetja ameriškemu zasebnemu kapitalu leta 2020. Po integraciji s podjetjem Loftware je postal VP za upravljanje produktov v celotni organizaciji Loftware, kjer je vodil ekipo za izdelke, ki šteje več kot 20 članov, ter upravljal portfelj produktov, ki letno generira 100 milijonov dolarjev prihodka. Sedaj deluje kot konzultant, specializiran za produktno strategijo in pobude za rast.
Mojca Avšič

Mojca Avšič je izvršna direktorica marketinga in digitalne prodaje v skupini Petrol. Ima bogate izkušnje iz vodenja trženja v največjih slovenskih podjetjih, kjer je pustila močan pečat na področju strateškega marketinga, digitalne preobrazbe in inovacij.
Karierno pot je začela v Mercatorju, kjer je med drugim delovala kot izvršna direktorica marketinga in razvoja na ravni skupine, nato pa je svoje izkušnje nadgrajevala v Drogi Kolinski (Atlantic Grupa) in Telekomu Slovenije kot direktorica marketinga za množični trg. Pred prihodom v Petrol je bila odgovorna za strateški marketing NLB Skupine, kjer je vodila ključne projekte na področju znamčenja in digitalizacije.
Mojca je izjemno ciljno naravnana in usmerjena k doseganju konkretnih rezultatov. Odlikuje jo moč učinkovitega povezovanja ekip, pri čemer združuje strokovno znanje z energijo za doseganje presežkov. Aktivno sodeluje v marketinški skupnosti, bila je predsednica Effie Slovenija 2016, dvakratna članica upravnega odbora Združenja oglaševalcev ter predsednica UO Združenja oglaševalcev v letih 2020/2021. Med letoma 2014–2017 je bila tudi članica UO Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), od leta 2023 pa je članica komisije za Marketinško odličnost. Leta 2011 je prejela priznanje Marketinška direktorica leta (DMS).
Pod njenim vodstvom je Petrol leta 2024 osvojil veliko nagrado za Marketinško odličnost. Družba je bila finalistka v vseh kategorijah, v kategoriji "Odličen korak pred drugimi" pa je zmagala s svojo inovativno in celostno prenovljeno mobilno aplikacijo Petrol GO, ki je navdušila s svojo funkcionalnostjo in uspešnostjo implementacije.
Mojca Grošelj

Mojca Grošelj deluje kot vodja marektinga v podjetju M Sora, kjer vodi tri blagovne znamke, tako za B2B in B2C segment. Pred tem je vila zaposlena v podjetju Danfoss, segmentu Heating, kjer se ukvarjajo z izdelki za ogrevanje, od radiatorskih termostatov, do toplotnih postaj za daljinsko ogrevanje. Kot višji vodja v digitalnih komunikacijah, ki je del mednarodnega/globalnega oddelka Digital Business, je skrbela predvsem za postavljanje komunikacijskih strategij in za razvoj marketinških orodij ter kampanj s poudarkom na digitalnih orodjih. Posvečala se je tudi vsebinski strategiji za različne digitalne kanale, pripravljala kampanje za promocijo novih izdelkov in pomagala pri načrtovanju uporabniške izkušnje za določena orodja.
Mojca Markizeti

Mojca Markizeti ima 20 let izkušenj z implementiranjem načel trajnostnega razvoja v podjetja in skupnosti, z razvojem poslovnih strategij, managementom sprememb v podjetjih, managementom inovacij. Po delu na Uradu Varuha človekovih pravic je delala na IEDC – Poslovni šoli Bled, kjer je vodila Društvo Združenih narodov za trajnostni razvoj (UN Global Compact). V okviru slovenske mreže UNGC, je svetovala podjetjem, na področju uvajanja strategije trajnostnega razvoja, oblikovanja dolgoročne strategije, trendov in rizikov prihodnosti, sodelovala pa je tudi z vladnimi telesi pri pripravi strategije 2030 in aktivnostih v prehodu v nizkoogljično družbo.
Že peto leto dela kot vodja trajnostnega razvoja v Iskraemeco, d.d, kjer je strateški partner vodstvu podjetja. Iskraemeco, slovensko globalno podjetje, ki se ukvarja s pametnim merjenjem in rešitvami energetskega management je leta 2015 pristopilo iniciativi “Pošteni števec”, v okviru katere skupaj s partnerji in deležniki v svoji industriji zasleduje visoke cilje vpeljevanja principa “poštene trgovine”, razogljičenja gospodarstva, občutnega zmanjšanja porabe resursov in izobraževanja svoje in širše industrijske panoge o pomembnosti teh ciljev, metodah in rešitvah. Na podlagi rezultatov je Iskraemeco uspešno utrdil svojo znamko, strategija razvoja in sprememba poslovnega modela, pa je pogosto predstavljena kot dobra praksa na raznih konferencah, EU projektih. Iskraemeco je v letu 2018 za spremembo poslovnega modela in vpliv na svoji industrijo prejel dve nagradi: nacionalno priznanje GZS, Zlata inovacija in mednarodno priznanje za eno boljših praks implementacije globalnih ciljev trajnostnega razvoja.
Mojca Pesendorfer

Mojca Pesendorfer, univ. dipl. komunikologinja, je v Atlantic Grupi odgovorna za razvoj kategorije delikatesnih namazov in strategijo znamke Argeta. Njena strast so prebojni vpogledi, ki so osnova za nadaljnjo rast kategorije in znamke. Pri uresničevanju identificiranih poslovnih priložnosti vodi in sodeluje s širokim interdisciplinarnim timom, ki povezuje vodstvo, R&D, operacije, nabavo in finance ter tako skrbi, da bo Argeta uspešno rastla tudi v prihodnosti.
Pred tem je v Publicis Groupe Slovenia vodila oddelek strateškega načrtovanja, kjer je skrbela za strateško inovativnost in efektivnost komunikacijskih rešitev, ki jih je pripravljala agencija. V svoji 10-letni karieri v agenciji je pridobila bogate izkušnje pri svetovanju naročnikom agencije pri njihovih marketinških in komunikacijskih izzivih, kot so oblikovanje strategij tržnih znamk, oblikovanje in lansiranje novih poslovnih modelov, izdelkov in znamk ter zagotavljanje učinkovitosti marketinških aktivnosti.
Svojo kariero je sicer začela v Bruslju kot projektni vodja v neprofitni organizaciji, ki povezuje in spodbuja razvoj več kot 50.000-ih Evropskih študentskih podjetij.
Monika Schulze

Nada Drobnič

Nadja Železnik

Nastja Horvat Ižanc

Nastja Horvat Ižanc je digitalna direktorica v agenciji OMG d.o.o. z večletnimi izkušnjami s področja celostnega marketinga. Specializirana je za razvoj strategij, spletno upravljanje blagovnih znamk, ustvarjanje učinkovitih oglaševalskih pristopov ter oblikovanje prepoznavnih kampanj v lokalnem in mednarodnem okolju. S kombinacijo analitičnega načrtovanja in kreativnih rešitev vedno stremi k doseganju odličnih rezultatov v hitro spreminjajočem se digitalnem svetu.
Nastja Mulej

Nastja Mulej, univ. dipl. ekonomistka (bančništvo in finance ter marketing), univ. dipl. sociologinja (analitsko-teoretska smer), mag. komunikologije (trženjsko komuniciranje), je začela kariero na fakulteti, nadaljevala v medijih in vrsto let preživela v mednarodni agenciji kot vodja oddelka za nove ideje, kjer je zaposlene v desetih državah spodbujala h kreativnosti. Aktivna je bila tudi na področju odnosov z javnostmi in tekstopisja.
Od leta 2006, ko je dobila prvi certifikat za poučevanje de Bonovih metod, kot svetovalka, predavateljica in moderatorka ljudi na področju jugovzhodne Evrope uči in vodi pri njihovih procesih, da bi hitreje in lažje prišli do svežih, uporabnih idej, načrtovali svojo prihodnost ter timsko sodelovali. Je edina licencirana Master trenerka de Bonovih metod razmišljanja (učiteljica učiteljev), ena od 26-ih na svetu. Leta 2022 je bila izbrana za najboljšo predavateljico, kar potrjuje njeno predanost kakovostnemu izobraževanju. Nastja je tudi pobudnica številnih dogodkov in konferenc na temo kreativnosti ter inovacij.
Nataša Briški

Mag. Nataša Briški je soustanoviteljica in odgovorna urednica medijske mreže Metina lista. S podcasti se ukvarja že več kot 10 let. Soavtorica in sovoditeljica podcastov Metin čaj, LD;GD in Evropska četrt. Je strateška svetovalka s področja učinkovitega komuniciranja z mediji in upravljanja družbenih omrežij. Diplomirana univerzitetna novinarka in magistrica politologije z več kot 25-letnimi izkušnjami iz različnih medijev. Od leta 2012 vodi ekipo neodvisne spletne mreže Metina lista.
Nataša Japelj

Mag. Nataša Japelj je strokovnjakinja za korporativni marketing s 15 letnimi izkušnjami v mednarodnem poslovnem okolju. Področja, na katerih najraje deluje in spreminja ustaljene vzorce na boljše: identitete blagovnih znamk, agilni marketing, kripto in ICO, gradnje učinkovitih teamov in sodelovanja, fleksibilnost in večopravilnost, B2C & B2B.
Nataša Mithans

Mag. Nataša Mithans ima več kot desetletne izkušnje s področja poslovnega svetovanja. Kalila se je v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney in svetovala vodilnim podjetjem v Sloveniji, Nemčiji, Hrvaški in Makedoniji. Nato šla na naročniško stran in kot direktorica marketinga in prodaje na IEDC-Poslovni šoli Bled reorganizirala prodajo in marketing ter vpeljala različne projekte s področja digitalnega marketinga z namenom povečanja učinkovitosti marketinških aktivnosti in približevanja končnemu uporabniku. 2013 se je pridružila svetovalskemu oddelku Pristopa, kjer je kot direktorica naročnikov delala z največjimi regijskimi podjetji na področju zasnove marketinških strategij, priprave novih poslovnih modelov in digitalizacije marketinga. Bila je tudi strateška direktorica na Renderspace-u, njen glavni fokus pa je bila podpora podjetjem v procesu digitalne transformacije in uporabe digitalnih pristopov za izboljšanje kupčeve izkušnje.
Nataša Sernc

S skoraj trinajstletnimi izkušnjami v bančnem sektorju, od tega 9 let v marketingu, je imela Nataša Sernc priložnost povezovati dinamiko trendov z razvojem novih bančnih storitev/poti, biti del zmagovalnih integriranih trženjsko-komunikacijskih pristopov ter udejanjati marketinške principe skozi različne strateške projekte (pripojitev bank, strateška partnerstva, izboljšanje prodajne učinkovitosti). Na svoji poti nadgrajuje in povezuje marketinške vsebine z ostalimi znanji (Šola inoviranja, treningi poslovnih veščin) ter s tem skuša razbiti kak trd oreh iz marketinške kratkovidnosti, ki je še danes nemalokrat kje zakoreninjen. Dragocena strokovna in življenjska izkušnja jo povezuje tudi z Italijo, kjer je končala podiplomski program bančništva in podjetništva ter nadgrajevala svoje znanje v ekipi Brand Managementa v Skupini UniCredit, opremljena z novim pogledom na področjih razvoja in pozicioniranja globalne blagovne znamke, rebrandinga ter sponzorske aktivacije UEFA Champions League.
Nataša Češnovar Gregorc

Nataša Češnovar Gregorc, direktorica raziskav in razvoja v strateško poslovni enoti delikatesnih namazov v Droga Kolinski, članici Atlantic Grupe, je svojo kariero začela pri multinacionalki Unilever, zadnjih 15 let pa deluje v okviru blagovne znamke Argeta. Ker ima zelo rada nove izzive, je kot vodja blagovne znamke in marketinga v prvih desetih letih pokrivala kar 15 različnih trgov. Je zelo vedoželjna, zato se stalno izobražuje in raziskuje nova področja. Prav zaradi tega ji je delo v R&D oddelku, v katerem deluje zadnjih 5 let, pisano na kožo. Ker do marketinga še vedo čuti neizmerno ljubezen, povezuje znanje iz te stroke z R&D-jem, kar ji omogoča širino in iskanje novih idej za nove izdelke. Poleg raziskav in razvoja v strateško poslovni enoti vodi tudi področje trajnostnega razvoja. Zadnja tri leta se intenzivno ukvarja s projektom implementacije trajnostnega razvoja pri blagovni znamki Argeta ter išče rešitve kako lahko tudi blagovna znamka pripomore k bolj trajnostnem poslovanju.
Nebojša Čurović

Nebojša Čurović je strokovnjak na področju povezovanja medijev in športa. Bil je športni producent na RTV v obdobju 1992-2007 in vodja nekaterih največjih projektov na področju športne TV produkcije v Sloveniji. Od leta 2007 deluje kot neodvisni strokovnjak in svetovalec za področje športne TV produkcije, TV oglaševanja v športnih programih in športnega sponzorstva.
Leta 2011 je ustanovil podjetje EIDOS d.o.o., specializirano za strateško upravljanje medijskih in sponzorskih projektov, optimizacijo naložb na tem področju, merjenje in evalvacijo sponzorske izpostavljenosti na TV ter izdelavo celostnih ROI ocen in poročil sponzorskih projektov. Podjetje sodeluje z nekaterimi med največjimi lastniki sponzorskih pravic in sponzorji na trgu.
Neil Morley

Neil Morley je izkušen mednarodni trženjski strokovnjak, ki je delal za velike mednarodne avtomobilske blagovne znamke, s svojo agencijo pa opravlja lastno specializirano svetovalno dejavnost ter deluje kot samostojni ustvarjalec vsebin in založnik. Z ozadjem iz prodaje avtomobilov in razvoja trgov, za prestižne blagovne znamke, vključno z blagovnima znamkama Bentley in Triumph Motorcycles, ima Neil edinstven pogled na trženje ter kako lahko spremeni prodajo in finančne rezultate. Živel in delal je v Evropi in Ameriki, neposredno pa je delal v več kot 30 različnih državah. Od leta 2014 je Neil direktor trženja pri vodilnem proizvajalcu avtodomov, podjetju Adria Mobil. V tem in mnogih izkušnjah iz preteklih let, ko je delal v najsodobnejših proizvodnih obratih, najde navdih za „vsebino“. V srcu je Neil ustvarjalec, navdihujoč komunikator in pisatelj, s strastjo do učinkovitega trženja.
Nejc Gole

Nejc Gole je namestnik urednika gospodarske redakcije pri časopisu Delo, kjer deluje že od leta 2008. Je izkušen novinar in analitik gospodarskih tem. Po izobrazbi je magister novinarskih študij, v svoji karieri pa se je uveljavil kot eden najprodornejših glasov slovenskega gospodarskega novinarstva. Za svoje delo je prejel več priznanj, med drugim nagrado Društva novinarjev Slovenije za dosežke mladih novinarjev (2012) ter nagrado za izjemne novinarske dosežke kot član ekipe #PanamaPapers (2016). V zadnjih letih je s svojimi analizami in komentarji pomembno prispeval k razumevanju ključnih gospodarskih vprašanj, od energetike do nepremičninske politike. Nejc Gole je tudi reden gost in moderator na poslovnih dogodkih, kjer s svojim znanjem in vprašanji odpira pomembne razprave o prihodnosti slovenskega gospodarstva.
Neli Sulič

Neli Sulič je diplomirala na fakulteti za Management v Kopru. V času študija se je dodatno izpopolnjevala na Portugalskem. Po študiju se je zaposlila na Fructalu v sektorju za marketing, kot vodja blagovne znamke in delala na več odmevnih promocijskih kampanjah za proizvode. Že osem let z veliko entuziazma in prizadevnostjo ter poglobljenim delom na področju vsebinskega marketinga vodi različne blagovne znamke predvsem pa Frutabelo. Kot državna mladinska prvakinja v gimnastiki je lahko pri mnogih marketinških akcijah uporabila številne športne izkušnje in jih združila s poslovnimi, kar se je še najbolj izrazilo pri sodelovanju s Kolesarsko zvezo Slovenije, s katero so ustvarili navdihujočo zgodbo sponzorskega sodelovanja, ki presega tradicionalne okvire finančne podpore. Skupaj nagovarjajo potrošnike tudi k aktivnemu življenjskemu slogu. Sponzorska platforma Frutabela Lab je bila leta 2015 nagrajena s Sporto Awards, kot najboljša sponzorska aktivacija v regiji, pri njej pa je bila Neli vitalni operativni člen projekta.
Nenad Senić

Nenad Senić je kreator in urednik številnih tiskanih in digitalnih korporativnih medijev. Od leta 2014 dela kot uredniški direktor v agenciji PM, poslovni mediji. Od leta 2011 je evropski urednik vodilne svetovne revije na področju vsebinskega marketinga Chief Content Officer. Po raziskavi portala Onalytica sodi med vodilnih sto vplivnežev na področju vsebinskega marketinga na svetu. Lani je bil član žirij za slovenske, ameriške in britanske nagrade za vsebinski marketing, letos bo spet član žirije za ameriške nagrade in prvič član žirije SOF. O vsebinskem marketingu je, poleg v Sloveniji, predaval tudi v ZDA in Avstraliji, leta 2015 pa je že povabljen na Poljsko in v Makedonijo. Revija pHARMONIA podjetja Sonara, ki jo je urejal, je leta 2013 v ZDA prejela zlato nagrado za vsebinski marketing kot najboljša korporativna publikacija na področju zdravstva/medicine. Nenad Senić izstopa tudi po obsežni zasebni zbirki tiskanih korporativnih medijev z vsega sveta.
Neža Ilovar

Neža Ilovar se je takoj po zaključku študija znašla v digitalnih vodah. Vse skupaj se je začelo v slovenskem podjetju Studio Moderna, kjer je dodobra spoznala, kako poteka delo v hitrejšem B2C poslovnem svetu. Pozneje je dobila odlično priložnost za selitev na Dansko ter ogromno novih izzivov v B2B podjetju, ki ima preko 25.000 zaposlenih. Način razmišljanja in dela se je precej spremenil, kljub vsemu pa opaža, da je vsem podjetjem skupna potreba po digitalizaciji. V digitalnem svetu zaradi nenehno spreminjajočih se potreb nikoli ne zmanjka izzivov, zato je to prostor, kjer se vidi tudi v prihodnosti.
Nik Istenič

Nik Istenič je po izobrazbi diplomirani ekonomist, trenutno opravlja še magisterij na Ekonomski fakulteti. Že od nekdaj je vpleten v družinsko podjetje, kjer opravlja razna dala, od proizvodnje do marketinga in prodaje. Letos marca sta z bratom Markom, ki je inženir agronomije, pridobila naziv sommelier 1. stopnje pri društvu Sommelier Slovenije. Trenutno z bratom počasi prevzemata podjetje, kjer bosta še naprej strmela k visoki kvaliteti penin, ohranjanju tradicij ter tudi razvijanju inovaciji na slovenskem vinskem svetu.
Nika Frece

Nika Frece »diha marketing« že od študentskih let, ko je bila sprva aktivna članica, nato pa še predsednica Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS). Ima večletne izkušnje iz organizacije dogodkov, produkcije televizijskih oglasov, vodenja projektov, koordinacije internih ekip in upravljanja naročnikov. Kot vodja projektov v agenciji Luna TBWA uživa pri grajenju produktivnih odnosov z mednarodnimi naročniki.
