Tamara Langus

Tamara Langus je komunikologinja, ki se zadnjih enajst let ukvarja predvsem s spletnim marketingom. Pred tem je bila tekstopiska in spletna urednica v oglaševalskih in digitalnih agencijah. Zadnjih šest let je delala kot svetovalka za spletni marketing in urednica družbenih omrežij pri Turizmu Ljubljana, kjer je dosegala odlične rezultate ter snovala kampanje z domačimi in tujimi vplivneži. Za podjetja pripravlja izobraževanja o poslovnem komuniciranju prek družbenih omrežij in o marketingu z vplivneži.
Tamara Pavasović Trošt, PhD

Sociologinja doc. dr. Tamara Pavasović Trošt je magistrirala iz političnih znanosti na ameriški univerzi Syracuse in doktorirala na Harvardu, kjer je leta 2008 kot prva sociologinja prejela nagrado za odličnost za svoje pedagoško delo. Kot raziskovalka je bila nekaj časa zaposlena tudi na univerzah v Gradcu in na Princetonu. Leta 2018 je na London School of Economics prejela tudi nagrado za najboljši članek iz nacionalizma. Zasebne in profesionalne odločitve ter možnosti, ki jih je dobila z docenturo na ljubljanski ekonomski fakulteti, so jo pripeljale v Slovenijo. V svojem znanstvenem delu se veliko ukvarja z vprašanji nacionalizma, identitetnih politik in vrednotami mladih.
Tamara Valenčič

Tamara Valenčič je strokovnjakinja na področju razvoja in upravljanja talentov, organizacijskega designa in HRMja ter komuniciranja. Ima bogate izkušnje s povezovanjem dveh strok – HRM in komunikacij, ki jih povezuje v oblikovanje in postavljanje organizacijskih kultur, ki temeljijo na učinkovitosti in vključevanju sodelavcev. Danes je samostojna svetovalka na področju strateškega HRMja ter dobra poznavalka visokotehnoloških okolij in specifik trga IT talentov.
Je tudi aktivna članica, mentorica in predavateljica v številnih strokovnih združenjih, soustvarjalka BEEP Instituta in ustanoviteljica ter organizatorka srečanj skupine »HRM in the New World«, ki združuje preko 1600 HR strokovnjakov in drugih napredno mislečih ljudi.
Tamara Vilhar

Tamara Vilhar je po študiju družboslovne informatike svojo poslovno pot nadaljevala v telekomunikacijah, kjer je izkušnje pridobivala na področju raziskav blagovnih znamk, zadovoljstva uporabnikov, oblikovanja novih produktov. V podjetju Atlantic Grupa je zadolžena za raziskave v strateškem poslovnem področju Delikatesnih namazov, kjer upravljajo z blagovnima znamkama Argeta in Bakina Tajna. Pokriva področje strateških, potrošniških in produktnih tematik.
Tanja Kavran

Tanja Kavran je izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije, s 25-letnimi izkušnjami v marketingu. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na smeri trženje. Svojo pot je že kot študentka začela v tržnih raziskavah, najprej v Studiu marketing, pozneje v podjetju Gral-Iteo. Poslovno pot je nadaljevala kot vodja marketinga v podjetju Unichem in se za tem posvetila samostojnim projektom. Od leta 2006 vodi Društvo za marketing Slovenije, z ambicioznim ciljem, da bo CMO funkcija prisotna v 40 % uspešnih slovenskih podjetij. Kot aktivna članica Združenja Manager Slovenije in članica Sveta Gazela prispeva k razumevanju vloge marketinga kot gonila rasti.
Tanja Picek

Tanja Picek je vodja projektov in DPO pri Pro Plus. Uspešna strokovnjakinja na področju marketinga in prodaje z večletnimi izkušnjami. Vodi jo strast do marketinga, brandinga, strateškega načrtovanja in svetovanja. Ima bogate izkušnje s področja odnosov s strankami, poslovnega razvoja, tržnih raziskav, analize konkurence ter razvoja digitalnih in novih medijskih strategij. Zagotavlja rezultate v sodelovanju s širšimi timi, učinkovito deluje pod pritiskom ter ima odlične vodstvene in komunikacijske veščine v medkulturnem okolju.
Tanja Subotič Levanič

Tanja Subotić Levanič je strokovnjakinja na področju marketinga in komunikacij. Nenehno zasleduje zastavljeno vizijo, strateške cilje ter skrbi za umestitev komunikacijskih projektov v celoten poslovni sistem. Pri svojem delu je natančna, metodična in obvlada pomembne prvine krizne in interne komunikacije. Verjame v moč interakcije in dela v ekipah.
Skoraj desetletje je skrbela za marketing in komunikacijo v podjetju IBM, pridobljene izkušnje pa zdaj izkorišča pri delu v Pivovarni Laško Union. Je tudi predsednica sekcije mladih managerjev znotraj Združenja manager.
Tanja Vidmar Šinigoj

Mag. Tanja Vidmar Šinigoj je svojo izobrazbo zaključila na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, po nekaj letih prakse, pa je svojo izobraževalno pot nadaljevala na podiplomskem študiju.
Svoje teoretično znanje je nadgradila, saj je v svoji poklicni karieri vodila številne projekte v marketingu. V Fructalu, vodilnem slovenskem proizvajalcu sokov, žitnih rezin in otroške hrane, je zaposlena 16 let, od tega 12 let v dinamičnem okolju marketinga in sicer najprej kot brand manager, nato pa kot odgovorna, učinkovita in ciljno orientirana vodja marketinga. Pri svojem delu se dnevno srečuje s postavljanjem vizije, strategije in dolgoročnih ciljev blagovnih znamk, ter z vodenjem in koordiniranjem projektov na ključnih blagovnih znamkah Fructala, ki so vodilne v Sloveniji, nekatere pa tudi v regiji.
Zna se izražati in kreirati privlačne kampanje, ki dosežejo želene cilje. Kot zunanji strokovnjak svoje znanje občasno deli s študenti marketinga. Verjame v premišljene inovacije, podprte z optimizmom znotraj ekipe in s celovito tržno-komunikacijsko kampanjo.
Tatjana Novak

Tatjana Novak vsak dan s svojo ekipo sodelavcev vpliva na orodja in tehnike odnosov z javnostmi. Je ustanoviteljica in direktorica podjetja Press clippinga, partnerica podjetij v regiji Adriatik. Članica in organizatorica 40. kongresa svetovnega združenja podjetij medijske inteligence FIBEP ter članica svetovnega združenja za merjenje in vrednotenje komunikacij AMEC, gostja predavateljica na Univerzi v Mariboru na Oddelku za medijske komunikacije ter predavateljica gostja Alma Mater Europe – EMC na doktorskem programi Strateški komunikacijski management.
V zadnjih 25. letih se srčno posveča nenehnim tehnološkim inovacijam, letos v pričakovanju nove programske opreme, ki jo razvijajo skupaj z znanstveniki in strokovnjaki iz Fakultete za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani.
Tatjana Zidar Gale
Teodor Štimec

Teodor Štimec je direktor in solastnik spletne trgovine Optics Trade, ki prodaja športno optiko v več kot 100 držav sveta. Njegova ekipa vodi več kot 10 blogov, na njihovem YouTube kanalu, ki ima že skoraj 7.000 naročnikov, je 2.547 videoposnetkov, ki imajo več kot 9 milijonov ogledov.
Teodor se že od nekdaj udejstvuje na več področjih, zato ga je pot zaradi navdušenosti nad spletom po končanem doktorskem študiju na fakulteti za strojništvo zanesla v spletni marketing. Ker je odprt novim idejam, od njega nikoli ne boste dobili odgovora 'ne'.
Tilen Kegl

Tilen Kegl je marketingar, ki je začel kot kreativec v slovenskih oglaševalskih agencijah, pomagal več kot desetim Kickstarter projektom, zadnjih 8 let pa se najbolje počuti v visokotehnoloških podjetjih v tujini. Med drugim je bil del ekipe na dunajski Bitpandi, ki je postala najhitreje rastoči startup v centralni evropi, partner in vodja rasti v podjetju LimeWire, zdaj pa vodja vsebine in skupnosti na danskem samorogu Synthesia.
Tilen Marčič

Tilen Marčič je strateg za performance oglaševanje z desetletnimi izkušnjami v digitalnem marketingu. Kariero je začel na strani naročnika v e-commerce segmentu, kjer je hitro pridobil praktične izkušnje z vodenjem oglaševalskih kampanj in optimizacijo digitalne prisotnosti. Pot ga je nato vodila v agencijsko okolje, kjer se je kot medijski planer poglobil v strategije zakupa medijev, načrtovanje kampanj in analitiko. Danes kot del ekipe Pristop Media razvija in upravlja celostne digitalne oglaševalske strategije za različne naročnike. Specializiran je za podatkovno podprto načrtovanje, optimizacijo medijskih investicij in iskanje učinkovitih rešitev, ki naročnikom prinašajo dolgoročno vrednost.
Tilen Travnik

Tilen Travnik je COO pri podjetju DLabs, kjer svoje 15-letne izkušnje s področja agilnega vodenja uporablja pri optimizaciji razvojnih procesov internetnih produktov. Kombiniranje znanj iz raziskovalne sfere, MBA in vitkega podjetništva mu omogočata, da hitro izboljšuje razvojne procese tako v korporacijah kot v mladih podjetjih.V zadnjih petih letih je uspešno preobrazil vodstva in ekipe v več kot 20 podjetjih tako doma kot v Veliki Britaniji. Trenutno je svetovalec za razvoj v petih od njih.
Timi Zajc
.png)
Timi Zajc je izjemno uspešen slovenski smučarski skakalec, ki je osvojil številne prestižne naslove na domačih in mednarodnih tekmovanjih. Med drugim je olimpijski prvak v mešani ekipni tekmi ter svetovni prvak v smučarskih skokih, tako posamično kot ekipno. Timi se ponaša tudi z izjemnim dosežkom, saj je prvi Slovenec, ki je osvojil vseh 10 državnih naslovov v različnih starostnih kategorijah. Timi je znan po svoji vztrajnosti, tehnični dovršenosti in sposobnosti obvladovanja pritiska na najvišji ravni tekmovanj.
Timo Elliott

Tina Beckmann

Tina Beckmann se je Atlantic Grupi leta 2019 pridružila z izkušnjami s področja upravljanja s produkti in mednarodne prodaje. Tina je odgovorna za Argeto na trgih Nemčije in Švice in svojo funkcijo opravlja iz Frankfurta. Kot nekdanja članica profesionalne mladinske rokometne ekipe športno mentaliteto in odlične organizacijske sposobnosti prenaša tudi v svoje delo. V zadnjih treh letih je Argeta distribucijo na trgu Nemčije skoraj podvojila in je zdaj na policah celotne države. Pomemben del pri gradnji zavedanja o blagovni znamki je na tem trgu odigral tudi digitalni marketing.
Tina Osojnik

Tina Osojnik je na področju zaščite intelektualnih pravic aktivna že vrsto let, med drugim se je s tem področjem ukvarjala na Uradu RS za intelektualno lastnino, nazadnje pa je pri mednarodnem podjetju vodila Oddelek za zaščito in upravljanje s pravicami intelektualne lastnine za področje 23 držav. Podjetjem svetuje pri strateški zaščiti pravic intelektualne lastnine na mednarodnih trgih, med drugim za Studio Moderna, Goat story, Visionect, Donit Tesnit, Steklarno Hrastnik, Optomotive, Gem motors ...
Tina Slivnik

Tina Slivnik je nekdanja udeleženka Marketinške akademije za mlade talente, danes pa direktorica projektov v oglaševalski agenciji Agencija 101, kjer z jasnim strateškim fokusom in učinkovitim vodenjem projektov skrbi za optimizacijo procesov ter razvoj ekip. Njena vloga vključuje strateško usmerjanje projektov, gradnjo odnosov z naročniki ter zagotavljanje visokih standardov izvedbe. Verjame v moč sodelovanja, strokovnost in profesionalno rast, hkrati pa jo navdušuje raziskovanje kulinarike in uživanje v naravi.
Tine Lugarič

Tine Lugarič je univerzitetni diplomirani komunikolog ter soustanovitelj in kreativni direktor multidisciplinarnega kreativnega studia Trampolin. V svoji več kot 18-letni karieri je na največjih slovenskih oglaševalskih agencijah Pristop, Publicis One in Luna \TBWA skrbel za tržno-komunikacijske zgodbe največjih slovenskih in regijskih naročnikov, za svoje delo pa je prejel več kot 100 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih. Svoje znanje Tine pogosto deli na različnih fakultetah, oglaševalskih festivalih, podjetjih, delavnicah in dogodkih, kot so TEDx, Creative Mornings in Pecha Kucha, v prostem času pa se ukvarja tudi z lastno blagovno znamko skejtov Embisi.
Tjaša Kolenc Filipčič

Tjaša Kolenc Filipčič je direktorica službe za marketing v Zavarovalnici Triglav in direktorica Zavoda Vse bo v redu, zavoda za družbeno odgovorne aktivnosti Zavarovalnice Triglav. Magistra ekonomske znanosti je članica upravnega odbora oglaševalcev pri Oglaševalski zbornici Slovenije, častnega razsodišča Združenja Manager ter članica komisije za trajnostno rast pri AmCham Slovenija. Že leta je Tjaša vključena v programe mentorstva mlajšim perspektivnim posameznikom, ki šele vstopajo v poslovni svet. Tjašina strast so tudi potovanja, kuhanje in hoja v hribe.
Tjaša Mušič

Tjaša Mušič je navdušena nad razvojem učinkovitih rešitev, ki komunikatorjem pomagajo razumeti in izkoristiti potencial medijev. Kot vodja produkta Babl pri podjetju Kliping, kjer se osredotoča na razvoj družbenega poslušanja (angl. social listening) in analizo družbenih medijev, verjame, da je aktivno spremljanje medijskega okolja ključ do strateške komunikacije in uspešnega odzivanja na spremembe v mnenju javnosti. Svojo karierno pot je začela na agenciji, nato pa svojo strast do analitike in komuniciranja nadgradila na Klipingu kjer danes omogoča podjetjem, da učinkovito komunicirajo in dosegajo merljive rezultate.
Tjaša Perhavec

Tjaša Perhavec je strokovnjakinja za vsebinski marketing in SEO v agenciji Red Orbit, kjer dela z največjimi naročniki v Sloveniji in regiji. Znanje optimizacije spletnih strani dopolnjuje z večletnimi izkušnjami iz digitalnega marketinga in prodaje. Poskrbi, da so s spletno stranjo zadovoljni tako uporabniki kot tudi Google. Njena specializacija sta predvsem e-commerce in turizem. Tjaša je ena najbolj ocenjenih in prepoznavnih predavateljev projekta Grow with Google, redno pa predava tudi v sklopu Red Orbit akademije in predavanj Trgovske Zbornice Slovenije.
Todd Sawicki

Todd Sawicki je direktor podjetja Zemanta, ki se je začelo v Ljubljani, kjer ima tudi produktni razvoj. V prejšnjem življenju je bil vodja prodaje pri spletnem portalu ICanHazCheesburger, kjer je največje oglaševalce na svetu naučil, kako se oglašuje skozi fotografije smešnih mačk.
Tomaž Ambrožič

Tomaž Ambrožič, po izobrazbi diplomirani pravnik, je v športnem marketingu prisoten od leta 1992, ko je postal direktor Nogometnega kluba Publikum v Celju (danes NK Celje). V upravi kluba je deloval vse do leta 2005. Leta 1997 je skupaj še z dvema partnerjema ustanovil podjetje S.V. – RSA, ki se je leta 2016 preimenovalo v Sport Media Focus. Od ustanovitve do danes, kot direktor vodi agencijo, ki se je razvila v vodilno v Sloveniji na področju komuniciranja in trženja v športu. V imenu agencije je v preteklosti vodil področje marketinga na nekaterih velikih športnih dogodkih v Sloveniji – FIBA EuroBasket 2013, UEFA Futsal EURO 2018 in CEV EuroVolley M 2019. V agenciji od leta 2004 organizirajo največjo konferenco v SEE regiji o sponzorstvih v športu – SPORTO. Ob 10-ti izvedbi konference SPORTO mu je Društvo za marketing Slovenije podelilo posebno priznanje za prispevek k razvoju športnega marketinga v Sloveniji.
Tomaž Arh

Tomaž Arh je diplomirani psiholog, ki do leta 2019 deluje kot direktor strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia. Med letoma 2007 in 2017 je deloval kot direktor marketinga, strateško poslovno področje delikatesni namazi, v podjetju Atlantic Grupa in leta 2009 prejel tudi nagrado marketinški direktor leta
Kariero je nadaljeval kot direktor marketinga v podjetju Merkur, nato pa prevzel področje marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia. Je dolgoletni član Društva za marketing Slovenije, bil je član programskega odbora 12. Slovenske marketinške konference. Tomaž pri svojem delu verjame v inovacijo, digitalizacijo in odlično eksekucijo.
Tomaž Lesjak

Tomaž Lesjak je strateg, ki razmišlja celostno. Osredotoča se na strateški razvoj in digitalizacijo, z jasnim razumevanjem, da je jedro uspešnih blagovnih znamk človek in njegova izkušnja. Ima več kot 10 let izkušenj na področju športnega marketinga. Svojo pot je začel v svojem lokalnem okolju, kariero pa nadaljeval v NK Olimpija Ljubljana. Od tam se je podal v NK Celje, kjer uspešno vodi marketing, trženje in digitalno preobrazbo vodilnega nogometnega kluba pri nas s tega področja. V zadnjih letih je digitaliziral ključne produkte znamke ter skupaj z vodstvom, ekipo in partnerji zasnoval in razvil projekt ULTRA kartice NK Celje. Gre za enega najbolj naprednih marketinških ekosistemov v regiji, ki povezuje klub, navijače, skupnost, sponzorje in partnerje.
Tomaž Pristovnik

Tomaž Pristovnik je svojo karierno pot začel na Renderspaceu, se vmes kot vodja projektov kalil na Margentu in Visionectu, danes pa kot tehnični direktor in izkušen svetovalec na področju tehnologije, web designa in martecha, naročnikom pomaga izkoristiti digitalni potencial njihovih poslovnih procesov. Navdušenec nad novimi tehnologijami, tudi v prostem času pozorno spremlja bliskovit digitalni razvoj, ki odpira obilo novih poslovnih priložnosti.
Tomaž Tomšič

Tomaž Tomšič je vodja iPROM Labsa, iPROMovega oddelka za upravljanje s podatki in razvoj umetne inteligence. Več kot dve desetletji raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih. Posveča se tudi raziskovanju analitičnih metod obdelave velikih količin podatkov.
Tomaž Štucin

Tomaž Štucin je ustanovitelj in direktor podjetja SqualoMail, vodilnega slovenskega ponudnika email marketinga in ene najzmogljivejših, večkanalnih automation platform z dokazano najvišjo dostavljivostjo sporočil v industriji. Ecommerce obvlada tako z vidika lastnika trgovine, ponudnika gostovanja in razvoja, kot marketinških rešitev.
Namesto križank in sudokuja se v prostem času zabava z reverse engineering-om Spam filtrov, če se le da, v kombinaciji s potovanji po svetu.
Tomaž Šušteršič

Tomaž Šušteršič je večino svoje kariere posvetil športu, saj je odleta 1998 sodeloval pri organizaciji velikih mednarodnih športnih dogodkov, kot so kolesarske, vaterpolske in zimskošportne prireditve. Bil je vključen v kandidaturo za Zimske olimpijske igre treh dežel, leta 2000 pa se je pridružil Organizacijskemu komiteju Pokljuka, kjer je več kot dve desetletji deloval v biatlonu, tudi kot generalni sekretar svetovnih pokalov v biatlonu. Od leta 2020 je generalni sekretar Organizacijskega komiteja Planica. Po zaključku mednarodnih planiških tekmovanj v letih 2021 in 2022, je svojo življenjsko energijo vložil v organizacijo največjega športnega dogodka v samostojni Republiki Sloveniji, FIS svetovnega prvenstva v nordijskem smučanju Planica 2023 in v organizacijo FIS mladinskega svetovnega prvenstva v nordijskem smučanju Planica 2024. Po selitvi smučarske Zlate lisice leta 2024 iz Maribora v Kranjsko Goro je prevzel tudi vlogo generalnega sekretarja svetovnega pokala v alpskem smučanju za ženske v Kranjski Gori.
Tomi Trbovc

Tomi Trbovc že 20 let vodi odnose z javnostmi in komunikacije pri Smučarski zvezi Slovenije. Kariero je začel v Planici, kjer je danes odgovoren za FIS svetovna prvenstva in druge FIS dogodke v Sloveniji. Sodeluje z vrhunskimi športniki pri upravljanju ugleda ter izobraževanju mladih.
Je član odbora za odnose z javnostmi pri FIS in predava na Fakulteti za družbene vede ter Ekonomski fakulteti. Od leta 2017 je direktor podjetja PRO UTS d.o.o., ki svetuje v PR in kriznem upravljanju. Svetuje tudi eni izmed najboljših nekdanjih športnic v teku na smučeh Petri Majdič, in legendarnemu Petru Prevcu pri njunih korakih po končani športni poti. Leta 2019 je prejel mednarodno stanovsko nagrado PRO PR, za prispevek k odnosom z javnostmi.
Toni Balažič

Toni Balažič, izvršni direktor v družbi Panvita, je svojo karierno pot začel v podjetju Spem d.o.o. kot direktor projektov in razvoja, kjer je bil zadolžen tudi za ustanovitev Londonske šole odnosov z javnostmi (LSPR Slovenija) in bil njen prvi direktor. Poklicno pot je nadaljeval v Petrolu na mestu direktorja marketinga in v podjetju A.T. Kearney, kjer je deloval kot svetovalec predvsem za področji energetike in potrošniških dobrin, zadolžen pa je bil tudi za marketing v JV Evropi.
Leta 2005 je pridobil naziv MBA na IEDC – Bled School of management. Leta 2007 je prevzel mesto predsednika uprave Fructala in bil leta 2010 imenovan na mesto predsednika uprave Skupine Žito in Žito d.d. Leta 2012 je postal predsednik uprave v družbi Mercator.
Urban Jovanovič

Urban Jovanovič zadnjih deset let deluje kot prodajalec Oraclovih aplikativnih informacijskih rešitev v regiji Jugovzhodne Evrope, v segmentu Enterprise IT rešitev pa že skoraj petnajst let. Z vprašanjem marketinga se ukvarja z vidika prodajalca, kateremu izvedba dobrih marketinških aktivnosti lastne korporacije pomaga pri uspehu prodajnih aktivnosti, v zadnjih nekaj letih pa tudi z vidika ponudnika Customer Experience informacijskih rešitev.
Urban Kramberger
.jpg)
